quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
F2 Fientje
Cl2 CIeperde (kieperde)
Br2 Bruine
I2 Inkt
O2 Op
H2 Haar
N2 Neus
is om te onthouden van:
Niet-ontleedbare stoffen --> 1 atoomsoort dubbel
en dan dus F2 enz..![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij hadden KNAP: Kathode Negatief, Anode Positief.![]()
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek mijn TT's zijn veel sjieker als deze :/
Jouw TT's zijn irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek mijn TT's zijn veel sjieker als deze :/
Moet je hem aanpassen door een streepje neer te zetten. Daarna weer wijzigen en de goeie OP er in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:32 schreef Imberr het volgende:
Ik heb de avatar van Dribbel ff goed gezet in de wiki.. krijg em alleen niet meer aangepast in deze OP. Maar ja
Succes met leren!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef Ayaxola het volgende:
Groet
Was meer dan 48 niet op Fok! geweest
En ga nu ook gelijk weer, kuttoetsweek
Ach, maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je hem aanpassen door een streepje neer te zetten. Daarna weer wijzigen en de goeie OP er in.
Whahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef saaw het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/loveme.html
http://www.big-boys.com/articles/thatway.html
geniaal
Doe jij dat ff voor saartje?quote:
ooh. Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef saaw het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/loveme.html
http://www.big-boys.com/articles/thatway.html
geniaal
geen idee waarom ik eruit ben eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh. Ja hoor![]()
Saaw, moet ik em dan gewoon achteraan zetten of weet je nog waar die ongeveer stond?
Waarom ben je er eig uit?![]()
Ik ben door Mo in een massagesprek op msn gegooidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef saaw het volgende:
waarom is het hier eigenlijk zo stil? waar is iedereen?
Was even een mooie cd aan het uitzoeken om keihard aan te zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef saaw het volgende:
waarom is het hier eigenlijk zo stil? waar is iedereen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:00 schreef saaw het volgende:
ik heb ook hard muzie opgezet in ene poging mn vriendje wakker te krijgen maar hij ligt echt in een soort coma
Hondje dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:54 schreef saaw het volgende:
[..]
ja komopsaartje klinkt echt als een hond
Oeh lekker, op welke plekken allemaal?quote:
Moiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef Palau het volgende:
Hey goedemiddag..
is goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
Saaw, ik zet je achteraan. Dan is de minste kans dat t fout gaat.![]()
Iedereen is druk bezig met huiswerk ofzoquote:
Heb je geen vakantie nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef saaw het volgende:
huiswerk?
shit, ik moet eigenlijk ook maar dat was ik aan het negeren, nja...
Jij heb vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef saaw het volgende:
huiswerk?
shit, ik moet eigenlijk ook maar dat was ik aan het negeren, nja...
Vergeten te makenquote:
alleen een na foto danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vergeten te maken.
Ik had eigenlijk voor en na foto's moeten maken! *weer snel vies maken gaat*
!
die schijnt hier alquote:
hier ookquote:
Het wordt morgen ook nog 19 gradenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef saaw het volgende:
[..]
hier ook
overal trouwens
de zon schijnt altijd en overal
maar eindelijk kunnen we hem weer aanschouwen
Heb je het over dat nummer van Rammstein?quote:
Wij eten Macaroniquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Wij gaan aardappel schijfjes eten ( in het vet uiteraard ) bohoho das me hendig lekker, met shoarma en rode uitjeszo lekker is dat.
ik draag geen sieradenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Borsthaardat is echt iets voor TLK de kutkamper dat hij is
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je het over dat nummer van Rammstein?![]()
Zelfs ik vind die mooiquote:
Waarom zou je sieraden die je mooi vind uit doen ? beetje retarded vind ik. Geef me geld uit voor iets wat je niet draagt omdat kakkers die hendig gaat zijn je een kamper vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik draag geen sieradenheb ik uitgedaan wat ik leek net een kamper met die tattoeage's erbij
Ik vond mezelf een kamper en die sieraden heb ik gekregen van mijn 'rijke' opaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je sieraden die je mooi vind uit doen ? beetje retarded vind ik. Geef me geld uit voor iets wat je niet draagt omdat kakkers die hendig gaat zijn je een kamper vindennah daar doe ik niet aan !
Ik moet me goud ook maar weer eens laten schoonmakenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond mezelf een kamper en die sieraden heb ik gekregen van mijn 'rijke' opa
Maar zonder dat goud komen die tattoeage's meer naar voor nu doen je ogen geen pijn meer van dat blinkende goud.
*deur open doet.*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef classpc het volgende:
Dag iedereen!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond mezelf een kamper en die sieraden heb ik gekregen van mijn 'rijke' opa
Maar zonder dat goud komen die tattoeage's meer naar voor nu doen je ogen geen pijn meer van dat blinkende goud.
Dat van mij blonk tenminstequote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat van mij blonk tenminste
Ik word de nieuwe BA alleen Blank en inplaats van goud tattoo's binnekort 7 nov kijken en dan misschien afspreek voor 2 a 3 nieuwe ik geef mezelf nog jaar en dan vol
maar ik ben wegnaar de verjaardag van mijn oma
Ja sorry. Was de hele ochtend tot 2 uur bij mijn oma, en vanaf half drie tot kwart voor zes aan het voetballen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waar was je de hele dag..kheb je banner af!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek, me vader vond het ook niet lekker... Ik weet niet pcies hoe het kon zijn dat het vies was.
Het smaakte eigenlijk een beetje naar niks
sniet erg hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry. Was de hele ochtend tot 2 uur bij mijn oma, en vanaf half drie tot kwart voor zes aan het voetballen!
Prima hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey _xbox_Hoe maakt u het vandaag?
Moe van het voetballenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prima hoorAan het genieten van de herfstvakantie
![]()
En jij?![]()
Smakelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Dribbel_ en B_Boy
Ik ga nu eten!
what¿?¿quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef freiss het volgende:
Wij hadden HONFBrICl, dus gewoon honfbricl ...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef freiss het volgende:
Wij hadden HONFBrICl, dus gewoon honfbricl ...
Nu zie ik hetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef freiss het volgende:
OP, enz.
oke.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef freiss het volgende:
OP, enz.
Vast geen P4.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en dat zou 2 uur duren zei je toch?
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had ie niet toevallig jouw computer?
![]()
Ik heb ook nog een hoop dingen van 5 jaar terugquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:29 schreef snopprinses het volgende:
best grappig om oude schoolopdrachten te zien
uhmm.. want?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:29 schreef snopprinses het volgende:
hehe, dat is wel vervelendquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:36 schreef snopprinses het volgende:
omdat ik toen lelijke dingen maakte![]()
en ik kan gewoon mn eigengemaakte pacman spel niet uitspelen, wat ik toen heb gemaakt![]()
Ja he .. soms moet je ze ook nog terugvinden ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:29 schreef snopprinses het volgende:
yea..maar ik krijg net het laatste bolletje niet te pakken omdat mn tijd om is >_<quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hehe, dat is wel vervelendJij zou juist degene moeten zijn die dat wel zou moeten lukken
nja ik heb alles digitaal, en omdat ik een portfolio moet samenstellen ben ik ff alle mappen aan het afgaan van school..best grappigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja he .. soms moet je ze ook nog terugvinden ook
Van ons wordt verwacht dat we nog aantekeningen enzo van 2 jaar terug hebben voor een SE.
Pas geleden zocht ik wat (niet gevonden) maar toen vond ik ook veel basisschoolzooi, zoals rapportjes en zo....
Is wel apart
Dan heb je m gewoon niet goed gemaaktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..maar ik krijg net het laatste bolletje niet te pakken omdat mn tijd om is >_<
Dan verander je hem wat zodat het wel luktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..maar ik krijg net het laatste bolletje niet te pakken omdat mn tijd om is >_<
tja kwas dan ook eerstejaarsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan heb je m gewoon niet goed gemaakt
Ik heb net alle Hoofdstukken voor het SE kunnen vinden in mn aparte rommelhoek met mappen, maar werkstukken van sinds de 2e of zo staan ook nog ammel op mn pc.. is stikhandigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik heb alles digitaal, en omdat ik een portfolio moet samenstellen ben ik ff alle mappen aan het afgaan van school..best grappig
Maar aantekeningen heb ik niet![]()
nah hoeft toch nooit meer gebruikt te wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan verander je hem wat zodat het wel lukt![]()
Je hebt zeker wel een lager cijfer gehaald omdat dat niet mogelijk was?quote:
alsof die leraar van elke leerling van multimedia die dingen ging uitspelenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel een lager cijfer gehaald omdat dat niet mogelijk was?
Waarmee maak je dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nah hoeft toch nooit meer gebruikt te worden
kga binnekort gewoon een compleet nieuwe maken
Zou wel moeten eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
alsof die leraar van elke leerling van multimedia die dingen ging uitspelen
dan kun je weer SC'enquote:
Eventjes. Straks weer knutselen aan m'n site!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:53 schreef Palau het volgende:
[..]
dan kun je weer SC'en
Ik ga ondertussen ff verder met een wiskunde SE
Ik wist niet dat je met dat soort programma's ook spelletjes kon makenquote:
game maker ken ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je met dat soort programma's ook spelletjes kon maken![]()
* _Xbox_Master_ heeft ooit een spelletje gemaakt met game maker![]()
Daar zou je toch nog een keer een voorproefje van geven?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Eventjes. Straks weer knutselen aan m'n site!
Ja, maar ik mag hier niet spammenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zou je toch nog een keer een voorproefje van geven?![]()
Nou dan plaats je een screenshot?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag hier niet spammen
http://www.gamemaker.nl/quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
game maker ken ik niet
Maar director vond ik best fijn
Jij bent slim jongen, jij bent slimquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou dan plaats je een screenshot?
Dankquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij bent slim jongen, jij bent slim
[[url=http://img404.imageshack.us/img404/2341/wr4an.th.jpg]afbeelding][/URL]
Yup. Links (menu) wil ik de tekstlinkjes vervangen voor buttonsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
DankZiet er als basis al best netjes uit
Je hebt nog ruim de tijd om het af te maken. [14.gif]
ik zag het welquote:
Trouwens...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat ik hem niet eerder heb bekeken zeg.
Ik heb m binnen, maar ik ga morgen pas kijken. Ik heb net ff Sin City geconvert naar .3gp zodat ik m op mn telefoon af kan spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:22 schreef snopprinses het volgende:
oeh donnie darko!![]()
daaar zijn we weer!
Ik heb geen fans hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet het toch leuk maken
[..]
Aardig. Incredibles is gaaf
Hoi Fan #2.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen fans hieriedereen haat mij
![]()
Daar heb ik ook weleens last vanquote:
DMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heb ik ook weleens last van
Hoi allemaal
Ja en nee. Ja met mij wel en nee, die film doet het nietquote:
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Wat een coole film
[..]
en ik dan?
_
Goed idee, zal wel lekker veel verwarring gevenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jullie noemden elkaar van de begin letter. En die van mij begint met een '_'
Goed. Ik heb een optie op een vliegticket genomen vanmiddag.quote:
Where you going?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed. Ik heb een optie op een vliegticket genomen vanmiddag.![]()
![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nieuw-ZeelandPrachtige land om eens heen te gaan. Ben van plan naar New York te gaan!
Ook al? Daar doen we ooit nog eens een keer een massale meet (zo een die wel doorgaat, je weet welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nieuw-ZeelandPrachtige land om eens heen te gaan. Ben van plan naar New York te gaan!
Waarom vraag je het dan?quote:
Puik plan. Of een NYC PUB meet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook al? Daar doen we ooit nog eens een keer een massale meet (zo een die wel doorgaat, je weet wel)
Ik denk, nee ik hoop, dat de meesten van ons dan naar een ander subforum verhuist zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Puik plan. Of een NYC PUB meet.![]()
Ik ga niet met een meet. Ik wil genieten van de vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook al? Daar doen we ooit nog eens een keer een massale meet (zo een die wel doorgaat, je weet wel)
Wanneer zou je daar heen willen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga niet met een meet. Ik wil genieten van de vakantie
Ah, een Vijfjarenplan dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik denk, nee ik hoop, dat de meesten van ons dan naar een ander subforum verhuist zijn
Ik doelde op geheel PUB, niet op jou als individu.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
eerder een tweejarenplan als je het mij vraagt
Liefst in de zomer. Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer zou je daar heen willen?
Nee hoor, want dit subforum gaat nog wel een keer leeglopen over een tijdje als er opeens veel jonkies bijkomen. Dan verplaatsen wij ons weer naar een ander, minder leeftijdsgebonden subforumquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doelde op geheel PUB, niet op jou als individu.![]()
Ah jammer, anders had je nog meegekund eind van het jaar.quote:
GC.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee hoor, want dit subforum gaat nog wel een keer leeglopen over een tijdje als er opeens veel jonkies bijkomen. Dan verplaatsen wij ons weer naar een ander, minder leeftijdsgebonden subforum
Hey Terminatorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, ik ben er gelukkig ook weer. Na 4 week geen internet gehad te hebben, heb ik dan toch eindelijk wat ik verdien. Een 20Mbit verbinding. Ik kan nu met 1,6 MB per sec downloaden
Ik wil niet met een meeting meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jammer, anders had je nog meegekund eind van het jaar.
Misschien, of anders ergens anders heen. We zien het wel tegen die tijdquote:
Eind van het jaar is ook geen georganiseerde rondreis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Terminator
Welcome Back!
[..]
Ik wil niet met een meeting mee
Je bent ook nog een broekie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien, of anders ergens anders heen. We zien het wel tegen die tijdGC vind ik ook wel relaxt (soms) maar vaak voel ik me daar nog wel erg uhhmm jong, zeg maar
Verkapte: "ik heb lekker sincity" postquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
Nee lekker:
[afbeelding]
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor
Sssstttt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij hebt weinig recht om mij zo te noemen, jij jij zoon van d_h
Niet echt, het duurt gewoon veel te lang om m naar mn telefoon te kopieren. Én dan is daar nog de kans dat ie het dan nog niet eens doet ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Verkapte: "ik heb lekker sincity" post
![]()
Best wel he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Fok! is eigenlijk best snel nu toch?
Ja dat is best lullig ja. Wat voor telefoon heb je?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt, het duurt gewoon veel te lang om m naar mn telefoon te kopieren. Én dan is daar nog de kans dat ie het dan nog niet eens doet ook![]()
Waarom? Sorrie, heb veel gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Fok! is eigenlijk best snel nu toch?
700mb?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt, het duurt gewoon veel te lang om m naar mn telefoon te kopieren. Én dan is daar nog de kans dat ie het dan nog niet eens doet ook![]()
Check de FP?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom? Sorrie, heb veel gemist
SE K750iquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja dat is best lullig ja. Wat voor telefoon heb je?
Inderdaad, ik neem er nog 1 op.quote:
Neeheee.. hij is geconvert naar .3gp Nu istie nog maar 160mbquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
700mb?
Ohja je hebt zo'n 1gb kaartje.![]()
Goedenavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef Boeman het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
editsletquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
@Boeman
@Roooytjuh
@G: morgen krijg ik of fles ze.
Jawel want net stond ik er niet bijquote:
Heulemaal niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jawel want net stond ik er niet bij
Maarja boeit ook niet verder.
Nou ja, dan wacht ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
@Boeman
@Roooytjuh
@G: morgen krijg ik of fles ze.
hahahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, dan wacht ik wel
Boeman, Rooyyysudfythhh
ik ga nie weg!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, dan wacht ik wel
Boeman, Rooyyysudfythhh
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oke dan las ik er overheen ofzo.
Ik wacht ook nog heel eventjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
Ow nee he, moet ik weer blijven tot het topic vol is
Hoeft niet hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
Ow nee he, moet ik weer blijven tot het topic vol is
zometeen??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef saaw het volgende:
ik moet zo gvd naar uithoorn FIETSEN vanuit amsterdam
Waarom?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef saaw het volgende:
ik moet zo gvd naar uithoorn FIETSEN vanuit amsterdam
ja zo betekent over het algemeen wel 'zometeen'hequote:
Ganz gut und supah toll! Und dir?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ganz gut und supah toll! Und dir?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ja zo betekent over het algemeen wel 'zometeen'he![]()
anders zou ik wel morgen zeggenof 'over 8 uur' ofzo
@ jag [geloof ik] omdat mn vriend de auto heeft en er zo geen metro's meer rijden
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde:
zo??? echt? waarom dan? huh nou? vertel vertel vertel? Ik ben benieuwd en buitengewoon geïnteresseerd! Laat me niet langer in spanning. Kom noooouuuuu!!!!!!!!!![]()
![]()
proost
Ja goed, zit net nieuwe album van Rammstein te luisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ganz gut und supah toll! Und dir?
waar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja goed, zit net nieuwe album van Rammstein te luisterenhoop dat ze weer snel gaan touren
![]()
ookquote:
Owjeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef saaw het volgende:
[..]
ook
heb alleen een beetje ruzie met een java-scriptje voor op mn site
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Owjee
Mijn site ziet er gaaf uit op dit moment
Forum Opties | |
---|---|