Zoiets ja, wat heeft die zich laten kennen de afgelopen weken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een tussenweg.
Sommige mensen voelen niet zo goed aan wanneer ze even wat minder moeten praten. Lieske bijvoorbeeld. Een nog extremer voorbeeld is Joost. Hoewel ik bij die laatste weleens het idee heb dat hij wel in de gáten heeft dat hij beter even zijn mond dicht kan houden, maar dat hij daar fysiek eenvoudigweg niet toe in staat is.
Dat klopt denk ik wel ja. Is inderdaad een minpuntje. Maar dan nog zou ik zelf liever met Lieske samenwerken dan met iemand die de uren zo goed als zwijgzaam wil doorkomen. Zeker als het om werk als bonen sorteren gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een tussenweg.
Sommige mensen voelen niet zo goed aan wanneer ze even wat minder moeten praten. Lieske bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
Een nog extremer voorbeeld is Joost. Hoewel ik bij die laatste weleens het idee heb dat hij wel in de gáten heeft dat hij beter even zijn mond dicht kan houden, maar dat hij daar fysiek eenvoudigweg niet toe in staat is.
En dus? Laat me raden, in Afrika kunnen ze ook teren op niks?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ach joh, die paar dagen.
Kijk je wel eens naar Expeditie Robinson?![]()
We hebben er weer eentje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef redhair het volgende:
Nee maar KEFFEN vreseluijk HARD. Kan die stem niet meer HOREN.![]()
Zelfde met die NATHALIEEE
![]()
![]()
![]()
Dat hebben ze wel volgens mij, want echt iedereen weet al zeker dat het onhaalbaar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Alleen hebben ze nog niet door dat hierna weer rantsoen komt![]()
dat ze kwaad was heb ik niet meegekregen, ik dacht dat ze teleurgesteld of zelfs geschrokken was omdat eigenlijk iedereen ervan uit ging dat Tanja Lieske zou kiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Day het volgende:
Sorry, maar Nathalie was al pissed op Tanja voordat ze überhaupt wist waarom Tanja haar genomineerd had. Ze was gewoon verbolgen, hoe durfde Tanja op haar te stemmen, ze had toch veel voor haar gedaan? (wat weet ik nog steeds niet).
Nathalie gaat er vanuit dat ze ZO geweldig is dat men gewoon geen reden kan hebben om op haar te stemmen. Dat zegt meer over Nathalie dan over Tanja, in mijn ogen.
Dat is gewoon zijn levensmotto: in jezelf geloven. Alleen hier heeft-ie 't niet in eigen hand.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is Rob leuk voor de ergernis in het programma, maar echt waar, hij is zooooo overtuigd dat hij er niet uitgestemd wordt, dat ik het daarom ook zoooo hoop he?
Rob is geniaal voor de ergernis in het programma. Vooral als de andere bewoners hem niet trekken of als hij genomineerd staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is Rob leuk voor de ergernis in het programma,
Mja... normaal gesproken wel ja..... misschien dat ik met slaapgebrek en een lege maag net wat minder behoefte zou hebben om gezellig te praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik wel ja. Is inderdaad een minpuntje. Maar dan nog zou ik zelf liever met Lieske samenwerken dan met iemand die de uren zo goed als zwijgzaam wil doorkomen. Zeker als het om werk als bonen sorteren gaat.
Chipsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
Als je Joost moet geloven kun je geen week zonder chips of zo.
Als het over chips en lekkers gaat is het ook onzin idd, gewoon luxe dingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
Nee, het zit me niet dwars, maar ik vind dat sommigen er zo over door blijven zeuren. Het is net alsof ze helemaal niks te eten krijgen. Als je Joost moet geloven kun je geen week zonder chips of zo.
Hij lult een hoop, maar zegt nix, en weet halverwege zijn al niet meer waar zijn begin was. T lijkt heel wat dat gelul van hem, maar t is drie keer nix.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn levensmotto: in jezelf geloven. Alleen hier heeft-ie 't niet in eigen hand.
Joost omdat je je nog steeds niet kan aankleden zijn bij deze de lollies definitief van de bestellijst geschraptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Chips
Hij moet knotsen hebben.
(En dat dan uitgesproken met dat walgelijke geaffecteerde stemmetje van die vetklep.)
Ah oke, dat had ik nog niet meegekregen, weinig gekeken laatste dagenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel volgens mij, want echt iedereen weet al zeker dat het onhaalbaar is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Chips
Hij moet knotsen hebben.
(En dat dan uitgesproken met dat walgelijke geaffecteerde stemmetje van die vetklep.)
Daar zit ook weer wat in inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... normaal gesproken wel ja..... misschien dat ik met slaapgebrek en een lege maag net wat minder behoefte zou hebben om gezellig te praten.
Had je nou bewust een streep onder 'hoor' gezet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Zit het je dwars soms?
En de een heeft meer eten nodig dan de ander. Snellere verbranding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |