da's 8 jaar en 2 kids later....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Beaudien het volgende:
Ik zal wel zeuren, maar ze lijkt wel dikkig geworden....................of zou dat haar kleding zijn??![]()
ja dat gezicht deed het 'm... de dramaqueen is back in town, en Laura beseft dat maar al te goedquote:Dat hoofd van Laura, toen ze opeens op haar afstormde en om haar nek viel!![]()
En ik vind dat ze er desondanks goed en zelfs nog lekker uitziet, oke ze was vroeger misschien magerder, maar vergeet niet dat ze in aflevering één 22 was en nu 37!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's 8 jaar en 2 kids later....
dat kan toch niet zomaar?!?!? da's typisch Linda!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
jamaar... Laura ik vind het zo erg voor je???
dat kan toch niet zomaar
zo zag het er in de preview wel uit.... en Lindaatje gaat direct bij Robert uithuilenquote:ik hoop dat Laura haar meteen een knal verkoopt
Ja doei, Hannie is dood [they say] dus we gingen voor 't graf... en díe was in beeldquote:en nul Hannies
* Wup trekt ut rosetje zelf maar open
welnee, Linda vond nooit iets erg voor iemand, en al helemaal niet voor lauraquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
dat kan toch niet zomaar?!?!? da's typisch Linda!!!!
denk je? volgens mij stond ze bij de kist te jammeren maar ik kan het mis hebbenquote:zo zag het er in de preview wel uit.... en Lindaatje gaat direct bij Robert uithuilen
ik begrijp er niks van, is Hannie echt dood?quote:Ja doei, Hannie is dood [they say] dus we gingen voor 't graf... en díe was in beeld
Jij speelt vals:(
Robert heeft nu geen tijd meer voor onbenullige details;)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens weet Robert eigenlijk al dat zijn nicht Dian Alberts terug is in Meerdijk?
Ja dat is ook zo, dat weet ik best. Maar meestal verwacht je iemand terug zoals ze zijn gegaan, niet realistisch inderdaad.... (en ik weeg lekker nog hetzelfde als 8 jaar geledenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik vind dat ze er desondanks goed en zelfs nog lekker uitziet, oke ze was vroeger misschien magerder, maar vergeet niet dat ze in aflevering één 22 was en nu 37!
ja dat is 't 'm nou juist: het was toch overduidelijk dat ze er geen snars van meende!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:37 schreef Wup het volgende:
welnee, Linda vond nooit iets erg voor iemand, en al helemaal niet voor laura
volgens mij was 't in de Rozenboom, maar ik weet 't niet zekerquote:denk je? volgens mij stond ze bij de kist te jammeren maar ik kan het mis hebben
ja trut, dat verzin ik toch niet!quote:ik begrijp er niks van, is Hannie echt dood?
ze zéggen dat ze zichzelf verhangen heeft in de tbs-kliniek, waar de 3 musketiers haar steeds kwamen ondervragen over 'n amulet van Frits, die naar een schat zou leiden... ze werd ook een paar keer bezocht door een mysterieus schepsel [H. Hogendoorn??] waar ze nogal bang voor was...quote:wat kwam ze dan doen, doodgaan?
en ik heb geen graf gezien maar ik heb er ook niet echt op gelet...
rond deze verhaallijn zijn er opnames in Wales gemaakt.... goh, wie zou dáár nou wonen??quote:e had het over Wales??
ik kon het niet goed zien, maar laat het als-je-blieft géén dubbelrol zijn!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:01 schreef Beaudien het volgende:
Ik vind dat meisje op kerkhof (dochter van Hannie, kan bijna niet anders) op Sjors lijken trouwens, in de vluchtigheid.![]()
Nee, dat idee heb ik niet. Don't ask why, gewoon gevoel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kon het niet goed zien, maar laat het als-je-blieft géén dubbelrol zijn!!
mooi, de enige geaccepteerde dubbelrol blijft voor mij Janine & Calimero Sophiaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:12 schreef Beaudien het volgende:
Nee, dat idee heb ik niet. Don't ask why, gewoon gevoel.![]()
mooie foto! maar wat was Robert toch lelijk, 10 jaar geleden.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Flashback... (GTST #3039, DO. 27-10-2005)
hier is ze op d'r oude gewicht..... maar Bing ook zo te zien!quote:[afbeelding]
Comeback... (GTST #3039, DO. 27-10-2005)
nou uhm, mij Linda was schreewend en tierend binnengestormd:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
ja dat is 't 'm nou juist: het was toch overduidelijk dat ze er geen snars van meende!
zo theatraal als de pest, die hele act van d'r......
aha, oke ik zag het niet duidelijk, ik dacht dat ze in dat kamertje bij de kist stond, met Robert iddquote:volgens mij was 't in de Rozenboom, maar ik weet 't niet zeker
ze stond iig te janken & Robert was erbij....
echt zo'n wegenwacht-act, succes gegarandeerd:)
ik vind dat ik er op zijn minst een paar dagen in mag komen zodat ik terug kan blaffenquote:ja trut, dat verzin ik toch niet!
zie je nou dat je info had achtergehouden, arme Hannie beetje in een TBS kliniek opsluitenquote:ze zéggen dat ze zichzelf verhangen heeft in de tbs-kliniek, waar de 3 musketiers haar steeds kwamen ondervragen over 'n amulet van Frits, die naar een schat zou leiden... ze werd ook een paar keer bezocht door een mysterieus schepsel [H. Hogendoorn??] waar ze nogal bang voor was...
ja hoor es ik zat op leuke tussenshots van de woeste hoogggebergten van Wales te wachten:)quote:rond deze verhaallijn zijn er opnames in Wales gemaakt.... goh, wie zou dáár nou wonen??
het is dat Iwan zich inmiddels ook al als Lindafan gemeld heeft.......quote:en over die rosé is 't laatste woord nog niet gesproken he!
ach welnee, Laura is de hysterische van de twee, Linda is veel subtielerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
nou uhm, mij Linda was schreewend en tierend binnengestormd:)
ik heb even teruggekeken en dat Rozenboomverhaal van mij slaat nergens op:quote:aha, oke ik zag het niet duidelijk, ik dacht dat ze in dat kamertje bij de kist stond, met Robert idd
schei 's uit, je hebt je twee maanden kunnen voorbereiden;)quote:ik vind dat ik er op zijn minst een paar dagen in mag komen zodat ik terug kan blaffen [...]
zie je nou dat je info had achtergehouden, arme Hannie beetje in een TBS kliniek opsluiten
wat in het vat zit verzuurt nietquote:ja hoor es ik zat op leuke tussenshots van de woeste hoogggebergten van Wales te wachten:)
ja zeg, ik weet niet hoeveel argumenten je nog gaat opvoeren, maar die fles heb je beloofd!quote:het is dat Iwan zich inmiddels ook al als Lindafan gemeld heeft.......
ik ken hem idd niet, maar alleen die stem ik al lachwekkend... en de "mode" uiteraard!!quote:en je hebt nog een leukerd tegoed maar misschien ken je hem wel helemaal niet want hij was er niet zo lang, en hij leefde in het eerste seizoen, maar ik heb erg om hem gelachen
GTST, januari 1991, Annette, Mirjam & Emile
Haha, dat met die waarzegster, wat was ze toch lekker naïef die Myriam.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
en je hebt nog een leukerd tegoed maar misschien ken je hem wel helemaal niet want hij was er niet zo lang, en hij leefde in het eerste seizoen, maar ik heb erg om hem gelachen
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/GTST/1991-01_Annette-Mirjam-Emile_001.jpg]afbeelding]
GTST, januari 1991, Annette, Mirjam & Emile [/url]
~ [ 2.20 minuten, 3.8 MB]~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |