dat zal je altijd blijven houden idd, en daarom ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig waar de originele opnamen zijn en waaorm die niet gebruikt zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef Enyalius het volgende:
of er dan ook daadwerkelijk wat zit das weer wat anders. kan het niet zeggen tenzij je er zelf bij was geweest of zelf kan kijken. als paragnost/onderzoeker whatever
ik hang me nergens aan op, hoor, liever nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef Mirage het volgende:
om het portal to hell te noemen is weer iets persoonlijks.
De één zal in de hel geloven en het slechte dus interpreteren als iets vanuit de hel, de ander geeft diezelfde dingen weer een ander naampje.
Hang je dus niet op aan de term die een ander gebruikt.
Ik denk dat dat een verstandige keuze is.... ik had de schaar al klaar liggen om je los te knippenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hang me nergens aan op, hoor, liever niet![]()
Ik vind het interessant spannend, maar om nou mijn ogen dicht te knijpen of dat ik het echt griezelig vond (zoals ik uit sommige voorgaande reacties op denk te kunnen maken)......quote:ik vind dit soort verhalen gewoon compleet ongeloofwaardig
wel rete spannend en lekker griezelig, maar voor de rest complete larie.
Ik heb het echtpaar nog niet opgezocht, maar de naam komt mij bekend voor en als het linkje dat ik leg klopt, dan heb ik ook dubbele gevoelens bij dit koppeltje.quote:dat echtpaar Warren was ook betrokken bij het Amityville verhaal en daar zat ook een luchtje aan, je reinste hellestank
Al zou het fictie zijn... dat zijn boeken en films vaak.quote:Ik zie het niet anders als hysterie en geldklopperij.
quote:En de katholieke kerk en haar exorcisme ...ach ja... go figure
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
ik zal je wel even verlichting. man ze kunnen niet eens het knopje van de lamp vinden.
't Is vanochtend om 07:00 en vandaag om 13.00 herhaald als het goed is. Tenminste, dat wist teletekst te vertellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef Marietje_34 het volgende:
heb het ook gemist![]()
alles wordt altijd 80 keer herhaald op Discovery maar nu ineens niet ?!?![]()
quote:
Toch denk ik dat je hun hulp erg graag accepteert als je zoiets evils in je huis hebt als daar rondwaarde.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
wat voor link als je het niet erg vindt om te zeggen?
de meeste docu's en films op waargebeurde verhalen worden altijd aangepast naar een wat meer "acceptabele" werkelijkheid. moet natuurlijk rekening houden dat niet iedereen open staat voor dit soort zaken. en het moet vooral geen gelovige, lees, christenen voor de kop stoten. heb je zo een stel gekken die je aanklagen. zeker in amerika.
dus ja dan krijg je zaken die wat meer "mainstream" zijn en automatisch meer geld in het laten gaan brengen.
kerken en hun excorcisme...pfft. amateurs zijn het.![]()
ik zal je wel even verlichting. man ze kunnen niet eens het knopje van de lamp vinden.
Kerken laat ik hier terzijde, maar ik sluit mezelf wel bij mijn bovenstaander aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Enyalius het volgende:
kerken en hun excorcisme...pfft. amateurs zijn het.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Metro2005 het volgende:
Sweetgirly:
The professionals:
[afbeelding]
Hehe, ok, vroeg het mezelf even af.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
onder proffesionals versta ik mensen die niet meteen zeggen van hier is een kwade geest. we weten niet wat voor entiteit het is, we weten niet waarom het hier is, we weten niet of we met iemands levensles zitten te kutten, we gaan ons er verder ook niet in verdiepen en eventuele alternatieve manieren verzinnen om die entiteit op een wat vriendelijkere manier weg te halen. we zeggen gewoon dat het een demoon is en drijven het het huis uit met wat weesgegroetjes, gewijde water, wat jezus roepingen en een lapje latijnse tekst..
Tja, dat weet ik niet, dat is het gissen.quote:dat het dan een paar dagen stil is en het gezeik weer van voor af aan begint dat zien we dan niet. das dan weer een nieuwe demoon. mevrouw de inwoner trekt de demonen aan zeggen we dan maar, want ja das de logische conclusie. laten we mevrouw gaan uitdrijven kijken of dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |