Ik hoop dat die wat beter word ja , ik was bijna in slaap gevallen gisteren. Kan ook komen omdat ik daarvoor Men in black 2 had gezien, wat een KUT FILm was datquote:Op maandag 17 april 2006 14:50 schreef Lennart22 het volgende:
Hij was inderdaad erg saai! Kwam vooral omdat er niet echt een einde aan zat en ze gewoon verhuisde....achja, volgende week weer!
Idd, die heb ik gezienquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Je hebt ook die aflevering met Mister Gordy, over dat meisje dat geesten ziet/zag lopen door het huis en dat ze met dr gingen spelen.
Ik raad je dan heel sterk aan eens in Engeland te gaan kijken of in de buurt van Schotland. Daar schijnt het ongelooflijk vaak te spoken, ook de bevolking kijkt je niet raar aan als je met verhalen komt. Het klopt wel dat je weinig hoort over verhalen uit Nederland of andere Europese landen, maar dat komt door de manier waarop de mensen er naar kijken. Wij nuchtere Hollanders wuifen het toch vaak weg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:24 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
ehhm tja is wel toevallig dat als de kerk komt het probleem is opgelost. en als je dan niet christelijk bent, moet je dan toch de kerk bellen?? Is ook wel toevaliig, en ik kijk regelmatig naar a haunting, maar is niemand opgevallen dat het alleen dingen uit Amerika zijn? Zeggen ze ook nog keihard dat alles zo oud is in Amerika, nou emm volgens mij is Europa ouder, dus zou het hier toch moeten stikken van de spookhuizen en geesten. maar daar hoor je nooit wat over of wel??
ja die was best eng...quote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Beh gisteren ook weer een enge aflevering. Dit keer hebben ze het huis eens niet 'schoon gemaakt' met rituelen. Echt eng, zat een kwade onmenselijke geest met een noch vrouwelijke noch mannelijke stem in een kast op de slaapkamer van een kind en probeerde het ziek te maken/te bezitten. Ze hadden dit op een videoband opgenomen. Zag je zo een zwarte schim in het donker uit die kast komen en voorover buigen naar dat kind. Bleeeh
Het is te downloaden via usenet in alt.binaries.paranormal. Hier kan je lezen hoe het gaat als je dat niet weet, hier kan je zien wat er allemaal is. Leuke nieuwsgroep is het trouwens, met veel afleveringen van Amerikaanse zenders die hier niet op de buis komen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:41 schreef anisubs het volgende:
Waar is het te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |