keigevaarlijk menquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
gewoon, onderdeel van hun werkomschrijving...
oooooooooooohquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef axie het volgende:
omdat ze toch automaat rijden en dus een hand over hebben... JA DENK DAAR MAAR EENS OVER NA!!
nee vertel eens de chauffeur codes allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef axie het volgende:
En idd sommige buschauffeurs zijn suicidaal. dat tonen ze meestal door de rechter duim naar binnen gedrukt te houden tijden een zwaai, kom op jongens kennen jullie dan echt al die buschauffeurs codes niet?
Dan was ik allang directeur geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:33 schreef axie het volgende:
die zijn meer van het stieken sparen he, das net zoals in het leger, hoe meer stieken hoe belangrijker
Connexxion en Arriva ook niet volgens mij....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar mensen van de BBA en Connexxion groeten elkaar niet
Altijd leuk, als je met de BBA in R'dam komt.
motorrijders en mensen die bootjes varen ook en die kennen elkaar ook niet allemaal lijkt mij zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
Postbodes hebben die neiging overigens ook.
...verbeterd de bloedsomloop.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:07 schreef Backhander het volgende:
motorrijders doen dat ook soms :S
Als je in het donker gaat zitten zwaaien valt het niet erg op hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:56 schreef Gripper het volgende:
Wat ik me ook afvraag is waarom ze dan 's avonds ook nog even het lichtje in de "cockpit" aandoen. Zo van, "kijk eens collega, ik zit hier voorin, en niet achterin, mocht je dat misschien denken!!"
ik woon dus in zo'n dorp waar iedereen iedereen kentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:10 schreef Jonathon het volgende:
Als je in je bootje op het water vaart steek je ook altijd je hand ff op![]()
(waarom snap ik ook niet hoor, doe je op de fiets toch ook niet)
Er zijn wel dorpen waar iedereen wel de hand opsteekt naar elkaar, wel sociaal vind ik
Zal er wel iets mee te maken hebben dat ze ruzie hebben wie er straks in Brabant gaat rijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja ok, maar dat is pas sinds kort. Ze zwaaien al 3 jaar niet naar elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Zal er wel iets mee te maken hebben dat ze ruzie hebben wie er straks in Brabant gaat rijden.
Hier in Breda groeten ze elkaar trouwens wel... maar we hebben hier maar 1 Connexxionlijn
Denk je? Zou dat het echt zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Als je in het donker gaat zitten zwaaien valt het niet erg op he
Ja, en daar zit nou juist een afscheiding voor zodat ie er zelf geen last van heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Denk je? Zou dat het echt zijn?![]()
Straatlantaarns...
De hele cabine achter de chauffeur is verlicht...
Wat moet je aan een automaat bedienen dan, zovaak dat de wijsvinger minder gebruikt word dan de middelvinger?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:28 schreef axie het volgende:
de wijsvinger wordt gebruikt om de automaat te bedienen,
dat zou je wel denken hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat het collega's zijn misschien ?
Daar heb je toch een verrekt grote kans op.quote:
Ohja die gebruiken ze elke 5 minuten...quote:
jaja...bizar wereldje hoor....die van de bus chauffeurs...daar zullen wij...normale mensen...nooit echt iets van begrijpenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat ze anders niet erbij horen, dan worden ze uit de sekte gestoten
Om nu iedere keer te zwaaienHet komt over alsof het een verplichting is.
Dat niet, maar de halterem wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ohja die gebruiken ze elke 5 minuten...
R'damquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Altijd leuk, als je met de BBA in R'dam komt.
Motorrijders, mensen in invalidenwagens, dorpelingen, automobilisten op een dijk etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
Postbodes hebben die neiging overigens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |