kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
De N64 kwam later dan de PS1, toch?.
Dat is ook maar alleen omdat ps2 online harder zuigt dan een hoer in hongersnoodquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Sowieso, de beste games op de PS2 zijn offline multiplayer of singleplayer games. Wat maakt het dan uit of je wel of geen unified online service aanbiedt?
Maar die was ook 64bit en de PS1 was maar 32bit, dus duidelijk een generatieverschilquote:
Het is wel de reden dat ik een Xbox 360 koop though, Live is zoveel beter dan online bij verreweg het grootste deel van de PC games.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]!
Ach, ze kunnen er wel mee weg komen denk ik. Volgens mij heeft bijna niemand een xbox gekocht omdat je dan Live kunt spelen, maar gewoon vanwege de spellen en de mooie graphics. Sowieso is het altijd maar een klein percentage die online speelt. Dat zal wel meer worden, maar ik denk dat het pas echt een issue wordt bij de generatie hierna.
Ja dat bedoelde ik ook, hij kwam later en er zat een generatieverschil in, maar de meerderheid op de markt was hij kwijt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Maar die was ook 64bit en de PS1 was maar 32bit, dus duidelijk een generatieverschil.
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef H.Flick het volgende:
Voor mij maakt het totaal niet uit, ik speel toch liever offline games met een goed verhaal of multiplayer op de bank met vrienden/familie. Dat hele online gamen trek me sowieso niet echt.
Maar volgens mij ben ik een uitzondering.
Geef mij maar gewoon beidequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.
Word.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.
Jij hebt blijkbaar nog nooit op LIVE gezeten ofzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ervaring met online is dat je (bijna) altijd met 13-jarige ventjes zit die in de echte wereld dagelijks in de vuilniscontainer verdwijnen, en online hun frustraties botvieren. Teamkilling, meer lullen dan spelen, en meer van dat soort ongein. Bwêh!
Daarom speel je met bekenden, die je natuurlijk bij Xbox live op de friendslist hebt staanquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ervaring met online is dat je (bijna) altijd met 13-jarige ventjes zit die in de echte wereld dagelijks in de vuilniscontainer verdwijnen, en online hun frustraties botvieren. Teamkilling, meer lullen dan spelen, en meer van dat soort ongein. Bwêh!
Zo'n zaadargument is datquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef GoStop het volgende:
Online gamen, daar heb ik m'n pc voor.
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef twi het volgende:
Nouja, het is vrij simpel. Heb je nog nooit een degelijke online service gebruikt, dan weet je niet wat je mist met Live. Punt is alleen dat je jezelf dan niet superieur moet voelen en online gaming maar gewoon aan de kant moet schuiven als "voor nerds" of "voor bij gebrek aan goede single player games", want dan ben je vrij triest bezig.
Ik bedoel, wat is er mooier dan met Gran Turismo 4 tegen 7 anderen racen, in plaats van tegen 7 vrij domme AI's?
Hoezo?quote:
Als jij dat vind, dan moet je dat doen natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste mensen zonder plaat voor hun hersens daar anders over denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)
Klopt idd, ik word liever door jou op 3 rondjes gezet twiquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij dat vind, dan moet je dat doen natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste mensen zonder plaat voor hun hersens daar anders over denken
leuk jezelf doelloes inhalen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |