Wat een waanzin.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgenavond: De nieuwe bewoner: LoveProfusion
Chantal:"Oh lieve schat welkom"
LoveProfusion:"bek dicht uitgelubberde hoer met je tieten op half 10 en je roddelsessies!"
groep:"roddelsessies?"
LoveProfusion stopt een videoband in de videorecorder.
De bewoners kijken vol afschuw.
Chantal rent gillend het huis uit.
LoveProfusion: ik heb een cadeau voor de groep.
*loveprofusion pakt een pistool*
PANG joost dood
PANG Ingrid dood
PANG Natte Lie dood
Verder nog iemand?
Groep: welkom nieuwe groepsleider.
hij heeft haar vandeweek in de tuin duidelijk verteld dat het wat hem betreft niet meer hoefde als ze zo doorging. en net in de hal maakte hij er ook nog een opmerking over...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno loopt er tegen iedereen die ernaar vraagt te jammeren over Ingrid
tegen Ingrid zelf doet hij net alsof hij het allemaal helemaal oke vindt
klopt idd, vind het ook nerges op slaan trouwes, als je iemand nomineerd heb je er een reden voor (een goede, niet zoals tanjaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij na de vorige nominatie NIET meer zal zeggen wie hij heeft genomineerd. Ik vind dat niet liegen, maar niet willen zeggen wie hij heeft genomineerd
Er werd rechtstreeks aan hem gevraagd "heb jij Tanja genomineerd"?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hij heeft heel duidelijk gezegd dat hij na de vorige nominatie NIET meer zal zeggen wie hij heeft genomineerd. Ik vind dat niet liegen, maar niet willen zeggen wie hij heeft genomineerd
in de live show was de moeder van tanja nog fan van joost, dat zal inmiddels wel voorbij zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Of dat je op haar eten gaat schijten.
Gisternacht met Roel, Lieske, Joost en Ingrid was echt heel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond die groep leuk toen Lieske erbij was ipv. Chantal
Had jij iets anders verwacht??quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef doka het volgende:
[..]
zeggen dat je een jonge moeder 'een beuk gaat geven' getuigt ook niet echt van een lekkere moraal![]()
Zelfs Roel zat net te zeuren over Dido, nadat Joost een voorzetje had gegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
En ze gaan nog even lekker door met Menno afbranden.
Wie zeiden ook alweer de groep die nu staat te sorteren zo leuk was? Man, wat een achterbaks en negatief stel. (op Roel na, die is stil)
wie vroeg dat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:47 schreef style het volgende:
[..]
Er werd rechtstreeks aan hem gevraagd "heb jij Tanja genomineerd"?
Joost zei keihard nee!
wat raar want dat gesprek in de tuin daar heb ik het juist over; dat was na het nomineren, lachen en huggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:46 schreef TheVulture het volgende:
hij heeft haar vandeweek in de tuin duidelijk verteld dat het wat hem betreft niet meer hoefde als ze zo doorging. en net in de hal maakte hij er ook nog een opmerking over...
Nathalie bij Rob en Joost bij Chantal dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:47 schreef Rica het volgende:
Joost is eerlijk zegt hij.
Bij Chantal "Ik roddel niet" in de leer geweest zeker?
ik denk dat je er goed aan doet om een poosje geen bb meer te kijken...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ben ik de enige die vol HAAT naar sommige bewoners kijkt? Dit had ik vroeger nooit bij BB omdat ik de streams niet volgde..vond alleen Ruud en Willem 2 zielige gore ventjes..maar hier kan ik Joost, Chantal en Ingrid wel WURGEN
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Morgenavond: De nieuwe bewoner: LoveProfusion
Chantal:"Oh lieve schat welkom"
LoveProfusion:"bek dicht uitgelubberde hoer met je tieten op half 10 en je roddelsessies!"
groep:"roddelsessies?"
LoveProfusion stopt een videoband in de videorecorder.
De bewoners kijken vol afschuw.
Chantal rent gillend het huis uit.
LoveProfusion: ik heb een cadeau voor de groep.
*loveprofusion pakt een pistool*
PANG joost dood
PANG Ingrid dood
PANG Natte Lie dood
Verder nog iemand?
Groep: welkom nieuwe groepsleider.
Zo uit mijn hoofd was het Roel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wie vroeg dat dan?
ik dacht dat joost wel duidelijk had gemaakt dat ie tanja had genomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |