nee hoor. ik had helemaal geen haast. komt van nos teletekst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Verbal het volgende:
Je had zo'n haast met posten dat je een bronvermelding bent vergeten
V.
Het blijft inderdaad moeilijk voor "bepaalde" mensen om in te zien dat je ENERZIJDS tegen de onderdrukking van de Palestijnen kan zijn EN tegelijkertijd tegen de vernietiging van Israel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
[q] had nooit gedacht dat palestijnenland frankrijk als eerste kritiek hierop zou geven, goede ontwikkeling wat dat betreft.
niet moeilijk wel frappant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:44 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad moeilijk voor "bepaalde" mensen om in te zien dat je ENERZIJDS tegen de onderdrukking van de Palestijnen kan zijn EN tegelijkertijd tegen de vernietiging van Israel.![]()
dat ze als eersten openlijk kritiek geven op dit bericht. doen ze anders niet zo snel als het gaat om israel. maar dat had ik in de op al aangegeven, lezen lastig?quote:
Het is je mening, presenteer het dan niet als een feit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ze als eersten openlijk kritiek geven op dit bericht. doen ze anders niet zo snel als het gaat om israel. maar dat had ik in de op al aangegeven, lezen lastig?
prima als jij het ziet als mijn mening en geen feit. kunnen we vanaf nu dan inhoudelijk op de zaak ingaan. wat zijn jullie meningen over deze nieuw gekozen man in iran?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is je mening, presenteer het dan niet als een feit.
Nogmaals: waarom is het 'frappant' als een land aangeeft het niet eens te zijn met de vernietiging van een ander land, althans, de oproep daartoe?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ze als eersten openlijk kritiek geven op dit bericht. doen ze anders niet zo snel als het gaat om israel. maar dat had ik in de op al aangegeven, lezen lastig?
nogmaals het is opmerkelijk te noemen dat frankrijk als eerste hiermee komt. maar de kern is natuurlijk de zaak iran versus israel, ga daar eens op in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom is het 'frappant' als een land aangeeft het niet eens te zijn met de vernietiging van een ander land, althans, de oproep daartoe?
En nee, lezen is niet moeilijk. Althans, niet voor mij.
V.
Waar moet ik op ingaan? Moet ik werkelijk nog mijn afkeuring over deze uitlatingen kenbaar maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals het is opmerkelijk te noemen dat frankrijk als eerste hiermee komt. maar de kern is natuurlijk de zaak iran versus israel, ga daar eens op in.
je hebt ook de keuze om er niet op in te gaan, inplaast van kinderachtig lopen zeiken over mijn uitspraken en die van een fanatieke kloothommel links te laten liggen en nog harder te gaan gapen. blijf dan weg in het vervolg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan? Moet ik werkelijk nog mijn afkeuring over deze uitlatingen kenbaar maken?
Okee dan: ik keur het af.
V.
heel erg dom. helaas zie ik op fok! steeds vaker mensen (zelfs mods) die het wel ok vinden wat die man zegt, en gaan dan in op de poster inplaats van het probleem, jammerlijk en enger dan ik gedacht had. wel goed om te weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:27 schreef Hallulama het volgende:
Ahmadinejad: Wipe Israel off map
Hoe ENORM dom is die man?
Ben niet zo actief hier maar dat meen je toch niet ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel erg dom. helaas zie ik op fok! steeds vaker mensen (zelfs mods) die het wel ok vinden wat die man zegt, en gaan dan in op de poster inplaats van het probleem, jammerlijk en enger dan ik gedacht had. wel goed om te weten.
Helaas zie ik op Fok! huilies die zelf domme uitspraken doen en wanneer iemand ze op hun hypocriete gedachten en postgedrag wijst, op een irritante wijze met eigen aannamen gaan komen en mensen uitspraken in de schoenen gaan schuiven. Erg jammerlijk en eng dat mensen met dergelijke oogkleppen bestaan...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
heel erg dom. helaas zie ik op fok! .
neen. je bent niet de enige. oh en waar admins stond moet je mods lezen, my bad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef salutem het volgende:
[..]
Ben niet zo actief hier maar dat meen je toch niet ?
Admins die dat nieuwe beleid van Iran goedkeuren ?!
Ben ik dan de enige die weet dat die vent een terrorist is ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Helaas zie ik op Fok! huilies die zelf domme uitspraken doen en wanneer iemand ze op hun hypocriete gedachten en postgedrag wijst, op een irritante wijze met eigen aannamen gaan komen en mensen uitspraken in de schoenen gaan schuiven. Erg jammerlijk en eng dat mensen met dergelijke oogkleppen bestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |