Hey Andy's TMquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
TM's Andy![]()
ik heb geen idee wat de titel betreft d_h
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef dolle_hond het volgende:
als je die punten van mij achterelkaar zet, krijg je een heel ander beeld dan t werkelijke van de film:
dit klopt dus niet:
een winderige politieagent met plasproblemen door een val van de trap loopt te liften en als hij een lift heeft gekregen gaat hij bellen met zijn dochter die onder t bed zit en wordt ondertussen gepijpt door zijn verslaafde moeder die nog handtastelijk wordt ook.
klinkt als een superfilm
Daar moet je nog even op wachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu krijgen we hopelijk weer een echte TMvraag!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Edward Norton in Fight Club?
zat ik ook al aan te denken alleen stond de wekker geloof ik aan de andere kant van het bed en werd murray elke ochtend om 6 of om 7uur gewerkt en niet om kwart over 3...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef Mennosson het volgende:
Groundhog Day - Bill Murray
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
me moeder heeft trouwens ook zo'n wekker gehad, die speelt geloof ik alleen niet in films mee![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:07 schreef japzooi het volgende:
Ryan Reynolds - Amityville Horror?
Was ook maar een gok. Ik vind het wel een typische Arniequote.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb even voor je op een pagina met quotes gekeken, maar zie deze er niet bij staan bij commando (dus of die pagina kent em nietof hij is fout...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |