quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef shmoopy het volgende:Ik heb op sommige momenten tussen m'n vingers door zitten kijken.
![]()
En ik stond redelijk verbaasd over het feit dat die ouders hun kinderen niet geloofden.
Als zoiets al maanden speelt dan neem je ze toch serieus?
Hier ook !
Ik kan me niet voorstellen dat je je kinderen op die manier het gevoel geeft dat ze niet gehoord worden. Zelfs al hadden ze beweerd dat het spookje Casper in eigen persoon in de kelder woont, zelf probeer ik iedere angst van mijn kinderen serieus te nemen. Ook als ik het af doe als klinkklare onzin of niet "nodig". Als jij als ouder zo overtuigd bent dat je kind onzin verteld, maar de angst van je kind echt is, dan slaap je toch gewoon een paar nachten bíj je kind. (met in je hoofd het kind te overtuigen dat er daadwerkelijk niets aan de hand is).
Kinderangsten mag je wat mij betreft nooit onderschatten. Geef ze het gevoel dat je de angst iig serieus neemt.
quote:
Verder vroeg ik me af waarom er niks meer over die oudste zoon Paul werd gezegd, alleen op het eind even dat hij gezond verklaard weer uit die inrichting kwam, niets over dat die ouders hem direct nadat ze bewijs hadden er uit hebben gehaald,
Mijn ervaring (mijn overgrootoma) zag ook dingen. Zij is opgenomen geweest. Ook al zou de omgeving op een gegeven moment wel gelooft hebben dat wat ze zag echt is, dan nog zou zij op haar plek hebben gezeten in de inrichting. Gewoon om even bij te komen en te herstellen, want juist door de dingen die ze zag is ze uiteindelijk ook echt geknapt.
quote:
niets over een eventuele diagnose of iets van communicatie tussen hem en zijn ouders hierover, erg vreemd en onvolledig.
Je gaat de vloer dweilen en opeens sta je met je voeten in een plas bloed, en dan denk je: "Goh, typisch, zeg, zal wel het verkeerde schoonmaakmiddel zijn voor deze vloer."
![]()
Als dit mij zou overkomen zou ik nog heel nuchter zijn. (als ik eerlijk ben)
Ik zou het wijten aan b.v. het schoonmaakmiddel dat de één of de andere werking op de vloer en de verf/kleur deeltjes die in de vloer zitten zou hebben. Om maar iets te noemen.
quote:
Ik was het huis niet uitgelopen, maar uitgerénd.
Ik vond het heel leuk/interessant om te zien.
Maar wat ik nu eigenlijk mis zijn de opnamen (geluid/film) die tijdens het onderzoek gemaakt zijn.
Er zijn verschillende mensen in beeld geweest voordat de kerk in beeld kwam.
Het nichtje.
De familie zelf.
Het Warren echtpaar.
maar ook een onderzoeker
met apparatuur ( die man die halverwege ervandoor gegaan is)
Ze hadden toch bewijs op tape b.v. nodig om iemand in te kunnen schakelen ?
Alles wat wij gezien hebben is een reconstructievideo en wij hebben de betrokken personen ( behalve de kerk) in beeld gehad die hun verhaal deden.
Maar wie heeft de toen gemaakte opnamen in zijn bezit ?
Als het de kerdk is, dan is het logisch dat die niet uitgezonden zijn ( die wilde niks met het prog te maken hebben)
maar als het nog in bezit van de onderzoeker b.v. is, dan wil ik die opnamen wel eens bekijken.
Lijkt mij reuze interessant.
Misschien maar eens naar zoeken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill