In de mijne ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd was het "aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, wijde, does, hok, duif, schapen."
Wat ben je nog scherp op dit uurquote:
O ja... je hebt gelijk. ehhhhh ik zou het ook niet weten dan. Ik heb niks geks gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is van vanmiddag, toen ze haar kindje kwam showen.
Er was hier een flink aantal mensen aanwezig dat live meekeek, maar niemand heeft enige idee wat die belangrijke mededeling zou moeten zijn.
Als het echt iets hel spannends was geweest hadden we het wel al geweten denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ook maar wilde gok van me... ik kan niet anders 'spannends' verzinnen.
Ongelooflijk dat ik dat rijtje nog zo op kan dreunenquote:
De baby is een travestiet, eigenlijk een jongetje. Zoiets?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Er was hier een flink aantal mensen aanwezig dat live meekeek, maar niemand heeft enige idee wat die belangrijke mededeling zou moeten zijn.
Vorige was OOK al verkeerd, moest zijn VIJFFFFFFFFF 74 , en NU moet het zijn VIJFFFFFFFFFFFF 75 .......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
Dit is eigenlijk topic 475.![]()
De vorige was verkeerd genummerd.
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef Wup het volgende:
ach het zal wel iets heel onbenulligs zijn dat nieuws van Tanja.
dat baby 10 uur in beeld mag ipv 8 ofzo.
Tanja gaat weer zeggen, dat als Rob het huis uit moet... ze met hem mee gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het wel helemaal niks met de baby te maken hebben denk ik.
Ik ga daar ook vanuit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Joost gaat er nu vanuit dat Naat weggaat.
Zo is dat er ingestampt vroegerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ik dat rijtje nog zo op kan dreunen
Als ik heel eerlijk ben, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:15 schreef Jane het volgende:
Joost gaat er nu vanuit dat Naat weggaat.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef Jane het volgende:
En btw, voor de geïnteresseerden, Rob heeft gisteren nog gepoept.
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat ze bekend maakt dat ze gewoon wil blijven. Dat heeft ze inderdaad gezegd vanmiddag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Tanja zegt: 'Ik wil blijven!''
heeft ze volgens mij nog gezegd ook
Daar is idd nix aan verloren!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk bent, zou ik ook spontaan een feestje beginnen als het zo zou zijn.
Wat lijkt me dat echt helemaal geweldig als de 'fantastische en sociale Naat' eruit moet.
Ik vergelijk niet veel met sex. maar als dat gebeurt zal het er dicht bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |