Verlden tijdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:01 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Ik speel wel weer voor leraar: 0 d's in de tegenwoordige tijd 1 d in de verlden tijd
i rest my case, seks is het middel op je punten te halenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet je zelf ook wel dat het een lerares isJaloers, misschien jij inderdaad. En of Neuuh correct Nederlands is
En dat kan jij ook wel gebruiken geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
i rest my case, seks is de middel op je punten te halen![]()
pot-ketel enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat kan jij ook wel gebruiken, geloof ik.
nee, behalve dat de school sancites er tegen op kan nemen, is het niet strafrechtelijk strafbaar om te zoenen met een leerlingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef cyberstalker het volgende:
Zolang het niet dezelfde school is, is er niks aan de hand hoor. Jammer voor jou, want in jouw geval is het wel strafbaar om iets met deze leraar/lerares te ondernemen.
Hij houdt deze zogenaamd niet lekkere lerares natuurlijk netjes in de smiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Koewam het volgende:
En hoe ben jij er achter gekomen? Roddels?
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Koewam het volgende:
En hoe ben jij er achter gekomen? Roddels?
Het! Het! Je vergeet het!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat het waar is. Want is door een leraar bevestigd.
Naam noemen is wel beetje flauwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef axie het volgende:
Ik kom wel uit oss!! welke school en hoe heet ze (alleen eerste letter is okay!)
Frustration, yeah I like that motivationquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, behalve dat de school sancites er tegen op kan nemen, is het niet strafrechtelijk strafbaar om te zoenen met een leerling
Uhmm... Jaa, dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat het waar is. Want het is door een leraar bevestigd.
'De middel' vind ik ook wel iets te bont andersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
pot-ketel enzo
spelfouten/dt's/de-het fouten boeien me niet, maar als een vrouw ineens een man wordt, dan maak je het toch wel lichtelijk te bont![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |