abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31988536
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
De N64 kwam later dan de PS1, toch? .
klopt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31988550
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Sowieso, de beste games op de PS2 zijn offline multiplayer of singleplayer games. Wat maakt het dan uit of je wel of geen unified online service aanbiedt?
Dat is ook maar alleen omdat ps2 online harder zuigt dan een hoer in hongersnood .
-
pi_31988562
Voor mij maakt het totaal niet uit, ik speel toch liever offline games met een goed verhaal of multiplayer op de bank met vrienden/familie. Dat hele online gamen trek me sowieso niet echt.

Maar volgens mij ben ik een uitzondering.
pi_31988603
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:20 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

klopt
Maar die was ook 64bit en de PS1 was maar 32bit, dus duidelijk een generatieverschil .

Hoeveel bit is de PS3 eigenlijk? .
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:24:29 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_31988646
Neuh, ik heb hetzelfde. Er zijn maar een paar spellen die er echt baat bij hebben. MMORPGs meestal. Voor de rest vind ik het gezelliger om met vrienden op de bank te gamen, dan over internet. Maar als het erbij zit, is het wel beter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31988651
ik wil juist wel online met me playstation 2, maar de online service is mij echt te brak voor woorden.
Je kan maar met 1 persoon tegelijk praten,en je moet er een knop voor indrukken.
Je doet het hartstikke lang over om ingelogt te komen, en de friendslists zijn gemaakt per game, je kan niet je friendslist van socom naar ratchet and clanken overzetten zeg maar
En alleen socom 2 word online gespeeld, kheb meerdere malen geprobeert het geniaale ratchet and clank 3 online te spelen, maar mensen waren te druk met socom blijkbaar.
pi_31988663
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 12:46 schreef speknek het volgende:

[..]

!

Ach, ze kunnen er wel mee weg komen denk ik. Volgens mij heeft bijna niemand een xbox gekocht omdat je dan Live kunt spelen, maar gewoon vanwege de spellen en de mooie graphics. Sowieso is het altijd maar een klein percentage die online speelt. Dat zal wel meer worden, maar ik denk dat het pas echt een issue wordt bij de generatie hierna.
Het is wel de reden dat ik een Xbox 360 koop though, Live is zoveel beter dan online bij verreweg het grootste deel van de PC games.
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:25:10 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_31988664
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Maar die was ook 64bit en de PS1 was maar 32bit, dus duidelijk een generatieverschil .
Ja dat bedoelde ik ook, hij kwam later en er zat een generatieverschil in, maar de meerderheid op de markt was hij kwijt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_31988717
Ik weet nog dat ik een Megadrive had en heel graag een N64 wilde hebben, maar die kwam maar niet. En toen kocht ik uiteindelijk maar een PS1 omdat die al te koop was en ook leuk was.

Zo kan het ook gaan dus.
pi_31988727
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef H.Flick het volgende:
Voor mij maakt het totaal niet uit, ik speel toch liever offline games met een goed verhaal of multiplayer op de bank met vrienden/familie. Dat hele online gamen trek me sowieso niet echt.

Maar volgens mij ben ik een uitzondering.
nee hoor, ik ook. Online gaming kan me gestolen worden.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31988762
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Geef mij maar gewoon beide
pi_31988822
mijn ervaring met online is dat je (bijna) altijd met 13-jarige ventjes zit die in de echte wereld dagelijks in de vuilniscontainer verdwijnen, en online hun frustraties botvieren. Teamkilling, meer lullen dan spelen, en meer van dat soort ongein. Bwêh!
pi_31988832
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Word.

Console gaming is voor mij het pure arcade gevoel van een gradius, het 2d-fighting gebeuren ala guilty gear / KoF en de vele rpg's.
Online gamen, daar heb ik m'n pc voor.

En och, al verliest Sony klanten aan de EA-sports meute... zolang er nog toffe Jap-games de kop opdoen, hoor je mij niet klagen.

ps3
I'm a BouJou! Boi.
pi_31988857
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ervaring met online is dat je (bijna) altijd met 13-jarige ventjes zit die in de echte wereld dagelijks in de vuilniscontainer verdwijnen, en online hun frustraties botvieren. Teamkilling, meer lullen dan spelen, en meer van dat soort ongein. Bwêh!
Jij hebt blijkbaar nog nooit op LIVE gezeten ofzo.
Ik doe het sinds het begin en heb daar echt geen last van gehad .
-
pi_31988866
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Daarom speel je met bekenden, die je natuurlijk bij Xbox live op de friendslist hebt staan
pi_31988868
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef GoStop het volgende:

Online gamen, daar heb ik m'n pc voor.
Zo'n zaadargument is dat .
-
pi_31988889
Guilty Gear
En EA Sports.......het enige wat ze nog weten te maken wat kwaliteit genoemd mag worden, is Madden.
pi_31989013
Wie heeft het over EA sports :S
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:02:30 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31989509
Nouja, het is vrij simpel. Heb je nog nooit een degelijke online service gebruikt, dan weet je niet wat je mist met Live. Punt is alleen dat je jezelf dan niet superieur moet voelen en online gaming maar gewoon aan de kant moet schuiven als "voor nerds" of "voor bij gebrek aan goede single player games", want dan ben je vrij triest bezig.

Ik bedoel, wat is er mooier dan met Gran Turismo 4 tegen 7 anderen racen, in plaats van tegen 7 vrij domme AI's?
pi_31989651
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:02 schreef twi het volgende:
Nouja, het is vrij simpel. Heb je nog nooit een degelijke online service gebruikt, dan weet je niet wat je mist met Live. Punt is alleen dat je jezelf dan niet superieur moet voelen en online gaming maar gewoon aan de kant moet schuiven als "voor nerds" of "voor bij gebrek aan goede single player games", want dan ben je vrij triest bezig.

Ik bedoel, wat is er mooier dan met Gran Turismo 4 tegen 7 anderen racen, in plaats van tegen 7 vrij domme AI's?
Gran Turismo tegen jezelf spelen (Ghost)
pi_31989736
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zo'n zaadargument is dat .
Hoezo?
het gaat voor mij nochtands op.

Dat ik niet online wil met m'n consoles is toch mijn goed recht?
En als Sony ervoor kiest om geen grootse online-service op te zetten dan doet me dat niets.

Het zal me reet roesten of iemand anders er van wakker ligt.
I'm a BouJou! Boi.
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:17:52 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31989851
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Als jij dat vind, dan moet je dat doen natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste mensen zonder plaat voor hun hersens daar anders over denken
pi_31990000
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:17 schreef twi het volgende:

[..]

Als jij dat vind, dan moet je dat doen natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste mensen zonder plaat voor hun hersens daar anders over denken
Klopt idd, ik word liever door jou op 3 rondjes gezet twi
pi_31990668
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

leuk jezelf doelloes inhalen...
Heerlijk gevoel van competitie
zal ook niet snel gaan vervelen!
pi_31990701
Het zou een niet-zo-slimme zet zijn van Sony. Maar het is niet alsof 'ie géén online support krijgt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')