Spuit 11quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Dirktator het volgende:
Die lerares heeft zich duidelijk niet beziggehouden met het uitleggen van 't Kofschip. De stam van zoenen eindigt op n, er zit geen n in 't Kofschip en derhalve dus een d voor het voltooid deelwoord. Ergo, "gezoend".
Met vriendelijke groet,
Hij die wel een fatsoenlijke basisopleiding heeft gevolgd.
Perverseling! Jij bent zeker ook van die seksenquete laatstquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef TVshow het volgende:
Ik ben bezig met een tvshow voor school (het zal uiteindelijk niet echt worden uitgezonden) maar ik heb hiervoor dus iemand nodig die heeft gezoend met zijn lerares of iets pikants heeft gedaan op het schoolgebouw met een van de medewerkers. Sex hebben met andere leerlingen op school telt ook!
Laat even van je horen aub.
Hoezo kloon?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef TVshow het volgende:
Ik ben bezig met een tvshow voor school (het zal uiteindelijk niet echt worden uitgezonden) maar ik heb hiervoor dus iemand nodig die heeft gezoend met zijn lerares of iets pikants heeft gedaan op het schoolgebouw met een van de medewerkers. Sex hebben met andere leerlingen op school telt ook!
Laat even van je horen aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |