abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31833396
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:31 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht, jij speelt idd alleen de grote games. Je vergeet bijv. in z'n geheel de MMO markt, de vele originele Duitse ontwikkelaars, andere originele Britse ontwikkelaars en je noemt wel het zeer sporadisch originele Ubisoft? Sorry, maar ik kan je argument zo niet echt serieus nemen.
De MMO markt is amper innovatief te noemen, vervang ras x met ras y en je hebt exact hetzelfde spel. Noem eens een game die verschrikkelijk innovatief, goed, van Duitse/Britse bodem, en op de PC draait?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31833423
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De MMO markt is amper innovatief te noemen, vervang ras x met ras y en je hebt exact hetzelfde spel. Noem eens een game die verschrikkelijk innovatief, goed, van Duitse/Britse bodem, en op de PC draait?
Republic: The Revolution
pi_31833475
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Republic: The Revolution
ik had het over een goed spel
pi_31833498
overigens zijn op IGN.com twee trailers te bewonderen van de X360-versie en PS3-versie van de nieuwe Armored Core.
De PS3-versie ziet er een stuk kleurrijker uit.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:44:33 #155
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31833589
dat is niet te vergelijken aangezien ze allebei op een ander moment van de dag afspelen en dus andere belichting gebruiken
en wat denk je nou? dat de PS3 een console word met allemaal nieuwe games?
alsof de ps2 dat was..ps2 is een console met de meeste multiplatform games en 500 turn based RPGs en wat simpelle platformers.
Iedere console heeft een ico of een ander "vernieuwend" spel.
Dat ie voor de xbox 360 nog niet aangekondigt is betekent niet dat het er helemaal niet komt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31833598
Verschillende tijden van de dag in die Armoured Core trailers.

En Republic: The Revolution IS een goed spel, het punt is alleen dat het alleen een niche trekt. Maar maakt dat het een minder goed spel?
Overigens zijn er nog zat andere Europese vernieuwende games te noemen, van Patrician II tot Max Payne tot een Battlefield 1942
pi_31833659
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
dat is niet te vergelijken aangezien ze allebei op een ander moment van de dag afspelen en dus andere belichting gebruiken
true, maar check ook even de lichteffecten van de raketten en de jetpacks
quote:
en wat denk je nou? dat de PS3 een console word met allemaal nieuwe games?
alsof de ps2 dat was..ps2 is een console met de meeste multiplatform games en 500 turn based RPGs en wat simpelle platformers.
nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de PS3, net als de PS2 de meeste vernieuwende games gaat hebben. Ze zullen niet allemaal vernieuwend zijn. Hoeft ook niet. Tekken is prima zoalstie nu is
quote:
Iedere console heeft een ico of een ander "vernieuwend" spel.
Dat ie voor de xbox 360 nog niet aangekondigt is betekent niet dat het er helemaal niet komt
even voor de grap; wat is de ICO van Xbox?
pi_31833704
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef Retuobak het volgende:
Verschillende tijden van de dag in die Armoured Core trailers.

En Republic: The Revolution IS een goed spel, het punt is alleen dat het alleen een niche trekt. Maar maakt dat het een minder goed spel?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/378093.asp?q=republic
quote:
Overigens zijn er nog zat andere Europese vernieuwende games te noemen, van Patrician II tot Max Payne tot een Battlefield 1942
Over grote titels gesproken..............
pi_31833818
Oh je wil kleinere titels? Titels als Hearts of Iron II en Europa 1400: The Guild?

En reviewers zijn niet heilig hoor . Doom 3 krijgt ook 9's, terwijl de game een 6je at best waard is.
pi_31833873
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef SocialDisorder het volgende:
overigens zijn op IGN.com twee trailers te bewonderen van de X360-versie en PS3-versie van de nieuwe Armored Core.
De PS3-versie ziet er een stuk kleurrijker uit.
Andere setting.

Overigens heeft MGS 3 precies dezelfde gameplay als MGS 2 met wat leuke dingetjes toegevoegd. SSX, DMC en vooral Tekken durf ik ook nauwelijks innovatief te noemen. Je zoekt innovatie waar het niet is.

Kabouter heeft volledig gelijk over de PC markt waar genoeg innovatieve games uitkomen.

Ik geef toe dat de Xbox niet erg veel innovatieve games heeft, maar wel hele goede. Mijn shooters en racegames hoeven niet innovatief te zijn, als ze maar heerlijk spelen. Overigens kan ik Fable als ontzettend innovatief noemen vergeleken met een paar games die jij net opnoemde. Op de 360 lijken games als Mass Effect en Kameo me ook redelijk vernieuwend.

Op de PS2 zijn er een aantal hele vernieuwende games geweest, met als echte toppers ICO en SotC. Dan heb je nog veel Japanse crap als Rez, Katamari Damachi enz. maar dat vind ik echt gewoon helemaal niets.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31833943
Heb je Katamari ooit wel eens gespeeld?! Het is geniaal!!!

Overigens heeft de PC best wel wat innovatieve games, maar dan kom je volgens mij vooral uit biij games als Facade.
pi_31834068
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Heb je Katamari ooit wel eens gespeeld?! Het is geniaal!!!

Overigens heeft de PC best wel wat innovatieve games, maar dan kom je volgens mij vooral uit biij games als Facade.
Ik trek alles wat met puzzelen of andere rare dingen te maken heeft echt slecht.
Laat mij maar gewoon een spel met een verhaal of een lekkere racegame spelen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_31834091
Playstation komt tenminste met leuke controller-dingen. Singstar, eyetoy, dansmat, en nu weer Buzz.

Dat houdt het tenminste nog varierend
pi_31834101
Katamari heeft een verhaal. De koning van de kosmos heeft per ongeluk alle sterren gewist en nu moet jij, de zoon van de koning, allerlei zooi op aarde oprollen. Die zooi gebruiken ze dan weer om nieuwe sterren te maken.

Zie daar, een prachtig verhaal
pi_31834129
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef peristilius het volgende:

[..]

Andere setting.

Overigens heeft MGS 3 precies dezelfde gameplay als MGS 2 met wat leuke dingetjes toegevoegd.
De toevoeging van camouflage & de vernieuwde AI resulteerde toch in een compleet andere manier van spelen dan in MGS2. Althans voor mij dan.
quote:
SSX, DMC en vooral Tekken durf ik ook nauwelijks innovatief te noemen. Je zoekt innovatie waar het niet is.
Sorry? SSX niet innovatief? SSX was het eerste spel van EA Sports BIG. SSX was het eerste sportspel wat gewoon alle wetten van de natuur overboord gooide en de pure fun van het snowboarden wist te vangen.
Devil May Cry was het eerste spel met een combinatie zwaarden/guns zonder door menu's te worstelen. Niet te vergeten het feit dat het het eerste spel in de geschiedenis van gameplay was waarbij stijl beloond werd.
Tekken, mijn god. Als je eens gaat vergelijken hoeveel Tekken 5 verbeterd is ten opzichte van Tekken 3, dan zou je dit niet zeggen.
quote:
Kabouter heeft volledig gelijk over de PC markt waar genoeg innovatieve games uitkomen.
Jammer alleen dat de meesten niet aanslaan omdat ze gewoonweg niet goed zijn uitgedacht (Black & White bijv. B&W2 is een stap in de goede richting)
quote:
Ik geef toe dat de Xbox niet erg veel innovatieve games heeft, maar wel hele goede. Mijn shooters en racegames hoeven niet innovatief te zijn, als ze maar heerlijk spelen. Overigens kan ik Fable als ontzettend innovatief noemen vergeleken met een paar games die jij net opnoemde. Op de 360 lijken games als Mass Effect en Kameo me ook redelijk vernieuwend.
Mass Effect klinkt verdomd veel als Deus Ex en Project Snowblind, Kameo zoals ik al eerder zei is jatwerk van Alter Echo.
quote:
Op de PS2 zijn er een aantal hele vernieuwende games geweest, met als echte toppers ICO en SotC. Dan heb je nog veel Japanse crap als Rez, Katamari Damachi enz. maar dat vind ik echt gewoon helemaal niets.
dus das een kwestie van smaak.
pi_31834209
quote:
Jammer alleen dat de meesten niet aanslaan omdat ze gewoonweg niet goed zijn uitgedacht (Black & White bijv. B&W2 is een stap in de goede richting)
BF1942, Max Payne, Deus Ex, EVE Online, Project Entropia, Second Life, Patrician, Port Royale, Shogun: Total War, Planetside, Hearts of Iron etc. etc.

Allemaal relatief recente vernieuwende titels die het zo goed hebben gedaan dat ze of vele duizenden subscribers hebben of dat ze inmiddels al een of meerdere vervolgen en klonen hebben gehad
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:10:34 #167
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31834223
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De toevoeging van camouflage & de vernieuwde AI resulteerde toch in een compleet andere manier van spelen dan in MGS2. Althans voor mij dan.
[..]

Sorry? SSX niet innovatief? SSX was het eerste spel van EA Sports BIG. SSX was het eerste sportspel wat gewoon alle wetten van de natuur overboord gooide en de pure fun van het snowboarden wist te vangen.
Devil May Cry was het eerste spel met een combinatie zwaarden/guns zonder door menu's te worstelen. Niet te vergeten het feit dat het het eerste spel in de geschiedenis van gameplay was waarbij stijl beloond werd.
Tekken, mijn god. Als je eens gaat vergelijken hoeveel Tekken 5 verbeterd is ten opzichte van Tekken 3, dan zou je dit niet zeggen.
[..]

[..]

Mass Effect klinkt verdomd veel als Deus Ex en Project Snowblind, Kameo zoals ik al eerder zei is jatwerk van Alter Echo.
[..]
MGS3 was alles wat MGS2 was alleen in een andere setting, de besturing, de moves en alles was gewoon hetzelfde.
En cool boarders was er eerder dan ssx, ook gejat dus.
En tekken 5 zuigt net zo hard als tekken 3, dus waarom zou een dead or alive 4 niet zo vernieuwend zijn als deel 2? allebei dezelfde reeks alleen nieuwe moves en alles.
En er is meer dan alleen black and white op de pc dat vernieuwend is, je noemt er zelf net al 1 : Deus ex en nog vele andere.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:11:54 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31834246
quote:
een kwestie van smaak
Einde discussie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31834251
Cool Boarders
pi_31834294
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

BF1942, Max Payne, Deus Ex, EVE Online, Project Entropia, Second Life, Patrician, Port Royale, Shogun: Total War, Planetside, Hearts of Iron etc. etc.

Allemaal relatief recente vernieuwende titels die het zo goed hebben gedaan dat ze of vele duizenden subscribers hebben of dat ze inmiddels al een of meerdere vervolgen en klonen hebben gehad
alsnog, allemaal grote titels. Je betichtte mij van alleen grote titels spelen. Ik zie hier niets tussen staan wat ik niet minstens geprobeerd heb (MUV MMO-games, want ik weiger maandelijks te betalen voor een game, heb wel de bèta's van WoW en Planetside meegemaakt en de demo van EVE online gespeeld).
pi_31834312
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

alsnog, allemaal grote titels. Je betichtte mij van alleen grote titels spelen. Ik zie hier niets tussen staan wat ik niet minstens geprobeerd heb (MUV MMO-games, want ik weiger maandelijks te betalen voor een game, heb wel de bèta's van WoW en Planetside meegemaakt en de demo van EVE online gespeeld).
Kleinere titels heb ik al eerder genoemd, maar deze discussie ging dus niet over de kleine games. Dit ging puur over de vernieuwende, en dit zijn vreselijk vernieuwende games die allemaal erg veel succes hadden. En je hebt er nog niks echt tegen in gebracht, blijkbaar is de PC veel vernieuwender dan jij eerder stelde.
pi_31834343
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:10 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

MGS3 was alles wat MGS2 was alleen in een andere setting, de besturing, de moves en alles was gewoon hetzelfde.
tuurlijk, slaap lekker
quote:
En cool boarders was er eerder dan ssx, ook gejat dus.
cb was niet over the top als SSX
quote:
En tekken 5 zuigt net zo hard als tekken 3
smaakkwestie dus smoel af
quote:
dus waarom zou een dead or alive 4 niet zo vernieuwend zijn als deel 2? allebei dezelfde reeks alleen nieuwe moves en alles.
DOA4 is exact hetzelfde als DOA:Ultimate, maar dan met de nieuwe grafische engine. Whoop-tie-fucking-doo.
quote:
En er is meer dan alleen black and white op de pc dat vernieuwend is, je noemt er zelf net al 1 : Deus ex en nog vele andere.
zeg ik ergens dat alleen B&W vernieuwend was? nee. Bashert.
pi_31834363
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:14 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Kleinere titels heb ik al eerder genoemd, maar deze discussie ging dus niet over de kleine games. Dit ging puur over de vernieuwende, en dit zijn vreselijk vernieuwende games die allemaal erg veel succes hadden. En je hebt er nog niks echt tegen in gebracht, blijkbaar is de PC veel vernieuwender dan jij eerder stelde.
het zijn allemaal vrij oude games wat valt er nog meer tegen in te brengen? Je bevestigt alleen maar wat ik al stelde; namelijk dat het aantal vernieuwende games op de PC steeds kariger wordt.
pi_31834443
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Voor mij was het verschil zo klein dat ik het niet echt innovatief durf te noemen
quote:
[..]

Coolboarders anyone?
quote:

Als je zulk soort features innovatief noemt kan je bij elke game wel wat bedenken.
quote:
Ik heb Tekken 5 niet gespeeld, maar deel 1 t/m 4 zijn gewoon hetzelfde.
quote:
[..]

Veel innovatieve games slaan niet aan bij het grote publiek, zelfde geldt voor ICO bijv.
quote:
[..]

Over Mass Effect is bar weinig bekend, maar ik denk dat het veel meer een RPG zal worden dan die games, Bioware kennende zal het iets heel anders worden. Het enige wat Kameo deelt met Alter Echo is de verschillende battle formes.
quote:
[..]

dus das een kwestie van smaak.
Ja, zelfde geldt voor de games die Kabouter allemaal opgenoemd heeft en jij niet goed vond.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:21:17 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31834456
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef peristilius het volgende:

[..]

Spuit 11
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:22:19 #176
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31834481
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

tuurlijk, slaap lekker
[..]

cb was niet over the top als SSX
[..]

smaakkwestie dus smoel af
[..]

DOA4 is exact hetzelfde als DOA:Ultimate, maar dan met de nieuwe grafische engine. Whoop-tie-fucking-doo.
[..]

zeg ik ergens dat alleen B&W vernieuwend was? nee. Bashert.
Gast ik heb alle MGS games, ik vind ze allemaal vet, Maar echt vernieuwend is deel 3 niet.
je zit nu in het bos, je moet afentoe verplicht wat eten (Gewoon een ration nemen dus net als alle andere MGS games) en je hebt een mesje, je hebt wat nieuwe dingen in het spel , maar dat heb je met elk vervolg.
En Tekken 5 is hetzelfde als tekken 3, maar dan met de nieuwe grafische engine
Whoop-tie-fucking-doo
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:23:38 #177
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31834514
quote:

met alter echo kan je morphen tussen drie verschillende modes. In Kameo kan je morphen tussen 10 verschillende karakters. En daar houdt verder ook wel de overeenkomst op. Op deze manier heeft elke game wel iets gejat van een andere game....

en 'klinkt als' is niet: staat gelijk aan
The line is a dot to you!
pi_31834521
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het zijn allemaal vrij oude games wat valt er nog meer tegen in te brengen? Je bevestigt alleen maar wat ik al stelde; namelijk dat het aantal vernieuwende games op de PC steeds kariger wordt.
Fine, dit jaar vernieuwend op de PC.
Immortal Cities: Children of the Nile
SuperPower 2
Hearts of Iron 2
Empire Earth 2
F.E.A.R.
Civilization IV
Nexus: The Jupiter Incident

Genoeg vernieuwing toch?
Sure, het zijn geen volledig nieuwe concepten, maar er zitten wel genoeg nieuwe elementen in om ze een stuk interessanter te maken dan andere games binnen hun genre. Zoals bij Civilization IV de toevoeging van religion, het strategische element van great people, het nieuwe systeem voor government etc.
quote:
Op deze manier heeft elke game wel iets gejat van een andere game....
En dat is na 20 jaar games sowieso onvermijdelijk, je komt altijd wel elementen van andere games tegen. Maar dat betekent niet automatisch dat een game niet vernieuwend is.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:25:47 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31834562
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Fine, dit jaar vernieuwend op de PC.
Immortal Cities: Children of the Nile
Ceaser 3 kloon
quote:
SuperPower 2[
Hearts of Iron 2
Empire Earth 2
Civilization IV
Sequals
quote:
Nexus: The Jupiter Incident
F.E.A.R.
That's 2 out of 7, gezakt. Volgende keer beter.
pi_31834578
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ceaser 3 kloon
[..]

Sequals
[..]

«12:26:42» {Roy|AFK} alvast sorry Kabouter
«12:26:46» {Roy|AFK} ik speel gewoon mee
pi_31834603
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

F.E.A.R. vernieuwt het shooter genre bijna net zo goed als Half-Life, dat maakt het allemaal goed.
pi_31834675
DE AI in FEAR is wel één waar ik al jaren naar snak. Eerste keer dat ik meemaak dat m'n tegenstanders gewoon flanking-tactics uitvoeren!
Vernieuwend is FEAR verder niet te noemen, desalniettemin een heerlijk spel om te spelen. Doen wat de rest al deed, uitkristalliseren, horror-verhaaltje erbovenop, game on!
pi_31834721
Een vernieuwing in de AI is anders wel DE vernieuwing waar ik op zat te wachten persoonlijk, FPS is erg ver gekomen op veel gebieden, alleen op de AI bleef het sterk achter. Far Cry liet al zien dat het beter kon (al zaten er aan die AI nog wel wat mankementen), en F.E.A.R. zet gewoon een nieuwe standaard neer.
pi_31834812
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:33 schreef Retuobak het volgende:
Een vernieuwing in de AI is anders wel DE vernieuwing waar ik op zat te wachten persoonlijk, FPS is erg ver gekomen op veel gebieden, alleen op de AI bleef het sterk achter. Far Cry liet al zien dat het beter kon (al zaten er aan die AI nog wel wat mankementen), en F.E.A.R. zet gewoon een nieuwe standaard neer.
recognise!

Ik ergerde me kapot in Far Cry dat als een guard iets hoorde in de bosjes, hij alleen ging kijken. Ik bedoel welke idioot gaat nou alleen op pad, terwijl er net een alert is afgegeven dat er een hostile op het eiland ronddoolt. Maakte er wel handig gebruik van, daar niet van
De AI van Quake 4 is trouwens ook behoorlijk realistisch, maar dat komt denk ik doordat de Strogg de tactiek "send in 500 troops and someone is bound to kill him" hanteren
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:38:36 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31834831
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef Retuobak het volgende:

En dat is na 20 jaar games sowieso onvermijdelijk, je komt altijd wel elementen van andere games tegen. Maar dat betekent niet automatisch dat een game niet vernieuwend is.
dat was mijn punt ook
pi_31834885
Nu het toch over de PC gaat. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen consoles te duur vinden (500 voor PS3 hoor je dan weer) terwijl ze wel grafische kaarten van 500 euro kopen... Dat klopt toch niet?
pi_31834902
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
Nu het toch over de PC gaat. Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen consoles te duur vinden (500 voor PS3 hoor je dan weer) terwijl ze wel grafische kaarten van 500 euro kopen... Dat klopt toch niet?
Moet je voor de grap eens vragen waar ze hun spellen kopen

met een paar uitzonderingen natuurlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31834924
je mag ook best leentjebuur spelen. Als je maar genoeg toevoegt om boven het niveau "ordinair koppiepeest" uit te komen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:42:53 #189
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31834926
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens vragen waar ze hun spellen kopen halen

pi_31834934
quote:

[..]

ik zou eerst vragen of ze spellen kopen.
pi_31834981
quote:

[..]

* Retuobak uitzondering is
pi_31835182
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef Retuobak het volgende:

[..]

* Retuobak te veel geld heeft

Ook nog een 360, waar haal jij het geld vandaan?
pi_31835330
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ook nog een 360, waar haal jij het geld vandaan?

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_31838261
Wat de hel is er met deze topic gebeurd?!
pi_31838321
Wiettelers hebben het overgenomen
pi_31838540
Ik laat de aanschaf helemaal afhangen van GTA4 en MGS4. Als 1 vd 2 niet deugt komt die PS3 er niet in
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:39:43 #197
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31841012
SocialDisorder, jij ziet ze echt vliegen he .
Echt hilarisch dit !
-
pi_31841447
zal de wietplantage van Kabouter wel zijn
pi_31841716

pi_31851665
Eerste HD versie van de MGS4 trailer is online:

http://www.gamesmediamirror.com/leech_1894_1_en.html

Het is een torrent.

Je ziet nu VEEL meer details. Dat dit ingame kan zijn...
...and you shall see.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')