Niet helemaal... je hebt in ieder geval een eigen risico van ¤ 136,-- (bij sommige maatschappijen ¤ 154,--). Houdt ook rekening met een terugval van 4 schadevrije jaren... ga dus eerst rekenen wat dat je gaat schelen in premie en wat een nieuw voorruit kost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef longinus het volgende:
Als je all-risk verzekerd bent maakt het niet uit
Doe ff normaal man of zo, vreselijk overtrokken reactie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoop dat je de volgende keer een kind dood rijdt.
Doe zoiets thuis, waar je alleen je eigen spullen kapot kan maken.
Je kan ook te serieus antwoordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Anders reageer je even serieus op een topic van Tong80.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Een welgemeend 'STERF!' lijkt mij hier zeker niet misplaatst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:48 schreef DaveMasteR het volgende:
Door die harde klap heeft ze van schrik hem er toch niet afgebeten he?Je hebt zo*n hoge stem ineens.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Een welgemeend 'STERF!' lijkt mij hier zeker niet misplaatst.
Nee..die beet van schrik in z'n eikel...quote:
In jouw zinsverband; Is zij dan niet schuldig? Voor het eventueel kapot maken van jouw spullen??quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Probeer het eens op de fiets....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit gesekst in een auto. Ik heb niet eens een auto.
Ik heb een heel lekker neukmaatje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Dannytjeuh het volgende:
Probeer het eens op de fiets....
Je hebt toch wel een vriend mag ik hopen![]()
En die heeft wel een mooie auto?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een heel lekker neukmaatje.![]()
Ik heb een auto en ik haal je graag opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit gesekst in een auto. Ik heb niet eens een auto.
Of haal het zadel eraf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
Probeer het eens op de fiets....
Je hebt toch wel een vriend mag ik hopen![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 03:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/scaretactics.html
Neuh...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
En die heeft wel een mooie auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |