ja wat wil je, het is BLONTquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef twentemeisje het volgende:
OH MY GOD wat is Lieske weer vre-se-lijk dom aan het lullen... een echte OEL!
ssssttttttttttttttquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef BONG4002 het volgende:de boel gaat nu een stukje vlotter iig
Don't push our luckquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:19 schreef BONG4002 het volgende:de boel gaat nu een stukje vlotter iig
inderdaad erg leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:20 schreef pullup het volgende:
Wat een prachtig gestructureerd verhaal weer van Lieske![]()
Verder alles goed tokkie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
afijn tanja gaat weg, tanja heeft iig nog wel het fatsoen om NIET met die vieze kutjoost te gaan eten. Arme Menno als hij eens wist hoe hard die vieze pukkelige stookhoer van een joost over Menno aan het opzetten is dan had die die patat waarschijnlijk tussen zijn geniepige kutogen gehad...
Fuck Joost!
haha idd, wat een hel het afgelopen uur, Been is helemaal in zijn sas met het gezamelijke Menno gebashquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:22 schreef Jane het volgende:
Oh, hij doet het weer!
God, wat heb ik het forum gemist het laatste uur zeg. Het is normaal al moeilijk om naar Rob te luisteren, maar om naar hem te luisteren zonder gelijjk je ergernis hier kwijt te kunnen is zelfkastijding! Wat een vre-se-lijk-e man!
chankwal moet gewoon weg, kan die lach van haar niet uitstaanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:23 schreef Ferdii het volgende:
chantal moet gewoon stoppen met denken dat zei alle touwtjes in de hand heeft
neequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:23 schreef AnTjUh het volgende:
weten de bewoners al dat Tanja weg gaat???
Hij is er wel bij!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:25 schreef Ferdii het volgende:
oooh ze gaan potten legen! roels geld in gevaar??
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:22 schreef Jane het volgende:
Oh, hij doet het weer!
God, wat heb ik het forum gemist het laatste uur zeg. Het is normaal al moeilijk om naar Rob te luisteren, maar om naar hem te luisteren zonder gelijjk je ergernis hier kwijt te kunnen is zelfkastijding! Wat een vre-se-lijk-e man!
Ja, en hij heeft Menno zoooooo goed door. (vindt hij zelf)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:23 schreef Showtime het volgende:
[..]
haha idd, wat een hel het afgelopen uur, Been is helemaal in zijn sas met het gezamelijke Menno gebash
Same here... ik ben niet zo'n Dido-fan maar ze blijft wel redelijk integer...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:28 schreef style het volgende:
Joost is bij mij naar een absoluut dieptepunt gezakt. Wat een ongeloofelijke achterbakse eikel is dat zeg.![]()
Dido en Menno zijn bij mij gestegen.
Heb het geluid een flinke tijd uitgehad want ik werd een beetje ziek van al dat slape gelulquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft Menno zoooooo goed door. (vindt hij zelf)
Want echt hoor, Rob heeft mensenkennis. Geloof hem nou maar!
ja en Rob is wel echt vraag maar aan zn vrienden en kinderen...onee die zeiden dat ie niet zich zelf wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft Menno zoooooo goed door. (vindt hij zelf)
Want echt hoor, Rob heeft mensenkennis. Geloof hem nou maar!
ik blijf lieske de leukste vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Same here... ik ben niet zo'n Dido-fan maar ze blijft wel redelijk integer...
dan zijn wij het met elkaar eensquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 heeft het gevoel dat Lieske voor 87,5% kans maakt om volledig te winnen, iets wat ik haar ook gun
Oja, op 2e plaats Joost en 3e Roel
okiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:32 schreef Timon223 het volgende:
[..]
dan zijn wij het met elkaar eens
het nu maar de vraag op lieske goed in beeld wordt gebracht (TV)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 heeft het gevoel dat Lieske voor 87,5% kans maakt om volledig te winnen, iets wat ik haar ook gun
joost heeft zijn kansen verspeeld met z'n lompe uitspraken en acties van de afgelopen 2 dagen. die wint absoluut niet, zodra hij op de bank terecht komt gaat hij eruitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ze is alleen zooooooooooooooo onnozel, daar irriteer ik me echt vreselijk aan... Maar eerlijk is ze inderdaad wel...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik blijf lieske de leukste vinden.
Ze eerlijk, grappig roddelt niet veel, droge humor en opmerking en laat zich niet in een hoek duwen
Gelukkig heb ik een ander gevoel voor humor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:33 schreef soylent het volgende:
Joost en Dido zijn mijn klapperrrrrs van de week.
Die Joost is lachen man. Hij moet echt cabaret gaan doen
Dat was inderdaad verschrikkelijk laag. En dat was vooral Rob die daar mee bezig was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
Ook zo vals net, in de tuin (ja ik moet mijn frustratie alsnog even kwijt hoor):
Hoe ze Menno aan het afzeiken waren dat hij Ingrid had laten stikken voor Dido.
Hallo! Wakker worden!!!! Ingrid wilde ineens niks meer van Menno weten. Van het ene op het andere moment, weten jullie nog wel???!
valt heel erg mee hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ze is alleen zooooooooooooooo onnozel, daar irriteer ik me echt vreselijk aan... Maar eerlijk is ze inderdaad wel...
Ik zat tegen mijn pc precies hetzelfde te schreeuwenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
Ook zo vals net, in de tuin (ja ik moet mijn frustratie alsnog even kwijt hoor):
Hallo! Wakker worden!!!! Ingrid wilde ineens niks meer van Menno weten. Van het ene op het andere moment, weten jullie nog wel???!
Nou er werd net nog geopperd dat het ook zo kan zijn dat degene met de minste stemmen wel mag blijven, maar volgende week automatisch genomineerd staatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even bang dat ze de normale exit zouden cancellen, maar godzijdank is dat niet gebeurd.
Morgen een dubbele exit
Die man heeft zó'n enorm ego. Hij kan werkelijk niéts gewoon in 1 zin zeggen. Het moet altijd met veel gedoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:25 schreef Jane het volgende:
Rob zo'n 10 keer in het laatste uur:
Weet je wat ik bedoel... ik zal je zeggen wat ik bedoel... dat bedoel ik, klaar!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:34 schreef Jane het volgende:
hells angelsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
Lieske over een of ander uitje met haar ouders: en er liepen ook een stel smerige bikers rond
![]()
Lieske stort bij mij gelijk een heel eind naar beneden. GVD bikers zijn heel leuke mensen hoor domme doos![]()
inderdaad ja, ik snap alleen niet goed waarom. mijnheer zit normaal niet om een mening verlegen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Viel het je ook op dat Roel z'n mond hield bij deze roddelsessie?
joost en robquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
en nu krijgen we het slappe gelul van rob weer.![]()
![]()
Roel en Menno zin deze week wat meer tot elkander gekomen, ze hebben namelijk beide nogal een hekel aan dat gezeik ..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
inderdaad ja, ik snap alleen niet goed waarom. mijnheer zit normaal niet om een mening verlegen...
bij gebrek aan beter http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2289quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.... Mediawatchers is wel een dooie boel hoor.....
Ik was er ook gevlucht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.... Mediawatchers is wel een dooie boel hoor.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |