kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
De N64 kwam later dan de PS1, toch?.
Dat is ook maar alleen omdat ps2 online harder zuigt dan een hoer in hongersnoodquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Sowieso, de beste games op de PS2 zijn offline multiplayer of singleplayer games. Wat maakt het dan uit of je wel of geen unified online service aanbiedt?
Maar die was ook 64bit en de PS1 was maar 32bit, dus duidelijk een generatieverschilquote:
Het is wel de reden dat ik een Xbox 360 koop though, Live is zoveel beter dan online bij verreweg het grootste deel van de PC games.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]!
Ach, ze kunnen er wel mee weg komen denk ik. Volgens mij heeft bijna niemand een xbox gekocht omdat je dan Live kunt spelen, maar gewoon vanwege de spellen en de mooie graphics. Sowieso is het altijd maar een klein percentage die online speelt. Dat zal wel meer worden, maar ik denk dat het pas echt een issue wordt bij de generatie hierna.
Ja dat bedoelde ik ook, hij kwam later en er zat een generatieverschil in, maar de meerderheid op de markt was hij kwijt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Maar die was ook 64bit en de PS1 was maar 32bit, dus duidelijk een generatieverschil.
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef H.Flick het volgende:
Voor mij maakt het totaal niet uit, ik speel toch liever offline games met een goed verhaal of multiplayer op de bank met vrienden/familie. Dat hele online gamen trek me sowieso niet echt.
Maar volgens mij ben ik een uitzondering.
Geef mij maar gewoon beidequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.
Word.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.
Jij hebt blijkbaar nog nooit op LIVE gezeten ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ervaring met online is dat je (bijna) altijd met 13-jarige ventjes zit die in de echte wereld dagelijks in de vuilniscontainer verdwijnen, en online hun frustraties botvieren. Teamkilling, meer lullen dan spelen, en meer van dat soort ongein. Bwêh!
Daarom speel je met bekenden, die je natuurlijk bij Xbox live op de friendslist hebt staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ervaring met online is dat je (bijna) altijd met 13-jarige ventjes zit die in de echte wereld dagelijks in de vuilniscontainer verdwijnen, en online hun frustraties botvieren. Teamkilling, meer lullen dan spelen, en meer van dat soort ongein. Bwêh!
Zo'n zaadargument is datquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef GoStop het volgende:
Online gamen, daar heb ik m'n pc voor.
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef twi het volgende:
Nouja, het is vrij simpel. Heb je nog nooit een degelijke online service gebruikt, dan weet je niet wat je mist met Live. Punt is alleen dat je jezelf dan niet superieur moet voelen en online gaming maar gewoon aan de kant moet schuiven als "voor nerds" of "voor bij gebrek aan goede single player games", want dan ben je vrij triest bezig.
Ik bedoel, wat is er mooier dan met Gran Turismo 4 tegen 7 anderen racen, in plaats van tegen 7 vrij domme AI's?
Hoezo?quote:
Als jij dat vind, dan moet je dat doen natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste mensen zonder plaat voor hun hersens daar anders over denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)
Klopt idd, ik word liever door jou op 3 rondjes gezet twiquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij dat vind, dan moet je dat doen natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste mensen zonder plaat voor hun hersens daar anders over denken
leuk jezelf doelloes inhalen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)
Mee eens!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:28 schreef twi het volgende:
Tuurlijk zijn er mensen die single player games spelen en niet op een online service gaan zitten wachten, maar als je dan met argumenten komt dat het leuker is om te racen tegen ghosts, of dat je een PC al hebt om online te gamen dan zijn dat natuurlijk redeneringen van lik-m'n-reet.
Waarom zou je wanneer je veel plezier beleeft aan online PC gamen dan niet zitten wachten op online mogelijkheden voor consoles? Of wanneer je het zo leuk vindt om tegen een Ghost te rijden om snellere tijden te rijden, waarom is het de moeite dan niet om tegen 7 andere snelle mensen te rijden en die te verslaan? Daar kan ik dan niet bij.
Speel je alleen offline RPG's enzo, ja, dan is het volkomen begrijpelijk natuurlijk, da's een kwestie van een keuze die je zelf maakt.
Die games zie ik nou juist niet op de ps3 verschijnen. Die verkopen nou eenmaal nooit genoeg om de gigantische ps3 dev. kosten te dekken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef GoStop het volgende:
[..]
Word.
Console gaming is voor mij het pure arcade gevoel van een gradius, het 2d-fighting gebeuren ala guilty gear / KoF
ps3![]()
Ik denk niet dat de dev. kosten gigantisch zullen zijn als je er een 2D game op uitbrengt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef piet_pelle het volgende:
Die games zie ik nou juist niet op de ps3 verschijnen. Die verkopen nou eenmaal nooit genoeg om de gigantische ps3 dev. kosten te dekken.
Precies.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dev. kosten gigantisch zullen zijn als je er een 2D game op uitbrengt!
Ik zie het liefst Live, maar dan gratis.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:40 schreef peristilius het volgende:
Ik zie het liefst gewoon een Live! achtige service, als dit niet zo is vrees ik dat de PS3 door mij weinig voor online gebruikt zal worden. Live!
stel je eens voor dat je moet betalen voor servicequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zie het liefst Live, maar dan gratis.
Hoop dat een niet nader te noemen bedrijf dat lukt, of misschien nog wel een beter online systeem maakt
Waarom zou je ervoor betalen als het ook gratis kan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stel je eens voor dat je moet betalen voor service![]()
30 euro per jaar is ook zo'n groot bedrag(mist je slim genoeg bent om van aanbiedingen gebruik te maken waarbij je een game + headset + een jaar live hebt voor 30 euro)
Stel je voor dat je is ergens geen geld voor vraagt als groot bedrijf.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Gamedemon het volgende:
stel je eens voor dat je moet betalen voor service![]()
30 euro per jaar is ook zo'n groot bedrag(mist je slim genoeg bent om van aanbiedingen gebruik te maken waarbij je een game + headset + een jaar live hebt voor 30 euro)
quote:
ja, so? gratis == gratisquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef H.Flick het volgende:
De enige reden dat een bedrijf iets gratis weg geeft is omdat er in de toekomst geld mee te kunnen verdienen.
En dat geldt ook voor jouw geliefde Nintendo.
En crap online= crap online.quote:
Jij weet nu al of NWC goed wordt of niet? Vertel ons meerquote:
Hier nog een, gewone tekens> java tekens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
![]()
Nog eentje:
gratis != crap online
Waarom? Hoe weet je dat? Is dat een wet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:24 schreef peristilius het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar bij een betaalde centrale online service is het allemaal gewoon beter geregeld.
Vervelend he, als de discussie verliest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hier nog een, gewone tekens> java tekens.
Oh ja , nintendo heeft een veel betere online service en gratis ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vervelend he, als de discussie verliest?![]()
Steam?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:24 schreef peristilius het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar bij een betaalde centrale online service is het allemaal gewoon beter geregeld. Als nintendo dit gratis wil gaan doen zullen ze er flink verlies op maken en wordt dit op een andere manier weer gecompenseerd.
Ik weet nog niets van de online service, maar het slaat nergens op de service af te kraken omdat het gratis is. Als je iets gratis kan krijgen, waarom zou je dan betalen voor waarschijnlijk ongeveer dezelfde kwaliteit? Om mee te kunnen patsen oid?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oh ja , nintendo heeft een veel betere online service en gratis ook![]()
Zoiets heet logica, tuurlijk is het niet per definitie zo, maar als je meer geld te besteden hebt kan je gewoon meer. Een centrale dienst is ook beter omdat je dan alles via een server kan doen, standaard dingen als friendslists kunt implementeren, statistieken bij kunt houden enz.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom? Hoe weet je dat? Is dat een wet?
Nintendo heeft ook heel veel geld te bestedenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zoiets heet logica, tuurlijk is het niet per definitie zo, maar als je meer geld te besteden hebt kan je gewoon meer. Een centrale dienst is ook beter omdat je dan alles via een server kan doen, standaard dingen als friendslists kunt implementeren, statistieken bij kunt houden enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |