quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgenavond: De nieuwe bewoner: LoveProfusion
Chantal:"Oh lieve schat welkom"
LoveProfusion:"bek dicht uitgelubberde hoer met je tieten op half 10 en je roddelsessies!"
groep:"roddelsessies?"
LoveProfusion stopt een videoband in de videorecorder.
De bewoners kijken vol afschuw.
Chantal rent gillend het huis uit.
LoveProfusion: ik heb een cadeau voor de groep.
*loveprofusion pakt een pistool*
PANG joost dood
PANG Ingrid dood
PANG Natte Lie dood
Verder nog iemand?
Groep: welkom nieuwe groepsleider.
zeggen dat je een jonge moeder 'een beuk gaat geven' getuigt ook niet echt van een lekkere moraalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
Realiseer je wel goed dat het liegen Menno niet echt veel moeite kost![]()
Ik heb Joost nog niet op een leugen kunnen betrappen tot nu toe
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgenavond: De nieuwe bewoner: LoveProfusion
Chantal:"Oh lieve schat welkom"
LoveProfusion:"bek dicht uitgelubberde hoer met je tieten op half 10 en je roddelsessies!"
groep:"roddelsessies?"
LoveProfusion stopt een videoband in de videorecorder.
De bewoners kijken vol afschuw.
Chantal rent gillend het huis uit.
LoveProfusion: ik heb een cadeau voor de groep.
*loveprofusion pakt een pistool*
PANG joost dood
PANG Ingrid dood
PANG Natte Lie dood
Verder nog iemand?
Groep: welkom nieuwe groepsleider.
Nee hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij na de vorige nominatie NIET meer zal zeggen wie hij heeft genomineerd. Ik vind dat niet liegen, maar niet willen zeggen wie hij heeft genomineerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij zat gisteren anders tussen de bonen nog keihard te liegen dat hij Tanja niet had genomineerd.
Ze lijkt wel in de leer te zijn geweest bij Rob!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie tegen Menno; "Wie ben jij dan!
OMG Nathalie gaat een diepte interview aan met Menno
ik vond die groep leuk toen Lieske erbij was ipv. Chantalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
En ze gaan nog even lekker door met Menno afbranden.
Wie zeiden ook alweer de groep die nu staat te sorteren zo leuk was? Man, wat een achterbaks en negatief stel. (op Roel na, die is stil)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een leugen misschien niet, maar hij zei een paar dagen geleden tegen Menno dat hij heel graag met Menno bij de laatste 3 wil zitten. En het zei net tegen Rob dat hij hoopt dat Rob en Naat er in ieder geval niet uitgaan. Menno noemde hij niet eens meer.
Niet helemaal zuivere koffie als je het mijvraagt.
Stream 1 is leuker nu Nat die voor Paul Witteman speelt en Menno ondervraagtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
Wie zeiden ook alweer de groep die nu staat te sorteren zo leuk was? Man, wat een achterbaks en negatief stel. (op Roel na, die is stil)
Ik vond het een leuke groep. En ik vind het nog steeds een leuke groepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Menno is wel eerlijk nu... en hij heeft gelijk over Ingrid
Menno loopt er tegen iedereen die ernaar vraagt te jammeren over Ingridquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Menno is wel eerlijk nu... en hij heeft gelijk over Ingrid
Niet zeggen is NIET zeggen. En dus niet 'nee' zeggen, terwijl het 'ja' is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij na de vorige nominatie NIET meer zal zeggen wie hij heeft genomineerd. Ik vind dat niet liegen, maar niet willen zeggen wie hij heeft genomineerd
Als je de confrontatie tussen Menno en Joost zag dan zag je Joost beseffen dat ie fout zat...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef bunnyma het volgende:
Hij zoekt zich dus te pletter naar zich zelf.
We weten uit ervaring dat hij heel goed liegen. Voorlopig geloof ik Joost tot het tegendeel is bewezen.
Of dat je op haar eten gaat schijten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef doka het volgende:
[..]
zeggen dat je een jonge moeder 'een beuk gaat geven' getuigt ook niet echt van een lekkere moraal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |