Toegeven!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:54 schreef Tomasso het volgende:![]()
Gamedemon, ik moet het je toevoegen, je kan toch nog grappig zijn![]()
Hequote:
Artikel is vrij wazig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://game-science.com/news/001249.php
Dus Sony verscheept z'n dev kits een half jaar voor de lancering, net als MS. Waarom wordt in dat artikel dan verweten dat Sony laat is met z'n dev-kits?quote:The article states that PS3 dev tools have only just started shipping to developers this month, while 360 tools were shipped last summer.
gaat ook om dit stukje denk ik:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Artikel is vrij wazig.
[..]
Dus Sony verscheept z'n dev kits een half jaar voor de lancering, net als MS. Waarom wordt in dat artikel dan verweten dat Sony laat is met z'n dev-kits?
ik weet het geruchten, geruchten...quote:reveals that developers are unhappy with the state of PS3 development tools
Helaas verkeerd begrepen, het I/O gebeuren wordt wel degelijk buiten de CPU geregeld, wat dacht je van je southbridgequote:Trouwens, in een normale pc zit ook geen specefieke I/O chip, wordt allemaal door de CPU gedaan. Voorzover ik het heb begrepen.
[conspiracy mode]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:57 schreef P-Style het volgende:
Ach... developers dit, developers dat... Als er nieuws komt dat Polyphony, Konami, Capcom, Namco en Square-Enix en alle SCE-studio's ontevreden zijn, dàn begin ik me pas zorgen te maken!
quote:Doubt has been cast over whether the PlayStation 3 will be fully backwards compatible with all previous PlayStation titles, despite earlier claims that the next-generation console will play both PlayStation and PS2 games.
Speaking to the IDG News Service, Sony spokesperson Reiko Sakamoto said: "It's hard to say the PlayStation 3 will be 100 per cent backwards compatible."
"But as we said earlier this year, we aim to make it so as much as possible."
De PS2 is al niet 100% BC en die heeft speciale PSOne hardware. De PS3 moet het via emu doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:01 schreef kepler het volgende:
PS3 misschien niet 100% backwards compatible
[..]
net als de 360 eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS2 is al niet 100% BC en die heeft speciale PSOne hardware. De PS3 moet het via emu doen
En alleen de X360 BC is. De Xbox three-shitty kan geen oude games spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, in principe wel, alleen is het verschil dat het bij de 360 per game gaat en de PS3 probeert om een complete PS1 en PS2 te emuleren. Geloof ik
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En alleen de X360 BC is. De Xbox three-shitty kan geen oude games spelen.
Premium pack vs Retard Packquote:
ow okquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Premium pack vs Retard Pack
Ik dacht dat je sowieso een HDD nodig had voor BC vanwege de emulatie files?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
klopt ook niet helemaal, alleen de games die gebruik maken van de HD (zoals blinx) zijn niet BC bij de retard pack
Gelukkig is het aantal incompatible PSone games op de PS2 zéér gering. De PS3 moet de hardware van de PS1 en PS2 inderdaad gaan emuleren en ik ben dan ook benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen. Of misschien stoppen ze er op het laatste moment nog wel een Emotion Engine in als I/O-processor!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 is al niet 100% BC en die heeft speciale PSOne hardware. De PS3 moet het via emu doen
Het zijn er dik 38 op de nieuwste PS2quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig is het aantal incompatible PSone games op de PS2 zéér gering. De PS3 moet de hardware van de PS1 en PS2 inderdaad gaan emuleren en ik ben dan ook benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen. Of misschien stoppen ze er op het laatste moment nog wel een Emotion Engine in als I/O-processor!
Precies!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu is dat procentueel gezien niet veel...
Hij leest ook alleen wat hij wil zien he.quote:
Ik heb een perfecte oplossing voor het BC-probleem van de ruim 40 PS1-titels; houd je PS1 naast je PS2! Geen enkel spel weigert meer! En je bent ook nog eens retro!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn er dik 38 op de nieuwste PS2Nu is dat procentueel gezien niet veel, maar als een game als Chrono Cross niet BC is dan is dat een flinke blunder
Ja leuk, waar moet je die 10 consoles dan kwijt als je ze allemaal laat staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte oplossing voor het BC-probleem van de ruim 40 PS1-titels; houd je PS1 naast je PS2! Geen enkel spel weigert meer! En je bent ook nog eens retro!
Dan heb ik 10 scartboxen nodig...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte oplossing voor het BC-probleem van de ruim 40 PS1-titels; houd je PS1 naast je PS2! Geen enkel spel weigert meer! En je bent ook nog eens retro!
Al mijn consoles zijn nu aangeslotenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja leuk, waar moet je die 10 consoles dan kwijt als je ze allemaal laat staan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Al mijn consoles zijn nu aangesloten
doe je xbox weg, heb je ruimte voor SNES, PS1, en een sega MegaDrivequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Jij hebt teveel ruimte, ik kan maar net mijn Xbox, PS2 en NES kwijt.
jammer dat het toploaders zijn en je grap dus nu niet grappig isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
doe je xbox weg, heb je ruimte voor SNES, PS1, en een sega MegaDrive
Xbox is heilig, als ik nou gewoon een 360, PS3 en Revo heb kan ik alleen geen sega spelen, maar daar moet ik maar mee leven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
doe je xbox weg, heb je ruimte voor SNES, PS1, en een sega MegaDrive
Over 2 jaar niet meer hoop ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef Retuobak het volgende:
'gewoon' ff alle next-gen consoles
Ik dacht dat jij arm was?
!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Over 2 jaar niet meer hoop ik.
Gewoon een volledige lening bij mn stufi en lekker veel werken.
Ik zal ze niet allemaal bij de launch halen, maar ze komen er zeker wel!
Sterk puntquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:42 schreef peristilius het volgende:
En dan nog, alle next-gen consoles bij elkaar zijn goedkoper dan de PC van Kabouter.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
wie heeft het over stapelen? Niemand.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef P-Style het volgende:
Waarschijnlijk zal de PS3 straks allerlei firmware upgrades krijgen (net als de PSP nu) waarbij de emulator (en andere features) steeds meer verbeterd worden.
Of je wacht tot 2010 met het releasen van je console...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kuturagi: 'kut, we kunnen niet in één keer iets goeds maken'
Employee: 'dan doen we toch firmware upgrades Ken'
Kuturagi: 'goed idee employee!'
Ik heb echter nog nooit een emulator voor een van de huidige consoles gezien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
niet te vergeten de (minder legale) software die alle voorgaande consoles emuleert
Zo duur was mijn PC niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:42 schreef peristilius het volgende:
En dan nog, alle next-gen consoles bij elkaar zijn goedkoper dan de PC van Kabouter.
Ik acht Sony tot alles in staatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Of je wacht tot 2010 met het releasen van je console...
getuige het feit dat Terminator crashtquote:
Oh, ik heb hem op deze PC nog niet eens geprobeerd, maar op m'n vorige deed hij dat. En ach, het is niet alsof er van een dergelijke productie maar 1 versie isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
getuige het feit dat Terminator crashtbij mij doettie het gewoon, ik heb het geprobeerd.
Zo vreemd is dit nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ken Kutaragi is echt een ..............
http://www.gamespot.com/news/6136786.html
Dat Kutaragi af en toe rare dingen roept is duidelijk, maar wat hij hier vertelt is niet zo heel bijzonder hoor. Hij zegt alleen dat het mogelijk is games te draaien met 120fps. Eigenlijk zegt dat nog helemaal niks. Er is geen enkele tc die dat zal benutten. Alleen bepaalde (crt) vga schermen kunnen dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ken Kutaragi is echt een ..............
http://www.gamespot.com/news/6136786.html
Precies. Gewoon 1920x1080p met 60fps en dan de rest van de rekenkracht in mooie omgevingen gooien, in plaats van een dubbele framerate. Aan de andere kant is 120fps wel 2x 60fps. Zou 'ie dan toch allebei z'n HDMI uitgangen kunnen benutten om 2 HD schermen aan te sturen met 60fps?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:30 schreef peristilius het volgende:
Zo vreemd is dit nou ook weer niet.
Ik heb alleen liever gewoon betere graphics bij 60 fps. 120 fps is overkill.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat Kutaragi af en toe rare dingen roept is duidelijk, maar wat hij hier vertelt is niet zo heel bijzonder hoor. Hij zegt alleen dat het mogelijk is games te draaien met 120fps. Eigenlijk zegt dat nog helemaal niks. Er is geen enkele tc die dat zal benutten. Alleen bepaalde (crt) vga schermen kunnen dat.
onzin, er zijn zat developers die het presteren niet goed te progameren, ik weet zeker dat davilex a2 racer met 15 fps kan laten lopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef PandorasBox het volgende:
Ken is gek.
Maar goed. De Ps3 wordt dus geen machine die al moeite me 30fps heeft...![]()
en speelt het daarom kut? Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef PandorasBox het volgende:
Epic (Gears of War), Bethesda ( Oblivion), Rare (Perfect Dark Zero), Bizarre Creations (Project Gotham Racing 3)
Allemaal getalenteerde devs, maar die spellen halen net de 30fps...![]()
Bij bijna alle soorten games voldoet 30fps eigenlijk prima. Er zijn alleen bepaalde genres die toch wel kunnen profiteren van 60fps, zoals racegames. Die 120fps waar Ken het over heeft is gewoon nergens goed voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef kepler het volgende:
en speelt het daarom kut? Nee
voor mij persoonlijk is 30 of 60 fps echt kul, kheb nooit echt het verschil gezien. Alleen even als je overschakelt van een 60 fps game naar 30 fps of andersom
ook bij racegames heb ik er nooit problemen mee gehad. Forza en PG2 draaien beide geloof ik op 30 fps, maar als ik het vergelijk met GT4 (60 fps toch?) dan zie ik echt geen verschil.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij bijna alle soorten games voldoet 30fps eigenlijk prima. Er zijn alleen bepaalde genres die toch wel kunnen profiteren van 60fps, zoals racegames. Die 120fps waar Ken het over heeft is gewoon nergens goed voor.
Nou ja... de Europese GT4 is natuurlijk 50fps (geen 60Hz optie en ook geen progressive scan optie in de PAL versie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef kepler het volgende:
ook bij racegames heb ik er nooit problemen mee gehad. Forza en PG2 draaien beide geloof ik op 30 fps, maar als ik het vergelijk met GT4 (60 fps toch?) dan zie ik echt geen verschil.
motionblut gebeurt toch al automatisch op de huidige TV's? (interlacing enzo)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... de Europese GT4 is natuurlijk 50fps (geen 60Hz optie en ook geen progressive scan optie in de PAL versie.). En dan 50 frames van halve resolutie per seconde. Toch geeft dit een vloeiender beeld dan games die 30fps draaien. Je zult misschien geen "problemen" hebben met de 30fps bij Forza en PG2 en die games zullen wel prima speelbaar zijn. Toch geniet een hogere framerate de voorkeur, om het nog vloeiender te laten verlopen en om het snelheidsgevoel beter over te brengen.
Een andere optie is (hele goeie) motionblur (en dan bedoel ik niet burnout-stijl) toe te passen, maar de rekenkracht die daarvoor nodig is kun je ook gebruiken om extra frames per seconde te renderen.
Nee, ik denk dat je in de war bent met iets anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:14 schreef kepler het volgende:
motionblut gebeurt toch al automatisch op de huidige TV's? (interlacing enzo)
op de HD-tv's lijkt me motionblur wel weer nuttig omdat deze volgens mij geen interlacing hebben....
aha op die manierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je in de war bent met iets anders.Neem 1 frame van een game en je hebt een scherp stilstaand plaatje. Neem 1 frame van een film met snel bewegend voorwerp en je ziet een veeg. Deze veeg is motionblur die wordt geïntroduceerd door de camera die het bewegende voorwerp probeerd vast te leggen in 24 plaatjes per seconde. Bij de film ziet de beweging er natuurlijk uit, maar bij een game die draait op 24fps kun je dat vergeten.
Je hebt gekken die willen echt 100+, zeggen het verschil te kunnen merkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij bijna alle soorten games voldoet 30fps eigenlijk prima. Er zijn alleen bepaalde genres die toch wel kunnen profiteren van 60fps, zoals racegames. Die 120fps waar Ken het over heeft is gewoon nergens goed voor.
En die hebben niet toevallig een nickname als Kabouter oidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je hebt gekken die willen echt 100+, zeggen het verschil te kunnen merken
Nee, toevallig nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En die hebben niet toevallig een nickname als Kabouter oid![]()
Ja, Duke Nukem 1 draait nog prima op 10FPS inderdaad, net als Tetris... En ik maar denken dat je de nieuwste games speelde...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet
Ik vind FPS prima speelbaar met 30FPS minimum. Sommige andere games die ik speel zijn zelfs nog speelbaar met 10FPS.
Ik doelde meer op games als civilization, waar FPS echt totaal niet boeit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, Duke Nukem 1 draait nog prima op 10FPS inderdaad, net als Tetris... En ik maar denken dat je de nieuwste games speelde...
ten eerste zijn dat eerste generatie games , en ten 2de neemt het oog bewegingen van 30 fps als vloeiend aan, alles wat erboven zit is prima, maar vanaf 60 zie je het verschil niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef PandorasBox het volgende:
Epic (Gears of War), Bethesda ( Oblivion), Rare (Perfect Dark Zero), Bizarre Creations (Project Gotham Racing 3)
Allemaal getalenteerde devs, maar die spellen halen net de 30fps...![]()
Dit zien ze het liefst bij Sony n.l. personen die het systeem al willen hebben terwijl er eigenlijk niets te zien is geweest en Ken op zijn blauwe oogjes geloven.quote:
Klopt. Maar die mensen heb je nou eenmaal. Mensen die goede ervaringen hebben met Playstation 1 en of Playstation 2 (en dat zijn toch al gauw tegen de 100miljoen mensen, als het er niet meer zijn), zullen gewoon uitkijken naar de Playstation 3. Waarvan je in ieder geval weet dat 'ie krachtiger zal worden dan z'n voorgangers en waarvan de features al bekend zijn. Is dat zo vreemd? Ikzelf ben er ook zo een!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Dit zien ze het liefst bij Sony n.l. personen die het systeem al willen hebben terwijl er eigenlijk niets te zien is geweest en Ken op zijn blauwe oogjes geloven.
Mij niet. Ik heb liever dat Sony voorlopig al z'n aandacht besteedt aan z'n eigen apparaat, dan aan die van de concurrent. Het moment dat Sony MS gaat "pakken" (of het in ieder geval probeert) komt heus wel, alleen denk ik dat dat moment pas tegen of ná de launch van de PS3 gaat komen.quote:Het baart mij meer zorgen dat Sony geen enkel moment pakt om MS de wind uit de zeilen te nemen.
Al was het maar met zo'n Killzone3 pauperfilmpje...
MS gaf al aan dat ze HALO3 recht tegenover de launch van de pS3 willen zetten
Ongetwijfeld. Dat gedoe met Blu-Ray, waarvan de standaard nog steeds niet helemaal rond is en productiecapaciteit, waar Sony eigenlijk altijd wel een beetje moeite mee heeft gehad. Daarbij moeten ze straks een werkende PS1/PS2-emulator in de firmware van de PS3 stoppen. En nog een boel andere dingen natuurlijk. Màkkelijk zal het in ieder geval niet zijn voor ze!quote:Volgens mij hebben ze meer problemen als iedereen denkt, maar dat kan ik natuurlijk fout hebben.
Uhm... Wat bedoel je hier precies mee?quote:Voor Sony was het misschien beter geweest als alle 3 de aanbieders met dezelfde configuratie waren gekomen n.l. alle toeters en bellen erop.
Dan kon S het allemaal in eigen beheer maken en was het beter te behapstukken cq goedkoper.
Nu lijkt de lat wel erg hoog te liggen.
Daarbij is een stabiele framerate van 30 fps, dan een instabiele framerate die loopt te slingeren tussen de 30 en 60fps. Een stabiele framerate van 60fps is natuurlijk nog fijner, zeker omdat veel schermen (straks) een refreshrate hebben van 60Hz progressivequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
ten eerste zijn dat eerste generatie games, en ten 2de neemt het oog bewegingen van 30 fps als vloeiend aan, alles wat erboven zit is prima, maar vanaf 60 zie je het verschil niet meer.
Juist niet. MS is zo druk met het afzeiken van Sony's PS3 dat ik onderhand begin te denken dat ze weinig vertrouwen in hun eigen console hebben. Sony is bij elke console die ze uitgebracht hebben uitgegaan van de eigen kracht. Dit is wat we hebben, en laat de consument maar beslissen of ze dat willen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:18 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Dit zien ze het liefst bij Sony n.l. personen die het systeem al willen hebben terwijl er eigenlijk niets te zien is geweest en Ken op zijn blauwe oogjes geloven.
Het baart mij meer zorgen dat Sony geen enkel moment pakt om MS de wind uit de zeilen te nemen.
Al was het maar met zo'n Killzone3 pauperfilmpje...
MS gaf al aan dat ze HALO3 recht tegenover de launch van de pS3 willen zetten
Volgens mij hebben ze meer problemen als iedereen denkt, maar dat kan ik natuurlijk fout hebben.
Voor Sony was het misschien beter geweest als alle 3 de aanbieders met dezelfde configuratie waren gekomen n.l. alle toeters en bellen erop.
Dan kon S het allemaal in eigen beheer maken en was het beter te behapstukken cq goedkoper.
Nu lijkt de lat wel erg hoog te liggen.
Je realiseert je dat de gehele gamesindustrie zich dat afvraagt he? Want het aantal echt vernieuwende games is minimaal, misschien 5 per jaar over alle platforms.quote:Als al je spellen slechts voortborduursels zijn op bestaande concepten, wat blijft er dan nog over om je product mee te verkopen?
Sequals an sich hebben de meesten niet zo'n probleem mee, maar ieder jaar bijv een nieuwe FIFA terwijl er niet veel meer veranderd dan de spelers van elk team, en een lichte grafische update. Dat is geen sequal, maar gewoon meer van hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef peristilius het volgende:
Het zeiken op sequels moet eens ophouden, misschien zijn ze dan niet heel vernieuwend, maar het zijn vaak prima games die ik met veel plezier speel.
Veel racers doen weinig anders hoor, nieuwe auto's, mooiere graphics en soms een nieuwe track.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sequals an sich hebben de meesten niet zo'n probleem mee, maar ieder jaar bijv een nieuwe FIFA terwijl er niet veel meer veranderd dan de spelers van elk team, en een lichte grafische update. Dat is geen sequal, maar gewoon meer van hetzelfde.
Jezus wat lul je krom. Als er enkele spellen zijn waar alle toekomstige ps3 bezitters naar uitkijken dan zijn het sequels, GT5, FF 13/14(?), Killzone 3, GTA 4 en de verwijzingen die je maakt ik noem eenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Juist niet. MS is zo druk met het afzeiken van Sony's PS3 dat ik onderhand begin te denken dat ze weinig vertrouwen in hun eigen console hebben. Sony is bij elke console die ze uitgebracht hebben uitgegaan van de eigen kracht. Dit is wat we hebben, en laat de consument maar beslissen of ze dat willen.
Als je kijkt naar de line-up van X360 launch-games is dat ook wel begrijpelijk. Stuk voor stuk rip-offs van bestaande concepten;
Gears of war --> Freedom Fighters
PGR3 --> PGR2
Kameo --> alter echo
DOA4 --> DOA3 (wat op zijn beurt weer een rip-off van DOA2 was, wat weer een rip-off van Tekken 3 was)
Als al je spellen slechts voortborduursels zijn op bestaande concepten, wat blijft er dan nog over om je product mee te verkopen? Juist; het publiek wijs proberen te maken dat de andere console bagger is.
zijn helemaal lachwekkend.quote:Kameo --> alter echo
DOA4 --> DOA3 (wat op zijn beurt weer een rip-off van DOA2 was, wat weer een rip-off van Tekken 3 was)
MGS4, Killzone 3. FF 23 zijn ook allemaal sequels, tis echt niet zo dat alleen xbox zich er schuldig aanmaakt,en wat zeik je nou met gejat, Tekken is gejat van mortal kombat, wat weer gejat is van een andere willekeurige 2d fighter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als al je spellen slechts voortborduursels zijn op bestaande concepten, wat blijft er dan nog over om je product mee te verkopen? Juist; het publiek wijs proberen te maken dat de andere console bagger is.
Dat lijkt me logisch maar met de nieuwe generatie consoles ps3 maar ook de X360 vind ik het niet onreeel om altijd een stabiele 60 fp/s te vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En Pstyle, ik heb liever solid 30 fps dan tussen de 60 en 30 slingeren , want dan merk je het wel
Inderdaad, 'it's all about the graphics' en dan aan komen met 30 fpsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch maar met de nieuwe generatie consoles ps3 maar ook de X360 vind ik het niet onreeel om altijd een stabiele 60 fp/s te vragen.
Die ga ik onthouden periquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef peristilius het volgende:
Het zeiken op sequels moet eens ophouden, misschien zijn ze dan niet heel vernieuwend, maar het zijn vaak prima games die ik met veel plezier speel.
So what? Tekken Tag, Timesplitters en Zone of the Enders (+meer games) liepen ook op 60fps. En dat waren ook eerste generatie Ps2 games.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ten eerste zijn dat eerste generatie games
Nee, ik heb ze nog niet gespeeld. Maar mensen die de spellen hebben gespeeld en impressies hebben gegeven, hebben het over de framerate van deze spellen gehad. En het liep niet altijd constant op 30fps. Zelfs lager.quote:en ten 2de, heb jij die games als gespeeld? nee hou je oordeel dan voor je
Tekken tag op 60 fps?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
So what? Tekken Tag, Timesplitters en Zone of the Enders (+meer games) liepen ook op 60fps. En dat waren ook eerste generatie Ps2 games.![]()
Je hebt veel mooie 60fps games op de verouderde Ps2. En gezien de graphics van de eerste generatie X360 games, zie ik het probleem in fps al helemaal niet. De games zien er niet echt betoverend uit ofzo, maar toch halen ze de 60fps niet...
[..]
Nee, ik heb ze nog niet gespeeld. Maar mensen die de spellen hebben gespeeld en impressies hebben gegeven, hebben het over de framerate van deze spellen gehad. En het liep niet altijd constant op 30fps. Zelfs lager.
Ik ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:55 schreef Gamedemon het volgende:
En Pstyle, ik heb liever solid 30 fps dan tussen de 60 en 30 slingeren , want dan merk je het wel
One can only hope.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ze hebben niet de Final build gespeeld en mischien zijn het wel net zulke fanboys als jou
http://www.gamepower.com.au/?aid=189quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tekken tag op 60 fps?grapje zeker?
en dead or alive 4 draait ook op 60 als je toch een vergelijking wilt maken.
en kan mij het schelen wat voor impressies mensen hebben gehad.
Ze hebben niet de Final build gespeeld en mischien zijn het wel net zulke fanboys als jou
Ja maar toen ik in augustus een ps2 console zag draaien maar vervolgens Tekken Tag op het scherm zag vroeg ik de verkoper waarom hij er een ps1 spel op speelde en niet een ps2. En toen kwam de schok, dit was ps2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://www.gamepower.com.au/?aid=189
TTT is gewoon 60fps
En wat maakt mij een fanboy? Is het soms mijn schuld dat de games die ik opnomende op 30fps lopen?![]()
Beetje overdreven. TTT en tekken3 zijn toch behoorlijk verschillend hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar toen ik in augustus een ps2 console zag draaien maar vervolgens Tekken Tag op het scherm zag vroeg ik de verkoper waarom hij er een ps1 spel op speelde en niet een ps2. En toen kwam de schok, dit was ps2.
Wat denk je dan als je DOA4 ziet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar toen ik in augustus een ps2 console zag draaien maar vervolgens Tekken Tag op het scherm zag vroeg ik de verkoper waarom hij er een ps1 spel op speelde en niet een ps2. En toen kwam de schok, dit was ps2.
Nee dat vind ik echt niet. DOA4 heeft geen realistische look net als PD0 maar het ziet er toch echt wel een stuk mooier uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Wat denk je dan als je DOA4 ziet?
Het verschil tussen Tekken 3 en TTT is VEEL groter dan tussen DOA: Ultimate en DOA 4.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |