Wel als de leraar ook op die school werkzaam is wat vrij voor de hand ligt, ten eerste heeft die school iets van zes lokaties in Oss als ik het goed zie, ten tweede ken ik vrij weinig leraren die op slechts één school werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef cyberstalker het volgende:
TS geeft aan dat het om een leerling van een andere school gaat. Dan is er dus niets illegaals aan.
Hmm, misschien is het in Oss anders of zo. De leraren waar ik les van heb gehad op school werkten allemaal alleen maar op mijn school.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel als de leraar ook op die school werkzaam is wat vrij voor de hand ligt, ten eerste heeft die school iets van zes lokaties in Oss als ik het goed zie, ten tweede ken ik vrij weinig leraren die op slechts één school werken.
Echt? Zowel veel leraren waar ik les van had als leraren die ik de afgelopen jaren heb leren kennen waren voornamelijk bezig op meerdere scholen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het in Oss anders of zo. De leraren waar ik les van heb gehad op school werkten allemaal alleen maar op mijn school.
Het is geen grol. De leraren waar ik les van had, gaven alleen maar les op mijn school.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt? Zowel veel leraren waar ik les van had als leraren die ik de afgelopen jaren heb leren kennen waren voornamelijk bezig op meerdere scholen.
En als ik zo op docentenbank.nl bij de vacatures kijk zie ik ook alleen maar 13 uur, 8 uur, enz.
In Duitsland noemen ze alles 'Geil'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:15 schreef PDOA het volgende:
Ik had vroeger een lerares Duits van 23 jaartjes jong. Geil mokkel was dat zeg!
Dieser Topic ist aber ganz nicht geil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:47 schreef Davoice het volgende:
[..]
In Duitsland noemen ze alles 'Geil'
thanks for sharingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hadden een man voor Nederlands, en die stonk me hendig erg altijd naar sigaretten
Hm, zover ik weet was dat op mijn school (de Osse school in kwestie, dus) ook zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het in Oss anders of zo. De leraren waar ik les van heb gehad op school werkten allemaal alleen maar op mijn school.
Die jongen van 16 zit op een andere school, maar die school ligt ook in Oss.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat betreffende lerares ook op die school werkzaam was eerlijk gezegd. Nu ik het zo teruglees is dat in ieder geval niet met zoveel woorden gezegd.
TS?
Vind het toch beetje lullig om haar naam hier te plaatsen. Ze is trouwens 32quote:
Geeft ze allang les op het tbl?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Vind het toch beetje lullig om haar naam hier te plaatsen. Ze is trouwens 32
Wat hij zegt.quote:
Spuit 11quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Dirktator het volgende:
Die lerares heeft zich duidelijk niet beziggehouden met het uitleggen van 't Kofschip. De stam van zoenen eindigt op n, er zit geen n in 't Kofschip en derhalve dus een d voor het voltooid deelwoord. Ergo, "gezoend".
Met vriendelijke groet,
Hij die wel een fatsoenlijke basisopleiding heeft gevolgd.
Perverseling! Jij bent zeker ook van die seksenquete laatstquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef TVshow het volgende:
Ik ben bezig met een tvshow voor school (het zal uiteindelijk niet echt worden uitgezonden) maar ik heb hiervoor dus iemand nodig die heeft gezoend met zijn lerares of iets pikants heeft gedaan op het schoolgebouw met een van de medewerkers. Sex hebben met andere leerlingen op school telt ook!
Laat even van je horen aub.
Hoezo kloon?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef TVshow het volgende:
Ik ben bezig met een tvshow voor school (het zal uiteindelijk niet echt worden uitgezonden) maar ik heb hiervoor dus iemand nodig die heeft gezoend met zijn lerares of iets pikants heeft gedaan op het schoolgebouw met een van de medewerkers. Sex hebben met andere leerlingen op school telt ook!
Laat even van je horen aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |