Ja alleen was het wel een eerlijke strijd geweest als er geen zwangere vrouw in had gezeten en dat is het nu NIET en dat stoort mij het meest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben een Tanja-aanhanger omdat vast te hebben staan, maar als het Tanja niet geweest was dan hadden ze wel iemand anders gevonden. In een groep is er altijd wel iemand de lul over wie geroddeld word. Kijk maar eens hoe de rest ook over de tong gaat. Het meeste gaat over Tanja ja, maar de andere bewoners komen zeker ook langs. Zolang er mensen in ` huis zitten met elkaar opgesloten zal er roddelwerk zijn, want je kan het nu eenmaal beter vinden met de 1 dan met de ander.
mooie puntige tietjes... bijna zaadvragende tietjes (word ik nu gebanned>)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske heeft geen BH aan nu, toch? Dieborstjes
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
Lieske even tijdelijk op 1 bij mij
De strijd is idd niet eerlijk dat ben ik geheel met je eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja alleen was het wel een eerlijke strijd geweest als er geen zwangere vrouw in had gezeten en dat is het nu NIET en dat stoort mij het meest.
Daarnaast vind ik Tanja als mens een zeer onplezierig persoon,wat het nog erger maakt
Caps???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
Deels om die baby... heel veel vrouwen die nu zwanger zijn vinden het geweldig denk ik en deels omdat ze natuurlijk voor spanning in het huis zorgt. Maar van mij mag ze qua negatief persoon er ook uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef newsman het volgende:
Misschien, mag ik soms te grof zijn over Tanja, maar ik kan werkelijk waar niet begrijpen, waarom mensen op haar stemmen, maar ja zo denk ik.
scanman vertellen is leuk maar een snapshot zou helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
Wat dacht je wraak omdat ze naar huis wil! Juist zorgen dat ze niet weg mag. Ze zorgt zeker ook voor een hoop tumult in het huis dit kan ook een reden zijn. Tevens is zij de 'underdog' wat ook veel sympathie stemmen kan opleveren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef newsman het volgende:
Misschien, mag ik soms te grof zijn over Tanja, maar ik kan werkelijk waar niet begrijpen, waarom mensen op haar stemmen, maar ja zo denk ik.
Hummie van der Tonnekreek, lees dit ff, we zijn een beetje zat van Tanja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
nou dan krijgen we morgen dus de baby in de tuin promo show
wn overmorgen de babykaartjes.... doe mee en win een geboortekaartje:(
Niet tijdelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
En roel ook... dus Joost op de bank dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef Inca het volgende:
als tanja blijft dan stemt ze op joost omdat die op haar heeft gestemd
Jeemig dat is best triest voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
De strijd is idd niet eerlijk dat ben ik geheel met je eens.
En wat betreft Tanja als persoon kan ik helaas alleen maar zeggen dat verdomd veel van mezelf er in terug zie.
en als Roel dan ook nog even op hem stemt kan die engerd wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef Inca het volgende:
als tanja blijft dan stemt ze op joost omdat die op haar heeft gestemd
Kan Hummie lezen dan?, weer wat nieuwsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Hummie van der Tonnekreek, lees dit ff, we zijn een beetje zat van Tanja.
Tanja is the mistake in the BB-concept. She turns out to be the bitch you love to hate !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Totaal met je eens.
Echt de plank misgeslagen met een zwangerschap in het BBhuis.![]()
Ik vind het toch geen 100% BB meer door Tanja en haar baby. Echt te stom voor woorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |