Ik vind het jammer dat Tanja eruit is. Toen ze deel uitmaakte van de groep was ze er eentje die zowel positief als negatief voor actie zorgde. Ik vind het persoonlijk erg sneu voor Tanja dat ze door de regels van de arbeidsinspectie niet meer met de groep kon meedoen. Dat de bewoners niet inzagen dat ze een weekje rust nodig had.
ik vind het ronduit beschamend hoe sommige mensen haar zwangerschap belachelijk maakten en achter haar rug om alles naar haar hoofd heeft geslingerd. Er zijn er maar weinigen geweest (eigenlijk alleen Lieske) die het gesprek met haar aangingen.
Tanja is de dupe geworden van een superslechte organisatie bij Big Brother. Big Brother had veel eerder moeten zeggen "Tanja we hebben ons vergist meid, je krijg teen vrijwillige exit en je mag je geld houden"
Jammer dat ze eruit gaat, maar het is wel beter voor het kindje.
Ik hoop dat Nathalie er ook uitgaat:D alhoewel ik denk dat het Rob is die met haar mee moet...
Ik snap wel dat mensen Tanja uitkotsen maar ik vond haar persoonlijk erg leuk, meestal heel eerlijk en ze heeft wel mooi haar vrouwtje gestaan in haar eentje tegenover een groep luie roddelige mensen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!