Yep, ondernemer detailhandel. Maar of ik in een winkel wil gaan staan is een 2de. Mijn stages bevielen mij niet erg goed, ik voelde me niet erg thuis in een winkel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:27 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb je ondernemer Detailhandel gedaan op de MBO?
In dat geval: begin een Kruidvat oid.
Ja wat wil je nu dan? Een sector binnenstappen zonder enige scholing of ervaring?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:28 schreef Logitik het volgende:
[..]
Yep, ondernemer detailhandel. Maar of ik in een winkel wil gaan staan is een 2de. Mijn stages bevielen mij niet erg goed, ik voelde me niet erg thuis in een winkel.
Dat is een goede inderdaad. Dat is niet mogelijk natuurlijk. Dus wat jij probeert te zeggen dat ik het zowiezo in die richting moet zoeken ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu dan? Een sector binnenstappen zonder enige scholing of ervaring?
"kan ik dat wel, ben ik dat wel"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:38 schreef Triangeljosti het volgende:
Ben ook net afgestudeerd. HBO.
ZIt ook wel met de vraag of ik wel goed genoeg ben voor "de grote mensenwereld" of wat nou de goede baan voor mij zou zijn. Dit komt vooral door al die competenties die in een vacature genoemt worden. Daardoor ga ik me steeds afvragen: "kan ik dat wel, ben ik dat wel".
Maar heb het idee dat dit wanneer ik een baan gevonden heb en aan de slag ben dit snel zal verdwijnen.
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar je gaat het wel merken tijdens het zoeken naar werk, startsalaris etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:33 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat is een goede inderdaad. Dat is niet mogelijk natuurlijk. Dus wat jij probeert te zeggen dat ik het zowiezo in die richting moet zoeken ?
Tsja als jij denkt dat dat helpt moet je dat doen. Voor mij is dat niets.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:41 schreef Logitik het volgende:
[..]
"kan ik dat wel, ben ik dat wel"
Dat is precies het gevoel wat ik ook heb, ik heb het gevoel dat als ik het werk ga doen, dat ik niet goed genoeg ben ofzo.. heel vaag. Dat weerhoudt me er ook van om maar 1 sollicatie te gaan doen (als ik al zou weten wáár ik op zou moeten solliciteren).
Maar met een psycholoog praten hierover, is dat zinvol ?
Voordeel van uitzendbureau's is dat je werk eerst kan "proberen" nadeel is dat ze eigelijk alleen maar productiewerk aanbieden. Of zit ik er nu naast ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:55 schreef Jumparound het volgende:
Ja, die heten utizendbureau's
Jawel. Dan krijg je dure tests van bijna 500 euro.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:54 schreef Logitik het volgende:
Bestaan er geen organisaties die hier speciaal op gericht zijn ? Dus dat je er samen uitkomt door middel van een gesprek of iets dergelijks ?
Naast. Het is wat je wilt: kantoorbanen zijn er ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef Logitik het volgende:
[..]
Voordeel van uitzendbureau's is dat je werk eerst kan "proberen" nadeel is dat ze eigelijk alleen maar productiewerk aanbieden. Of zit ik er nu naast ?![]()
Ik was anderhalf jaar begonnen met de intentie het maar een paar maanden te gaan doen. Ik wou eigelijk namelijk een HBO opleiding gaan doen. Maar daar hetzelfde probleem: ik wist echt niet welke opleiding..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jawel. Dan krijg je dure tests van bijna 500 euro.
Kijk is op www.randstad.nl voor zo'n test. Daar staat er zeker één. Maar net zoals de test bij de NTI die je gedaan hebt, een bevredigend antwoord zul je ZELF moeten zoeken door ZELF ervaring op te doen.
Waarom vond je de job postbode niet leuk? Omdat je uiteindelijk alleen de post moet bezorgen? Misschien ligt groepswerk beter bij je. Zo zie je weer dat je een stapje dichterbij bent wat je wilt.
Rome is ook niet in één dag gebouwd.![]()
Dank je! Als ik strax klaar ben met werken, zal ik er ff wat tijd aan besteden. Ben over een paar uurtjes terug dusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Jumparound het volgende:
Dan zit je er helamaal naast ben ik bang...
Er bestaan verschillen tussen uitzendbureau's en de reio waar ze zitten...
Je hebt bv horeca uitzendbureau's, Uitzendbureau's voor de agrarische sector, meer kantoor gerichte uitzendbureau's, ect. ect.
http://uitzendbureau.pagina.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |