quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef area51 het volgende:
[..]
Kan Hummie lezen dan?, weer wat nieuws![]()
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef newsman het volgende:
Joost ben ik ook een beetje klaar mee.
Nou die blijft wel joost wordt niet zo snel weggestemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En roel ook... dus Joost op de bank dan.
Nou dan durf jij tenminste kritisch naar je zelf te kijken,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
De strijd is idd niet eerlijk dat ben ik geheel met je eens.
En wat betreft Tanja als persoon kan ik helaas alleen maar zeggen dat verdomd veel van mezelf er in terug zie. wat best schrikken is
Bijna...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Timon223 het volgende:
[..]
mooie puntige tietjes... bijna zaadvragende tietjes (word ik nu gebanned>)
kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.
Hoorde het ook. Maar is het niet zo dat de 'Geheime Opdracht' maar van tijdelijk aard is of voor de gehele opdracht. Zit er eigenlijk iets verbonden aan de 'geheime opdracht" volgens mijn niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
Joost zegt net letterlijk: "en dan de gele weggooien"
dat is dus wat BB verboden had aan het team van Joost! !
Yep. Dat wordt weer Tanja en Baby voor en na de komende dagen. Tanja stuurt zélf geboortekaartjes, maar ze kríjgt ook nog felicitatiekaartjes, die kijkers à ¤1.30 konden versturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
nou dan krijgen we morgen dus de baby in de tuin promo show
wn overmorgen de babykaartjes.... doe mee en win een geboortekaartje:(
Maar crackhoer mag wel toch ?quote:
Joost is humoristisch, lichtelijk gestoord en lachwekkendquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef newsman het volgende:
Joost ben ik ook een beetje klaar mee.
Nou, volgens mij is ze wel gek op dat mormeltje hoor....quote:En Tanja zo snel mogelijk vertrekken, die crackhoer doet net alsof ze van dat nicotinemonstertje houdt maar daar geloof ik helemaal niets van,
Eindelijk weer iemand die gewoon zégt waar het op staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
En Tanja zo snel mogelijk vertrekken, die crackhoer doet net alsof ze van dat nicotinemonstertje houdt maar daar geloof ik helemaal niets van, Tanja is gewoon een haatdragende crackrokende kettingrookster...
Ik niet zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dan durf jij tenminste kritisch naar je zelf te kijken,dat stukje zelfreflectie mis ik volledig bij Tanja.
daarom kan ze dus ook nog niet weg donderdagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
Yep. Dat wordt weer Tanja en Baby voor en na de komende dagen. Tanja stuurt zélf geboortekaartjes, maar ze kríjgt ook nog felicitatiekaartjes, die kijkers à ¤1.30 konden versturen.![]()
aha dus die Chantal kerel komt toch nog?quote:Donderdag wél gelukkig ook nog een andere grote thread: de veemarkt voor Chantal. Dat lijkt me toch wel prettig genant om te zien.![]()
Ik vind hem met de dag irritanter worden eigenlijk. Hij was al overdreven bezig, maar nu hij het wat zwaarder heeft, komt ook meer zijn ware ik naar boven. Ik debk nu zelfs dat hij de eerste maanden misschien wel een rol heeft gespeeld en nu steeds vaker het niet kan volhouden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joost is humoristisch, lichtelijk gestoord en lachwekkend
Joost mag van mij wel winnen
Een kenner.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost is humoristisch, lichtelijk gestoord en lachwekkend
Joost mag van mij wel winnen
En Tanja zo snel mogelijk vertrekken, die crackhoer doet net alsof ze van dat nicotinemonstertje houdt maar daar geloof ik helemaal niets van, Tanja is gewoon een haatdragende crackrokende kettingrookster...
Bigbrother begint nu kut te worden zolangzamerhand. Toen Tanja er nog lang in moest zitten (vanwege de zwangerschap) moest BB ook wel coulant naar de bewoners zijn: wanneer de bewoners het zwaar hadden, raakten ze eerder geirriteerd aan Tanja, waardoor er botsingen kwamen. Tanja weer voor de 283979ste x schreeuwen dat ze eruit wilde enzo....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt terecht dat Joost misschien wel had mogen blijven zitten met ontbloot bovenlijf van BB als hij een bodybuilder was geweest. Toen het nog wat warmer was, was het ook allemaal prima. Vreemd dat ze nu zo met die kledingsvoorschriften komen
waarschijnlijk hebben ze ivm een lekkere nazomer ff een oogje dichtgeknepen ....maar aangezien deze groep te dom is om regels en weekopdrachten te volgen hebben ze 1 en ander wat aangescherpt en terecht!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt terecht dat Joost misschien wel had mogen blijven zitten met ontbloot bovenlijf van BB als hij een bodybuilder was geweest. Toen het nog wat warmer was, was het ook allemaal prima. Vreemd dat ze nu zo met die kledingsvoorschriften komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |