Het is de bedoeling, dat jij weg gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ja dus het is de bedoeling dat we over apples gaan praten ?
Appeltje Shift 4 voor het hele schermquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Dementor het volgende:
Vechten!
Ok ontopic: Hoe maak ik een printscreen in mac os x?
Je windoos-pc gebruiken is not done... De juiste werkwijze is een apple-alternatief zoeken. Die zijn meestal beterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kwam laatst ergens op de computer iets tegen over stemcommando's ofzo. Kun je een Apple (iMac G5) met je stem besturen?Dat zou wel erg cool zijn.
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef XL het volgende:
Je windoos-pc gebruiken is not done... De juiste werkwijze is een apple-alternatief zoeken. Die zijn meestal beter![]()
In het vorige topic wilde je virtual pc gaan installeren voor een windowsprogramma, maar ik ben niet blauw genoeg om nog in dat topic te posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metPC's
![]()
te maken. Dit is mijn eerste Mac en ik had er nog nooit mee gewerkt, dus ik zit af en toe gewoon wat om te klooien.
Wel andere webcams.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Had je je imac een week later moeten kopen, kreeg je een ingebouwde isight.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zit het met webcams op de Mac? Er is de iSight-camera, maar die is nogal prijzig (maar ook wel weer heel mooi natuurlijk...). Kunnen webcams van andere merken ook op de Mac gebruikt worden? En kun je de cam dan ook gewoon in MSN enzo gebruiken?
Ze willen je 'mini'.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef tonks het volgende:
De wijven willen me. daarom dus.
Dat kan inderdaad, als je engels goed genoeg isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het nu weer over? Ik kwam op mijn nieuwe Apple-computer iets tegen over stemcommando's. Heeft helemaal niets metPC's
![]()
te maken. Dit is mijn eerste Mac en ik had er nog nooit mee gewerkt, dus ik zit af en toe gewoon wat om te klooien.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef tonks het volgende:
Had je je imac een week later moeten kopen, kreeg je een ingebouwde isight.
sorry.
Je kunt wel quoten uit een gesloten topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef XL het volgende:
In het vorige topic wilde je virtual pc gaan installeren voor een windowsprogramma, maar ik ben niet blauw genoeg om nog in dat topic te posten.
Als het werkt moet je je eens zeggen: "Tell me a joke"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, als je engels goed genoeg isZie System -> Speech -> Speech Recognition (of vertalingen daarvan
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |