Nee het is andersom... ze mogen niks die kamer in nemen. Als hulpmiddel bijvoorbeeld. Daarom lijkt het me een lastige klus om die boon die nu in de kamer ligt, mee te nemen om in te pakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef Ferdii het volgende:
fok is langzaaam!
ze mochten tochj niks meenemen uit die kamer?, weer een reden waarom de opdracht in mislukt, die ene boon is meegenomen
Hij is bij deze uitgevonden.quote:
Nee, waar ligt die plaats?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met jouw, je begrijpt gewoon echt niks.
Ooit van Schaken gehoord ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ik mag Tanja niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft ook nog steeds niet door dat die deksel van de boter natuurlijk NIET de echte reden is. Tanja wil echter niet de werkelijke reden zeggen omdat ze niet persoonlijk wil gaan worden in de dbk. Daarom bedenkt ze een simpele reden. De ware reden is natuurlijk gewoon dat ze die persoon niet mag, maar dat snapt Nathalie dus niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met jouw, je begrijpt gewoon echt niks.
Ooit van Schaken gehoord ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt ook weigeren zonder meteen het huis te verlaten hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Wat de bewoners moeten doen is toch bijna dwangarbeid? Bonen sorteren en wegen...![]()
Ik zou weigeren en het huis verlaten....maarik zou nooit in een BB-huis gaan zitten.
![]()
Alsjeblieft niet. Dat zou echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exitsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:02 schreef Ferdii het volgende:
beter flikkeren ze tanja het huis uit.
Mooi afsluit bericht voor mij om te lezenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Wat de bewoners moeten doen is toch bijna dwangarbeid? Bonen sorteren en wegen...![]()
Ik zou weigeren en het huis verlaten....maarik zou nooit in een BB-huis gaan zitten.
![]()
Struikel niet van de trap zo hè, op weg naar je wijnkelder.quote:
Temptation Island? Bikkels?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb afgelopen weken naar ER en Ti gekeken
De mensen uit de beide andere programma's zijn pas bikkels![]()
![]()
daarom hebben deze verwende nesten zich ook niet ingeschreven voor er, dus elke vergelijking gaat mank. Wel is duidelijk dat deze sukkels echt heel erg zijn ...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb afgelopen weken naar ER en Ti gekeken en dan word nog is duidelijk dat de BB bewoners een stelletje verwende nesten zijn![]()
![]()
Een paar dagen minder eten en klagen en ook: als we nu laten zien dat we wel willen, krijgen we respect en zeker wel een feestje. enz enz.
De mensen uit de beide andere programma's zijn pas bikkels![]()
![]()
Vind ik ook, en bovendien mag ik haar conflicten wel met nitwits als rob, nathelie en ingrid. Ze kan ze wel het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dat zo echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exits
En voor ons is het donderdag dan veel spectaculairder.
En achterbaks noemen we dat niet natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft ook nog steeds niet door dat die deksel van de boter natuurlijk NIET de echte reden is. Tanja wil echter niet de werkelijke reden zeggen omdat ze niet persoonlijk wil gaan worden in de dbk. Daarom bedenkt ze een simpele reden. De ware reden is natuurlijk gewoon dat ze die persoon niet mag, maar dat snapt Nathalie dus niet.
Dus ze mogen wel de mais mee naar de keuken nemen en popcorn makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee het is andersom... ze mogen niks die kamer in nemen. Als hulpmiddel bijvoorbeeld. Daarom lijkt het me een lastige klus om die boon die nu in de kamer ligt, mee te nemen om in te pakken
Hele rare selectie idd dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom hebben deze verwende nesten zich ook niet ingeschreven voor er, dus elke vergelijking gaat mank. Wel is duidelijk dat deze sukkels echt heel erg zijn ...
Precies Scan! En dus moet Nathalie eruit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dat zo echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exits
Die theorie hadden ze net ja... alle rauwe bonen moeten worden ingepakt... maar als je ze kookt zijn ze niet meer rauw... maar of ze dat gaan doen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ze mogen wel de mais mee naar de keuken nemen en popcorn maken![]()
Exact.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Alsjeblieft niet. Dat zou echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |