Ocherm.... ga lekker slapen...ik hoop dat jij je morgen idd beter voelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Doei!Hopelijk ben ik morgen weer beter te genieten
Bah
Ja hoor.. afgezien van het feit dat ik tot 2x toe echt kletsnat ben geregend...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef Frezer het volgende:
'N avond. Gaat goed met Melis en BttD... En Annie...Hoe komt dat dan?
Jij een betere dag gehad Cara?
Ik moest straks ineensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef Frezer het volgende:
'N avond. Gaat goed met Melis en BttD... En Annie...Hoe komt dat dan?
Jij een betere dag gehad Cara?
Wat is er dan? ben je ziek? of zie je tegen je tentamen op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin mij steeds rotter te voelen en dat in mijn tentamenweek
Paraplu,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor.. afgezien van het feit dat ik tot 2x toe echt kletsnat ben geregend...prima.
Zojuist kwam mn vriendin onverwacht binnenvallen..das altijd gezellig.
Ze hebben het overleefd,quote:Hoe is het met je 14 proefpersonen gegaan vandaag?
Iets verkeerds gegeten misschien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest straks ineenszonder reden... heel grappig
Nu gaat t wel beter hoor!
Hoe is t vandaag gegaan?
Ik ben zwaar verkouden en ik voel mij steeds zieker wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat is er dan? ben je ziek? of zie je tegen je tentamen op?
Hé verdorie...zoiets komt altijd ongelegen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[quote]
Ik ben zwaar verkouden en ik voel mij steeds zieker worden
Ik duim voor je...quote:Tentamen van morgen is vrij simpel. Je mag alles erbij gebruiken wat je wilt. Aantekeningen, boeken, dictaten... alleen geen laptop.
Beterschap! Dat je er alles bij mag houden wil niet alles zeggen,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tentamen van morgen is vrij simpel. Je mag alles erbij gebruiken wat je wilt. Aantekeningen, boeken, dictaten... alleen geen laptop.
Ah juist...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
Ze hebben het overleefd,. wel een paar uitvallers, maar dat heb je altijd. Een groot deel had zich zelfs nog in geschreven om in de toekomst mee te werken aan onderzoeken op de tu. En dat na ons dodelijk saaie onderzoek,
.
Ach, je moet maar zo zien: Dan ben je het tenminste kwijt . . .quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
Ik moest straks ineenszonder reden... heel grappig
![]()
Beterschap en sterkte morgen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tentamen van morgen is vrij simpel. Je mag alles erbij gebruiken wat je wilt. Aantekeningen, boeken, dictaten... alleen geen laptop.
Tja je hebt nog.... 8 dagen.. toch? Ik wil echt vanalles over die reis weten hoor.. dus zorg maar dat je die info daar kwijt komt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, het gaat, heb wel mijn domein verzonnen, morgen even registratie afmaken
Morgen middag en avond, en dan volgende week pas weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah juist...en wanneer moet de rest van die proefpersonen aantreden?
Volgende week woensdagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja je hebt nog.... 8 dagen.. toch? Ik wil echt vanalles over die reis weten hoor.. dus zorg maar dat je die info daar kwijt komt..![]()
Leuk toch samen kokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef GF het volgende:
Zo ik ben er ook weer
Leuke middag en avond gehad met m'n vriendin. Besloten om 'samen' te gaan koken. Dwz zij doet een poging tot koken en ik val haar lastig![]()
Welk tld is het geworden Marc?
En was het resultaat dan nog te eten, of werd het de locale friettent?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef GF het volgende:
Leuke middag en avond gehad met m'n vriendin. Besloten om 'samen' te gaan koken. Dwz zij doet een poging tot koken en ik val haar lastig![]()
Nou.. ik werk part-time bij mn oom op kantoor (ICT)en doe daar vanalles en nog wat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
Tussen twee haakjes, van iedereen hier heb ik wel een idee wat hij/zij doet kwa studie of werk. Maar wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven als ik vragen mag?
Ja, was best gezelligquote:
Jaja.. we zullen het niet vergeten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende week woensdag
En ja, daar is die site voor. En voor de foto's die ik wel eens maak![]()
Oeh, voor het geval dat. Ik ben NIET gek hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. ik werk part-time bij mn oom op kantoor (ICT)en doe daar vanalles en nog wat.
En doe nog wat aan psychologie..
Eetbaar was het. En meer ook niet, maar ja. Ze moet nog 17 worden dus zo slecht doet ze het niet. Sowieso beter dan mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
En was het resultaat dan nog te eten, of werd het de locale friettent?
Ja hoor vroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, voor het geval dat. Ik ben NIET gek he![]()
Ik ben een VLIEGTUIG![]()
![]()
![]()
Echt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jaja.. we zullen het niet vergeten...
We gaan je nog missen.. 3 lange weken...![]()
Tijd om te gaan oefenen dan he. Zo moeilijk is het dus ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:03 schreef GF het volgende:
[..]
Eetbaar was het. En meer ook niet, maar ja. Ze moet nog 17 worden dus zo slecht doet ze het niet. Sowieso beter dan mij
Aha, das uiteenlopend,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. ik werk part-time bij mn oom op kantoor (ICT)en doe daar vanalles en nog wat.
En doe nog wat aan psychologie..
Jij ons niet als je het goed doet,quote:
Wat nou.....? ik denk het wel hoor...quote:
Ach , ik kom toch zeker 2 of 3 keer online hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij ons niet als je het goed doet,.
Tja... daar heeft Frezer een punt natuurlijk.quote:
Het valt toch wel mee nu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef Pheno het volgende:
* Pheno vindt fok met de dag trager worden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach , ik kom toch zeker 2 of 3 keer online he
Gisteren niet op Fok! geweest?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef Pheno het volgende:
Vroeger Cara, vroeger voor d'n oorlog, toen was het snel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:12 schreef _Cara_ het volgende:
Dat bedoel ik
Toen reed ik naar huisquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tis anders een gigantische verbetering met gisteren rond een uur of 5.
![]()
Wat doe je hier dan, liggen alle mogelijke andere internet activiteiten plat ofzo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen reed ik naar huis
Fokken onder vrije tijd moet je tot het minimum terugdringen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, liggen alle mogelijke andere internet activiteiten plat ofzo?
Correcte correctie.quote:
Mja, zo ongeveer wel. Net gesport, nu even kijken of er nog schokkende gebeurtenissen zijn geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, liggen alle mogelijke andere activiteiten plat ofzo?
2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:17 schreef QyRoZ het volgende:
Concert geweest. Twee zelfs.
O nee hè, niet nog één !?!?!?!?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, voor het geval dat. Ik ben NIET gek he![]()
Ik ben een VLIEGTUIG![]()
![]()
![]()
Erin McKeown in de kleine zaal van Paradiso en daarna het uitverkochte dEUS in de grote zaal waar je met je veel goedkopere kaartje voor Erin zo naar binnen kon lopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef GF het volgende:
Ik ga over 2 weken weer eens een concert bezoeken
Welke ben je geweest Q?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Alleen nog steeds die verdomde moeite om op te staan
Goede dealquote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Erin McKeown in de kleine zaal van Paradiso en daarna het uitverkochte dEUS in de grote zaal waar je met je veel goedkopere kaartje voor Erin zo naar binnen kon lopen.![]()
Het gaat te snel en je hebt 10,2% van het topic volgegooidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:54 schreef Pheno het volgende:
Alleen gaat iedereen dan klagen dat het te snel gaat en ik 50% van het topic heb volgegooid
mmm lekker!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
moest vis halen....
Hoe is t met Pheno en Pheninnetje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:46 schreef Pheno het volgende:
hoi mm
Goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe is t met Pheno en Pheninnetje?
Om de één of andere reden denk ik dat Sabrina erg goed bij je zou passen.quote:
Niet weer!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden denk ik dat Sabrina erg goed bij je zou passen.![]()
Break ook een anaal fanaat?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn drinkenquote:
T begint al een aardige rage te worden.quote:
Wie is Sabrinaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:
De reacties van JoeyT moet je niet al te serieus nemen....Sabrina en Plato hebben eengeschiedenis in de overbekende, maar helaas te vroeg gestorven singlesreeksquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wie is Sabrina
Zo te zien aan de reacties hieronder is er iets niet helemaal goed mee![]()
Ik moest even wat 'werken' op een ander forumquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De reacties van JoeyT moet je niet al te serieus nemen....Sabrina en Plato hebben eengeschiedenis in de overbekende, maar helaas te vroeg gestorven singlesreeks
Of dat te vroeg was, is in het verleden een dankbaar onderwerp van discussie geweest. Laten we het erop houden dat de meningen verdeeld zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De reacties van JoeyT moet je niet al te serieus nemen....Sabrina en Plato hebben eengeschiedenis in de overbekende, maar helaas te vroeg gestorven singlesreeks
Wat een spannende cliffhanger!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Pheno het volgende:
Gaat de geschiedenis zich herhalen?
Ja, een nieuwe. Niet de voor de twintigste keer uit de dood weggerukte puberrel die de eerste keer al niet interessant was. Om GC Singles maar even te stereotyperenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
Een relletje af en toe moet gewoon kunnen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef Litpho het volgende:
uit de dood weggerukte puberrel
het zwakte idd erg afquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe. Niet de voor de twintigste keer uit de dood weggerukte puberrel die de eerste keer al niet interessant was. Om GC Singles maar even te stereotyperen.
Je vindt het gelul over koffie (quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zwakte idd erg af
Maar als je dan ziet wat er nu voor klef gedoe uit is gekomen ga ik ook over mijn nek
Das jammer zeg... ik had zojuist Milano...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je vindt het gelul over koffie (, de tweede nu, helaas geen smaakje, en tis ook geen senseo) minder erg?
Ik durf niet eens te gaan kijken of het echt zo erg is geworden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zwakte idd erg af
Maar als je dan ziet wat er nu voor klef gedoe uit is gekomen ga ik ook over mijn nek
Ik heb er ook geen problemen mee,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das jammer zeg... ik had zojuist Milano...![]()
Ik vind het geklets over koffie iig beter dan relletjes... maar jah dat ben ik dan weer..![]()
En numoet ik nog ff doorwerken...half uurtje of zo..bléh!
Ik wordt wel nieuwsgierig nu,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te gaan kijken of het echt zo erg is geworden.
Goede middag Kimmie. Wel als de kantine open is, maar nu doen alleen de automaten het nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
Hebben ze ook geen smaakjes thee?
koffie is toch smerig
Agossie. Bier?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:30 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Moe en dood enzo.
automaten met chocolademelk ? of alleen maar met koffie?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Goede middag Kimmie. Wel als de kantine open is, maar nu doen alleen de automaten het nog.
Embedded softwarequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:43 schreef Breetai het volgende:
Ik ga ook naar huis. Laatste baal avond en dan hoop ik er helemaal bovenop te wezen. M'n heele sport en budo carriere gaat zo naar de haaien.
Vandaag wel een hoop leuke dingen gedaan.
Ook nog een globale cursusdeel embedded software gehad en dat was wel grappig voor een electronica figuur als ik. Sommige werktuigbouwers en mensen van andere niet informatica disciplines vonden het minder grappig. Alle informatici vielen in slaap naar mijn idee.
quote:
Er is dan waarschijnlijk ook een reden dat je gestopt bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef GF het volgende:
Ach ja, ik heb ook 2 jaar informatica gedaan hoor
Kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Er is dan waarschijnlijk ook een reden dat je gestopt bent
Thabit, de man die sneller kan bliepen dan de bliepmachinesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonde van zo'n mooie studie joh. Maar succes met je nieuwe baan als kassa-bink bij de AH.
Precies!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:43 schreef Breetai het volgende:
Informatie mag dan wel heel breed wezen.
Van electro doe je pas echt een goede tik op. Zit je midden tussen informatica en mechanica en natuurkunde in. Of je moet natuurlijk in ASICs of FPGA's gaan zitten maar dat vond ik veel te digitaal.
Veel plezier ermee.
Alle onderdelen van de cursus hobbel ik redelijk makkelijk door terwijl het over ons hele technologie spectrum gaat. 2 lessen geleden zaten alle fysici te slapen en hadden de informatici het echt niet meer.
Voor de rest hou ik nog van andere dingen dan alleen nerden.
En dan een kassameisje tegenkomen met wie ik kassakindertjes ga maken die we dan heel toepasselijk Albert en Hein gaan noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonde van zo'n mooie studie joh. Maar succes met je nieuwe baan als kassa-bink bij de AH.
en dan mag ik alles weer op gaan lossen of jij. De presentatr had het er over dat ze toch wel heeeeel graag al in de architectuurfase van een machine ook graag software erbij wilden hebben. Dan kan je af en toe veel simpelere en betere oplossingen krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben alleen weer niet zo van de elektrotechniek, veel te gedetailleerd allemaal. Al die precieze berekeningen en moeilijke dingen. Wat dat betreft werk ik liever op een iets 'hoger' niveau (als in: de elektrotechnische zut die eronder gebeurt boeit me niet, als het maar werktblackbox idee).
WTB'ers vind ik over het algemeen wat simpeler en doelgerichter in elkaar zitten. Voor de rest slap ouwehoeren ze over van alles en nogwat. Daarbij: solderen blijft leuk. andermans shit opruimen af en toe ook. en als electro mag ik af en toe ook zagen en boren en knutselen.quote:Hoewel ik achteraf VEEL beter elektrotechniek had kunnen gaan studerenSerieus, dat is echt een veel betere opleiding dan Informatica
. Daarnaast is Werktuigbouwkunde ook een erg interessante opleiding
. Of (!) Technische Natuurkunde! Als je dat kunt dan ben je echt wel THE MAN!
Toen ik de HTS ging doen vond ik dat er al teveel informatici rondliepen. Dat ging devalueren als een gek. WTB heb ik ff aan gedacht maar dat was me toch te grofstoffelijk.quote:Geloof me maar, als ik 5 jaar terug zou kunnen gaan zou ik een dergelijke opleiding genomen hebben. Ze interesseren me stukken minder, maar je kunt er tenminste wat mee.
Werkbouwtuig present!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daarnaast is Werktuigbouwkunde ook een erg interessante opleiding.
Dat laatste valt gelukkig ook nog wel mee. De afgelopen jaren zijn een heleboel millenniumbugjagers terecht de deur uitgevlogen, maar ik zie de sector niet doodbloeden. Alleen de luchtkastelen van de dotcomperiode zijn (wederom terecht) op aarde neergestort en het moet nu een professionele business zijn. Ach, voorlopig betaalt het mijn salaris en ben ik wel tevreden met mijn werk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hmm... de gouden tijden van de informatica liggen VER achter ons. Dat begon al flink af te nemen in het jaar dat ik ging studeren. Inmiddels zijn alleen nog de ruïnes zichtbaar (en natuurlijk de vele ontslagen). Informatica is een doodbloedende sector
Doodbloeden zal wel mee vallen, er is geen enkele plek meer waar zonder computers gewerkt wordt. Maar idd de informatica hype is inmiddels wel een jaar of 3-4 voorbij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Informatica is een doodbloedende sector
Ik kom al jaren in R&P ter vermaak ende vermaak. Wat je eigenlijk wilt vragen is "waarom beginnen dat stelletje nerds nu plotseling over hun werk te ouwehoeren in R&P SC"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Frezer het volgende:
Wat doen overigens al die technici in R&P?
Sterker nog, de donkere tijden voor de informatica zijn aangebrokenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Doodbloeden zal wel mee vallen, er is geen enkele plek meer waar zonder computers gewerkt wordt. Maar idd de informatica hype is inmiddels wel een jaar of 3-4 voorbij.
Wat doen overigens al die technici in R&P?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:51 schreef thabit het volgende:
[..]
En dan een kassameisje tegenkomen met wie ik kassakindertjes ga maken die we dan heel toepasselijk Albert en Hein gaan noemen.
Om uiteindelijk het leven weer op te pikken, vrouw, Albert en Hein verlaten en Nederland verruilen voor een exotisch oord.
Nee dank u, niet op dit tijdstip,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Sambal bij?
Daar heb je een punt. Probleem is alleen voor mij dat ik dan mijn bek helemaal niet meer open kan trekken, doe momenteel een nogal brede studie. Moet ik toch maar eens in TTK ofzo gaan kijken,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kom al jaren in R&P ter vermaak ende vermaak. Wat je eigenlijk wilt vragen is "waarom beginnen dat stelletje nerds nu plotseling over hun werk te ouwehoeren in R&P SC".
Oeh, heb ik ook gedaan wat opruimen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef _Cara_ het volgende:
Trusten...
ik heb iig wel mooi kunnen opruimen hier ipv FOk!ken.. das dan ook alweer wat...![]()
Bron? Link?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sterker nog, de donkere tijden voor de informatica zijn aangebroken
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef GF het volgende:
Google.
Dat is in wel meer sectoren het geval, veel Brabandse installateurs bijvoorbeeld gaan elke dag op en neer naar de randstad. Volgens mij moet dat allemaal toch efficienter kunnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:27 schreef Una_Piedra het volgende:
Behalve af en toe de reistijden...
2 uur geleden in auto vertrokken
Vandaar al die files dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:04 schreef Frezer het volgende:
Mogge,
![]()
[..]
Dat is in wel meer sectoren het geval, veel Brabandse installateurs bijvoorbeeld gaan elke dag op en neer naar de randstad. Volgens mij moet dat allemaal toch efficienter kunnen...
Blijkbaar zijn die er niet nee. Maar het hoe en waarom ontgaat mij ook, behalve dat de randstad nogal gericht is op de diensten sector.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Vandaar al die files dus....
Maar inderdaad... Zijn er geen installateurs in de Randstad die die installaties kunnen doen vraag ik mij dan af.....
Verslaafde,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Breetai het volgende:
Mag er wel 1 per dag.Of waren het er nou 2?
bye byequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Frezer..
Damned mn haren zitten ook niet zoals ik het wil..dat 2e kopje moet maar wachten tot straks...dat wordt nix meer..
Ik ben weer weg..![]()
Goed doen dan,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Frezer..
Damned mn haren zitten ook niet zoals ik het wil..![]()
Doei,quote:dat 2e kopje moet maar wachten tot straks...dat wordt nix meer..
Ik ben weer weg..![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
Hoi Cara!
Goed idee Marc, ik zal eens een tweede bakje gaan halen,.
En een kopje thee voor jou, of een watertje?quote:
Wat ist?quote:
Alles met veel alchohol is goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:11 schreef Frezer het volgende:
Morgens Vip.
[..]
En een kopje thee voor jou, of een watertje?
Naar "The land of the free"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef Frezer het volgende:
Waar gaat het heen?
T is al 11.59 uur na 12 uur jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:59 schreef Frezer het volgende:
Kom op, alcohol kan niet op de ochtend hé, dat doen we pas na 12 uur..
Het zit je niet mee vandaag?
Leuke dag toch vandaag?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:19 schreef Wolkje het volgende:
Ik had even een dipje, maar het gaat wel weer
Ik ben thuis, ga zometeen de koelkast schoonmaken, ik kan leukere dingen bedenken hoorquote:
Maar als je het stiekem wel leuk vind heb ik er ook nog wel 1 die nog schoon moet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik ben thuis, ga zometeen de koelkast schoonmaken, ik kan leukere dingen bedenken hoor
Die bedoelde ik dus jaquote:Maar vanavond gaan we waarschijnlijk weluit eten
Sorry, ik moet je teleurstellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je het stiekem wel leuk vind heb ik er ook nog wel 1 die nog schoon moet hoor![]()
[..]
quote:Die bedoelde ik dus ja![]()
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...Pauze...thank god!!
even tijd voor...mezelf...
![]()
helaas dan maarquote:
Als je LOTR bedoelt danquote:
Mooie film(s) trouwens he
Nou.. afgezien dat ik eventjes nix meer zeker weet... dussssss..pffffftt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
En weet je dat wel zeker?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
LOTR
Tsssssss die heb ik zelfs gezien...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
die heb ik nog noooi gezien. * Frezer kruipt weer onder zijn kei.
wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien. * Frezer kruipt weer onder zijn kei.
Oh, jij ook al zo'n dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. afgezien dat ik eventjes nix meer zeker weet... dussssss..pffffftt..
even stoom afblazen dan maar...
Kapotte printers....lege inktcasettes...koffiepads op... lastige mensen....![]()
Wat kan weer nog meer fout gaan vandaag.. ik sta erop te wachten...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tsssssss die heb ik zelfs gezien...![]()
Maar geen reden tot schaamte hoor...ik heb zóveel niet gezien...
[me=marc sluit een tv met continue replay van LOTR aan op de keiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien. * Frezer] kruipt weer onder zijn kei.[/me]
Ja ik heb ook zo'n dag en hij is nog niet voorbij....maar ik ben er klaar voor hoor... laat maar komen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, jij ook al zo'n dag
Ik hoop vanmiddag mijn EIGEN werk eens te gaan doen en niet de s*** van anderen te hoeven opruimen.
En daarna ga ik geld uitgeven![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc sluit een tv met continue replay van LOTR aan op de kei![]()
Nee, ik kom naar mijn idee te weinig in de bios.. en dat terwijl ik dat toch echt leuk vind..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:45 schreef Frezer het volgende:Kom je niet zo vaak in de bios dan? Maar die film heeft écht iedereen gezien
.
Jup, ik ook. Iets aan doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee, ik kom naar mijn idee te weinig in de bios.. en dat terwijl ik dat toch echt leuk vind..![]()
Oeh, leer mij dan ook even er klaar voor zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n dag en hij is nog niet voorbij....maar ik ben er klaar voor hoor... laat maar komen...![]()
Geld uitgeven... waaraan? iets voor de vakantie zeker?
Kom op, t is maar bijna 10 uur, dus die kan je best even kijken op een middagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jup, ik ook. Iets aan doen?
En voor de tv zitten doe ik ook niet echt veel, dus DVDtje huur ik ook niet vaak. Dus tegen de tijd dat LOTR op tv komt zal ik 'em eens kijken,.
Das een soort externe hardidsk neem ik aan?quote:
Sorry dat kan ik niet.. ik zit zelf nog in het leerprocesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Oeh, leer mij dan ook even er klaar voor zijn.
Ben ik nu heel dom als ik niet snap waar je het over hebt?quote:Ik ga een imagetank kopen![]()
Ah juist.. dat is duidelijk nu..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Werk ze Frezer
@Cara, dat is een apparaat waarop ik de kaartjes van mijn camera kan legen. Dus hoef ik alleen maar die tank en 1 kaart mee te nemen en kan ik toch bijna onbeperkt foto's maken
Werk zequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah juist.. dat is duidelijk nu..![]()
Nou dan fotografeer er op los zou ik zo zeggen..ben benieuwd.
Ik ga weer aan de slag.![]()
Er moet dan ook hard gewerkt wordenquote:
En dan vraag je niet even of ik dat doen wilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef _Cara_ het volgende:
Ja.. ik heb mezelf een draai om de oren verkocht...dussss pssssssstttt werken!!!!![]()
Doe dat danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er moet dan ook hard gewerkt worden.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
En dan vraag je niet even of ik dat doen wil![]()
En waarom is vrijdag zo leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
verdorie.. wat melig....ja sorry hoor.. het ligt aan mij
![]()
Morgen is het vrijdag...das leuk![]()
Omdat het vrijdag is ....quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
De reacties van JoeyT moet je niet al te serieus nemen....
Ik ook.. maar dan 17.30 uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind vrijdag pas lekker als het 5 uur is.
En motorlessen en nixxx terug, kan niet meer verkeerd dat weekend hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook.. maar dan 17.30 uur![]()
En ik heb een motor-les!!! duh!!![]()
sinds lange tijd weer.. Duh!!
Het gaat om mijn motorlessen hoor, en nix anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
En motorlessen en nixxx terug, kan niet meer verkeerd dat weekend he
Ben je bevoegd?quote:
Sorry, fout gedacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:56 schreef Viper_74 het volgende:
Bevoegd nog niet, maar ik hoopte dat jij dat wou doen![]()
Dit weekend gewoon wel weekend doen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen weekend geen weekend gehad, dus ik voel me nergens schuldig over
Ik ben dan ook van plan geen reet uit te gaan voeren, ik werk me al sinds begin september uit de naad. Tijd voor pauze.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit weekend gewoon wel weekend doen hoor![]()
Dat bedoel ik dus, echt weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van plan geen reet uit te gaan voeren, ik werk me al sinds begin september uit de naad. Tijd voor pauze.
Ik zag net trouwens dat ik 23 december pas een keer vakantie krijg.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, nog meer laarzen en schoenen
Als je nog jasjes in je kast krijgt krijg je ook nog schoenen en laarzen in de kast hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou....die krijg ik niet echt meer in mn kast...maar.. wat je nog niet wist ...ik heb ook een tic voor jasjes
![]()
Dusss.....![]()
* Cara roept zichzelf weer tot de orde.. en gaat nog even 1,5 uur hard aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |