Shyamalan heeft blijkbaar een trauma overgehouden aan de trailer voor The Village .quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Er zijn geruchten dat er zelffs geen trailer uitkomt om alles geheim te houden, hooguit een poster met de titel misschien?
Dat ook, en het script van the village was al vroegtijdig uitgelekt etc, ze moesten daarom geloof ik de laatste scene overdoen, maarja of WB met het 'no-trailer' concept akkoord gaat is ook nog maar de vraag, geen promotie rondom de film, dat gaat ze nog geld kosten ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Shyamalan heeft blijkbaar een trauma overgehouden aan de trailer voor The Village .
Die was zo misleidend dat iedereen het prompt een kutfilm vond (wat het niet was, alleen waren de verwachtingen verkeerd).
zelfs the village?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:52 schreef Rory78 het volgende:
Ik vind alle Shyamalan's goed.
The Village was gewoon een kut film. Zelfs als je het zoals hij zelf wou als een liefdesdrama ziet, is het een falikante miskleun.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Shyamalan heeft blijkbaar een trauma overgehouden aan de trailer voor The Village .
Die was zo misleidend dat iedereen het prompt een kutfilm vond (wat het niet was, alleen waren de verwachtingen verkeerd).
tja, ik vond het einde dus absoluut niet verassend en daarom vond ik het ook een kutfilm.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb persoonlijk bijna niets op the village aan te merken... het einde was toch wel enigzins verassend, ik vond het een geslaagde film, maar had toch wel iets meer verwacht na 't zien van de misleidende trailers van The Village...
Mooie film, aardig verhaal + een super score van JNH,
Linkquote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
Shyamalan's films die vind ik altijd top! Ondanks dat de meeste mensen ''the Village'' vond tegen vallen, vond ik ook die film echt tof! (ik moet hem nog steeds kopen op DVD, maar dat terzijde). Naja, Dan zal dit ook wel weer een topfilm zijn Ik kan iig niet wachten
Iik heb ze allemaal al, behalve The village dusquote:Op donderdag 10 november 2005 21:38 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Lekkere lange URL
aanrader!
heb hem zelf ook aangeschaft vorige maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werkt hier nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:14 schreef Patch het volgende:
teaser:
http://www.apple.com/trailers/wb/ladyinthewater/
ach, een wit t-shirt is al genoegquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat Dallas Howard als meisje in het water ook de gehele film in bikini verschijnen?
Zou wel leuk zijn.
We zullen zien...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Patch het volgende:
Zal wel een monsterachtig wezen in voorkomen...
Brian Steele speelt namelijk ook mee.
http://www.imdb.com/name/nm0824498/
haha, prachtige baan heeft die gastquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Patch het volgende:
Zal wel een monsterachtig wezen in voorkomen...
Brian Steele speelt namelijk ook mee.
http://www.imdb.com/name/nm0824498/
wist niet dat shyamalan kikkers had gecast?quote:
fokking imageshackquote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wist niet dat shyamalan kikkers had gecast?
heb je anders een link?
ja die bedoelde ik iddquote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wist niet dat shyamalan kikkers had gecast?
heb je anders een link?
edit
als je deze poster bedoelt trouwens,
[afbeelding]
dat is een neppert, zag ik al een paar weken geleden op imdb rond zwerven, vind ik hem ook niet echt mooi trouwens
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:11 schreef Bolderbast het volgende:
M Night Shyamalan, een van de weinige regisseurs tegenwoordig actief in Hollywood die ECHT een speciaal talent hebben vind ik...
alleen vind ik dat het er bij Shyamalan weer niet altijd goed uitkomt, heb het gevoel dat zijn meesterwerk nog moet komen....
hij is echt geweldig met een bepaalde sfeer in zijn films te stoppen, maar als gehele film zijn ze het vaak net niet....
sixth sense was natuurlijk goed omdat het "de 1e" was, maar unbreakable vond ik minstens zo goed eigenlijk! signs vond ik ook weer geweldige sfeer hebben alleen raakte ie op de helft totaal het spoor bijster en gooide er toen maar wat totaal mislukte cgi aliens in...
the village vond ik dan weer ietsje beter, maar ook weer voornamelijk vanwege de sfeer, als film in totaal was ie het weer NET niet helemaal...
toch moet die vent films blijven maken, ooit komt er echt eentje waar alles aan klopt (hoop ik)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |