abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31709257
Jammer dat ze uit zichzelf exit gaat, 'k had liever gezien dat ze massaal eruit werd gegooid! Als ik iemand a-sociaal gedrag in een groep heb zien vertonen is het deze Tanja wel. Men kan vrezen voor de kleine qua toekomst. Een volstrekt foute keuze van het BB-team. Daarmee is de helft van de tijd van deze BB5 verloren gegaan en hebben ook veel kijkers (waaronder ik) afgehaakt.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:35:55 #77
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31709285
Heerlijk, Tanja samen eruit met ROB. Het ego van Rob krijgt me dan toch een opdonder:
1. met Tanja hand in hand en de koffers van haar dragend, exit
2. verliezen van Menno.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_31709303
Whehe, eindelijk
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_31709460
Tanja pakt op deze manier nog ff het "exit"-moment van degene die eruit moet. Dat wilde ze de vorige keer ook, maar toen moest Linda weg en wilde ze het moment van Linda niet "stelen".
Misschien heeft ze wel deal gesloten met Hummie..... ik ga vrijwillig (want dat is wat de kijker ook wil eigenlijk) MAAR...... dan moet Rob mee. Vorige keer was me dat niet gegund. Nu wil ik het persé. Als laatste voorkeursbehandeling mag Rob mee exitten
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:41:36 #80
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_31709480
Eindelijk .
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:42:36 #81
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31709513
weet je waarom ze uit dr zelf gaat ... ze heeft vast al te horen gekregen dat er niet voor haat gebeld is nu wil ze geen afgang en zegt ze ik ga zelf wel dan houd ze de eer aan drzelf ... Ik ben blij dat ze oprot .... ik vind haar 10 keer niks.. geen inhoud alleen maar zielig en aandacht dat wilt ze ///
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:43:22 #82
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_31709535
HOER(A)! Morgen Natte Lie/Menno over de schutting en het wordt de mooiste dag van Big Brother 2005's leven!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:46:22 #83
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31709627
Zouden de andere bewoners reeds ingelicht zijn. Merk er niet veel van anders zou het echt een feest zijn!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:46:47 #84
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31709641
Dat de baby niet in beeld mocht, zelfs niet op de streams heeft het gewoon een onmogelijke situatie gemaakt. Tanja die, als ze bij haar baby wil zijn - wat logisch is, de hele dag op haar kamertje moet blijven, is geen doen. Vier genomineerden, de tijd voor de baby op tv verstreken, iets zegt me dat het niet helemaal toevallig is hoe het loopt, maar dat zullen we niet weten. En het moest ook wel zo, het publiek stemt haar er toch niet uit, ze stond alweer bovenaan deze ronde.

Voor Tanja en de baby de beste oplossing. Ik moet alleen een nieuwe favoriet zoeken.

en dat ze er genoeg aan over houdt twijfel ik niet aan
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31709705
YES!!! YES!!! Feestavondje hier, fles rose erbij, niets kan me nog uit dze feestroes halen. Tijd voor een HOERENFEEST!!!

Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:51:16 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31709793
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef Rica het volgende:
Dat de baby niet in beeld mocht, zelfs niet op de streams heeft het gewoon een onmogelijke situatie gemaakt. Tanja die, als ze bij haar baby wil zijn - wat logisch is, de hele dag op haar kamertje moet blijven, is geen doen. Vier genomineerden, de tijd voor de baby op tv verstreken, iets zegt me dat het niet helemaal toevallig is hoe het loopt, maar dat zullen we niet weten.
Toeval bestaat bij BB nooit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31709794
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik denk als ze dat huis uitkomt dat ze meteen haar polsen door snijd als ze al die reacties leest op internet over haar.
Niet helemaal waar hoor, op mediawatchers bv zijn opvallend veel users PRO Tanja, die het jammer vinden dat zij vertrekt...

Zelf ben ik blij dat ze gaat, over het algemeen kan ik een boel verdragen van mensen, maar Tanja heeft werkelijk alle credits bij mij verbruikt, ik kan geen empathie meer voor haar opbrengen, wat ik overigens best erg vind, het besef dat dit gebeurd met me, Tanja haalt het 'slechte' in mij naar boven.
Natuurlijk zijn de overige bewoners ook eng, maar het merendeel, gemeend of niet, bezit toch enige mate van sociaal gedrag, iets wat Tanja totaal niet heeft..ik zeg het niet helemaal juist, ze bezit het wel, heb het een aantal malen gezien, maar ze maakt er geen gebruik van, dit omdat ze m.i. overtuigd is van haar gelijk.

In het begin had Tanja het al verkloot bij mij, en hier kan toch niet gezegd worden dat de bewoners toen al eng waren, zoals Tanja aangeeft, dit kun je pas na een paar weken zeggen, als iedereen stukje bij beetje z'n 'ware' aard toont. Tanja heeft dit vanaf moment uno gedaan, egoistich, slecht inlevingsvermogen, nukkig, niet echt spontaan enzoo...ja jammer, maar meer kan ik er niet van maken...Zo heel af en toe zag ik een lieve, open Tanja, waar ik dan ook direct vrolijk van werd, zo van 'pfff, gelukkig, je kan ook zo zijn', dit besef is eigenlijk al te gek voor woorden vind ik...Eigenlijk gewoon triest, omdat ik zie dat ze het in zich heeft, maar het op de e.o.a. manier geen ruimte geeft of kan geven...

Uiteraard gun ik haar een leuk/gelukkig leven met haar dochter en hoop ik oprecht dat het haar goed mag gaan, maar ben tevens bang dat als zij straks thuis is, in het 'normale' leven, zij het heel moeilijk gaat krijgen. De reden waarom zij het huis in kwam zegt genoeg, eenzaamheid, niet goed voor zichzelf kunnen zorgen, financiele problemen.

Whatever, Tanja...het ga je goed!
pi_31709825
Dat tyfuswijf wil gewoon niet dat ze er via een stemming/nominatie uit gaat. Daar is mevrouw te hooghartig voor.

Ik hoop dat ze door iedereen uitgekotst wordt als ze buiten dat huis is.
EN DAT KIND MOET NAAR D"R VADER !!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:59:31 #89
3185 Adelante
To let it go now
pi_31710055
leuke meid, jammer dat ze er mee kapt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:03:26 #90
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_31710175

..............
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:03:39 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31710182
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Adelante het volgende:
leuke meid, jammer dat ze er mee kapt
Ja, en zo sociaal ook en in het geheel niet rancuneus.

Vanavond weigerde ze zelfs het afscheidsdiner voor de genomineerden bij te wonen omdat ze niet met Joost, die als extra gast door de rest daarbij was uitgenodigd, in 1 ruimte wilde vertoeven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:18:30 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_31710706
Dat ze vertrekt is een prima plan maar dan vind ik dat er morgen verder niemand uitmag. Anders gaat het wel erg snel.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_31710738
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:18 schreef ruby het volgende:
Dat ze vertrekt is een prima plan maar dan vind ik dat er morgen verder niemand uitmag. Anders gaat het wel erg snel.
Ja idd , had toch al gehoopt dat die tanja er uit ging
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:19:56 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_31710751
prima toch, is tegen de tijd van sinterklaas dat huis leeg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:20:01 #95
691 luciano
ondertitelloos
pi_31710759
luciano - zaterdag 24 september 2005 @ 22:47

De nominatierondes - Deel 2

ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

GOED VOORSPELD HE .......
pi_31710775
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:18 schreef ruby het volgende:
Er komt een vervanger voor in de plaats.Een grote neger voor Chantal.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 23:27:48 #97
43556 miss_dynastie
pi_31711005
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef Rica het volgende:
Tanja die, als ze bij haar baby wil zijn - wat logisch is, de hele dag op haar kamertje moet blijven, is geen doen.
Nee, is ook heel vervelend voor d'r, we hebben allemaal gezien dat Tanja een enorm sociaal dier is dat geniet van de interactie met anderen, dus die tijd alleen met een baby op dat kamertje, dat zal wel moeilijk zijn als je zo gek bent op mensen. Kortom, ik zie het probleem niet. Overigens ben je echt niet verplicht om de hele tijd bij je baby te hangen.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 23:29:18 #98
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_31711049
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:

Kortom, ik zie het probleem niet. Overigens ben je echt niet verplicht om de hele tijd bij je baby te hangen.
Niet verplicht maar wel voorstelbaar
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:29:47 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31711068
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef luciano het volgende:
luciano - zaterdag 24 september 2005 @ 22:47

De nominatierondes - Deel 2

ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

GOED VOORSPELD HE .......
Je CapsLock blijft af-en-toe hangen
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:30:47 #100
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31711109
Beetje laat maar:

Tanja eruit !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')