je hebt me ingehaaldquote:
quote:
geen leven ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
205 posten![]()
ik schat dag stand op plaats 4-5![]()
Ik heb wel leven hoor, zo heb ik vanmiddag 30 min buiten foto's gemaakt en vanavond een uurtje de stad in geweestquote:
buiten in de zin van 'niet binnen'? Scaryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb wel leven hoor, zo heb ik vanmiddag 30 min buiten foto's gemaakt en vanavond een uurtje de stad in geweest
Nou, buiten was het geen pretje gisteren, veel te warm natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
buiten in de zin van 'niet binnen'? Scary
Grijp je kans dan vandaag, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, buiten was het geen pretje gisteren, veel te warm natuurlijk
Ik ben al buiten geweest natuurlijk, want die brandende zon straks is vast niet de harden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Grijp je kans dan vandaag, zou ik zeggen.
Zonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben al buiten geweest natuurlijk, want die brandende zon straks is vast niet de harden.
ah, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, niet in Hier, dat scheelt wellicht![]()
Spamboer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gister: 205 posten als alles goed is
Nu heb ik al meer dan 150
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je btw vandaag al 150 posts of was dat van gister wat in je msn stond?
Ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Staat er serieus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
Die gast zet in 'n MSN-naam hoeveel posts hij al heeftDat is ziek
!
Oei dat gaat inderdaad ver! Heel ver!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
Die gast zet in 'n MSN-naam hoeveel posts hij al heeftDat is ziek
!
ff screenie posten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn msn naam
150+ posten op FOK!| SpeedyGJ | weerstation Dokkum - www.speedygj.nl voor het actuele weer in uw regio. |
oke nu even ontopic blijfen mensen
![]()
Ok bro.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:niet klage en laat me
@ JAG, nee niet nodig![]()
P.S check msn naam
wat ben je toch allemaal aan het doen? Wil je d_h inhalen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gister: 205 posten als alles goed is
Nu heb ik al meer dan 150
Nope, ik deze maand al zo weinig gepostquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat ben je toch allemaal aan het doen? Wil je d_h inhalen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, ik deze maand al zo weinig gepost
[afbeelding]
Ik wil dan ook alles even recht zetten, daarnaast ben ik zo'n 2 plaatsen gezakt
Wat is daarmeequote:
ik ben ook een cijfer-freak hoor.. maar dagstats houd ik niet bij...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat is daarmee![]()
Duidelijk overzicht lijkt me
En nu wil ik cijfers!
Hoe hejt taquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
dank voor de infoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:21 schreef dolle_hond het volgende:
cijfers komen wat later vandaag
Goedemorgen, Q.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
My god, zo zielig ben ik zelfs nooit geweest.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |