goedkoopste die ik kan vinden is Eur 29,- Bij voorkeur zoek ik iets wat nog goedkoper is, omdat het toch maar voor een 'bagger'systeem bedoeld isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef aswin het volgende:
Waarom geen nieuwe Sweex of Qtec, die beginnen nieuw vanaf 20 euro inclusief voeding. Tweedehands zul je het toch ook niet snel goedkoper vinden dan dat. En wanneer je geen bijzondere wensen heb, behalve dat de kast er strak en netjes uit moet zien, heb je volgens mij genoeg aan zo'n goedkope kast..
Succes!
fotootje zou aardig zijn. Waar is ie af te halen? Als het niet ergens op de route ligt waar ik kom, kan ik bijna altijd nog beter een nieuwe kast kopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:55 schreef dvdk het volgende:
Hoi ik heb nog een standaard paradigit pc kast staan, 5 lege slots voor cd-rom spelers enzo, en 1 voor diskette, met voeding. Als je nog zoekt, dan wil ik er wel een foto van maken.
Voeding zit er ook bij.
Voor 12 euro?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:01 schreef Keiichi het volgende:
[..]
fotootje zou aardig zijn. Waar is ie af te halen? Als het niet ergens op de route ligt waar ik kom, kan ik bijna altijd nog beter een nieuwe kast kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |