abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:04:45 #1
133243 marlene
bb opmerkingen
pi_31687617
Laat hier weten hoe je als kijker van Chantalkwal denkt en hoe ze met haar geroddel elke keer weer door de mand valt. Zelf heeft ze het niet door mij wij als kijker wel. Ze is zo eerlijk. Ze heeft tegen Linda ook gezegd dat hun de 2 eerlijkste personen in het huis zijn en de rest is asociaal. En ze begrijpt nog steeds niet dat Menno met een opdracht bezig was ,hoe dom ben je dan. Ze liegt zelf dat het gedrukt staat . En manupileerd alle bewoners om maar in een goed blaadje te komen ,zodat ze niet wordt genomineerd. Ik zou haar smoelwerk wel eens willen zien als dat op de bank komt. Komt nog meer ware aard naboven net als toen ze een week niet mocht roken.En dan nog solliciteren bij een bedrijf en dan gewoon doodleuk vertellen dat je verstand van pc,s hebt. En dan binnen komen er nog niet eens weten waar de aan en uit knop zit. Goh wat ben jij eerlijk. Dit is n.l. te zien overdag op live in het bb huis.Eruit met dat geval. Plaats Uw mening
pi_31688105
zie topic CHANTAL lijkt me
pi_31688263
Gaat het weer een beetje?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31688510
Chankwal is een loeder, een smerig kreng. Samen met roddel,achterbakse en manipulerende kwal van een Rob. Ik dacht dat in de regels stond dat je de nominaties niet mag beinvloeden, maar die twee doen niets anders.Wat stellen de regels dan nog voor!
Hoop dat ze snel op de bank komt en dan doeiiii opzouten. Rob mag donderdag gaan,die denkt van iedereen te winnen. Ook opzouten.
pi_31691697
Chantal!

Slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')