Die pauzes die ze nu nemen, zouden ze met 3 groepen net zo goed nemen. Veranderd niets aan. Dus alles wat je dan van die groep van 4 zou moeten aftrekken, moet je ook bij die groep van 3 personen aftrekken. En ook al zou je dat niet doen, dan nog is er een enorm verschil.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ze met de 2 groepen idd 24 uur zouden werken ja...
kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
met z'n vijven in die kamer mag niet toch?
Daar ben ik het wel mee eens ja. Had best iets kunnen doen. Maar ja.. het is en blijft wel Tanja he.. Lopen op de loopband kon ze zogezegd ook al niet toen ze zwanger wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Het is idd niet van Tanja te verwachten dat ze zo vlak na de bevalling volledig meedraait. Ze had echter best naar de dbk kunnen gaan om te overleggen op welke manier ze toch haar bijdrage zou kunnen leveren.
in de originele opdracht niet, maar nu moest het (Menno in dbk gehoord)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Zijn ze nu met 5 personen in die kamer?? Dat mocht dus niet volgens mij.
Klopt, maar Menno zei het op verzoek van BB.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Was in opdracht van BBquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:55 schreef arneaux het volgende:
Ze laten nu een opname zien van de andere groep die helemaal niks uitvoert![]()
!
Dat hoeft niet zo te zijn. Als je maar met 2 ploegen kan werken draai je of lange diensten, of zijn je pauzes zo kort dat je niet aan fatsoenlijk slapen toe komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet er niets aan af dat je met 3 personen dus 24 manuren per dag mist. Dat haal je op geen enkele manier in. Werken met 3 personen terwijl het met 4 mag is natuurlijk zeer dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |