Nee Sheri, heb zoooooooooooooooooo mijn best gedaan om crea met plaat en photoshop te zijn maar geef jullie met liefde een hintje, kijk zo ben ik ook weerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Sheridana het volgende:
1:Salma Hayek
2:Jennifer Aniston
Iets met een R...
4: Kim Basinger
5 Selma Blair
Shrek
Telt dit als antwoord?
Je bent een lieverd!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee Sheri, heb zoooooooooooooooooo mijn best gedaan om crea met plaat en photoshop te zijn maar geef jullie met liefde een hintje, kijk zo ben ik ook weer
Wat filmkarakters van nr. 3:
Laney
Lisa
Doreen
Caroline
Ruthie
En zo is dat!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Sheridana het volgende:
1:Salma Hayek
2:Jennifer Aniston
3: Rachel Leigh cook!
4: Kim Basinger
5 Selma Blair
Shrek
geboren: Cherilyn Sarkisian LaPierrequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef BwennieBren het volgende:
Als ik me niet vergis is dit Cher...
Ik was al bang dat je in slaap gevallen was
Ik ken dat en dan elke keer je browser zeker wegklikken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
geboren: Cherilyn Sarkisian LaPierre
Bwennie +1
had mensen in mijn nek hijgen...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:05 schreef victorinox het volgende:
1. The Shawshank Redemption
2. The X-Files Movie?
Inderdaad ja!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ken dat en dan elke keer je browser zeker wegklikken?
Nog één!quote:
Dit is helemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:32 schreef EricusMaximus het volgende:
1. Angst kan je gevangen houden. Hoop bevrijd je Shawshank Redemption
2. De waarheid kan gevaarlijk zijn. Vertrouwen kan dodelijk zijn. Antitrust
3. We begraven onze zonden, we wassen ze schoon. Mystic River
4. Vrees je buren. Arlington Road
5. Daarboven met de beste van de besten. Top Gun
Tim Robbins
Veel 'plezier'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
Wie mag ik het antwoord mailen, want ik moet echt zo naar de fysioDan kunnen jullie gewoon doorspelen...
Aha het hoeft al niet meer
[..]
Dit is helemaal
EricusMaximus +1
Nou luitjes ik ga dus ff zaklopen, elastieken, touwtje springen e.d. bij de fysio
Wellicht tot later
Sorry dat ik zo laat reageer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef Sokolsky het volgende:
Double Indemnity - Wilder - Apartment - Lemmon - Some like it Hot - Tony Curtis - Janet Leigh - Psycho - Alfred Hitchcock - Patricia Hitchcock - Ten Commandments - Heston - Touch of Evil
Heb ik het zo goed begrepen?
neequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:07 schreef Mennosson het volgende:
Goeiemorgen
Hallo Dolle Hond! Na je 48 uur ban ga je toch geen sequel maken he?
Another 48 hours
geen ideequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:18 schreef Mennosson het volgende:
Ik ben nog steeds solidair met Dolle Hond
Bij hoeveel posts is het spam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |