quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Bruce117 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat waren de 50 drukste dagen in 't Big Brother 5-forum?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Stereotomy vindt het allemaal wat overdreven hoorquote:17. 0.74 Stereotomy (18 / 2432)
Dat had ik zo wel geraden.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Pinball het volgende:
Wie zijn de schizofrenen van BB, wie laten graag weten wat ze denken en doen?
Wie praat graag in de derde persoon over zichzelf, wie typt graag '/me' ?
Realatief:
01. 9.76 Jojogirl (90 / 922)
Absoluut:
01. 90 Jojogirl
Wat is dat nou weer voor domme vraag?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:55 schreef dragems het volgende:
is er nog een nieuwe lijst met post per persoon wil kijken of ik nog wat hoger ben gekomen stond 355 of zo
Ik vind het een cornuto-smiley, volkomen context gebonden per user, zeg maar.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef Blackadder2 het volgende:
En kan iemand - APK is de aangewezen persoon - me eindelijk eens uitleggen wat die ´Rudolf´ moet betekenen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nog steeds geen flauw idee, zo dom ben ik. Is dat het somsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoorndragende.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:49 schreef Jumparound het volgende:
wat is cornuto?
Dat zou voor een heel groot aantal veel te confronterend zijn. Dus misschien niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Is er ook een lijst met het IQ van de users op BB5? Ik ben heel erg benieuwd. Alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beter geilquote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor domme vraag?
Of hij is er wel, in dat geval zou je misschien wat moeite kunnen doen om hem zelf te vinden. Lezen heet dat.
Of hij is er niet, in dat geval zou je kunnen vragen of iemand er 1 wil maken omdat je klaarzit met een tissue en even op je postaantal wil geilen.
Blijkt een kort lijstje te zijn, maar dat wist je waarschijnlijk al.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef Blackadder2 het volgende:
Geweldig Pinball, enorm genoten!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben blij dat ik nog onder de 500 posts zit...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je ook een lijstje kunnen maken van alle smiley's die Buswatcher ooit gebruikt heeft?
kom maar met dat lijsje kun je die van mij er bijzetten: 134.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Is er ook een lijst met het IQ van de users op BB5? Ik ben heel erg benieuwd. Alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
134quote:Op woensdag 9 november 2005 14:04 schreef dragems het volgende:
[..]
kom maar met dat lijsje kun je die van mij er bijzetten: 134.
en voor apk en pinball
kan. iemand. een. nieuw. lijsje. maken. met. de. aantal. posts. per. persoon. kan. ik. weer. geil. op. me. aantal. dat. net. genoeg. is. voor. iemand. met. werk. en. een. leven!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vergeet snel. Zal de drank wel zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:12 schreef Blackadder2 het volgende:
Super!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe doe je dat!! We hebben ruzie gehad, maar bij deze,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:12 schreef Blackadder2 het volgende:
En APK, sorry maar ik weet óók niet wat ´cornuto´ isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben nieuwsgierig...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef APK het volgende:
Hoorndragende.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ooh ik heb wel een leven hoor maar snap sommige mensen niet die mensen burnen omdat ze een keer geen puntjes neerzetten achter een zin. persoonlijk vind ik dat soort dingen echt niet boeient. net of het een solitatiebrief is die ik typ. maarja dat iq van 134 is voor mij om te weten en of jullie het geloven of niet is aan julliequote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
134om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Laat ik dat nu moeilijk geloven. Maar je hebt gelijk, elke post hier wil zeggen dat je helemaal geen leven hebt. Jij post hier nu ook, kortom jij wilt óók graag geen leven, zoals Pinball en APK niet zouden hebben.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zeg dat ik ongelijk heb!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met jouw iq hoef je die natuurlijk nooit te schrijven? Toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop