Zoiets sufs zal 't wel zijn idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:08 schreef CartWOman het volgende:
Dat ze met de baby in de woonkamer mag. Lekker belangrijk.
Die baby zal de woonkamer nooit inmogen, arbodienst ehquote:
Ja, wat een onzin is dat. Alsof die baby werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:13 schreef Kinz het volgende:
[..]
Die baby zal de woonkamer nooit inmogen, arbodienst eh
Dan zijn ze juist niet op schema. Er moet nu nog 1 persoon per week uit. Dan klopt het precies. Als Tanja vrijwillig exit gaat, zal Hummie weer een week moeten overslaan en dat kost haar geld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:39 schreef misterDre het volgende:
Ze krijgt een vrijwillige exit als dank voor bewezen diensten.
Los daarvan gaat er donderdag gewoon nog iemand uit...zijn ze gelijk weer op schema![]()
Als tegenhanger Jeugdzorg inschakelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:13 schreef Kinz het volgende:
Die baby zal de woonkamer nooit inmogen, arbodienst eh
Mooi... maar ik denk toch dode muis enzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:39 schreef misterDre het volgende:
Ze krijgt een vrijwillige exit als dank voor bewezen diensten.
Los daarvan gaat er donderdag gewoon nog iemand uit...zijn ze gelijk weer op schema![]()
Dat zal 't dan wel niet zijn, want met de baby in de woonkamer maakt ze 't bekend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:08 schreef CartWOman het volgende:
Dat ze met de baby in de woonkamer mag. Lekker belangrijk.
Hm zeker nog nooit een baby gehad die er net uit is gepoept, geloof me, je hebt nauwelijks tijd om te douchenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:24 schreef silosil het volgende:
hahhahahahahhahahahh ze heeft een fulltime job met het verzorgen van dr baby whahahahhahahahhaa ach ja dat kan snel als je niet weet wat werken is hoeft ze weer niet mee te doen
Ik dacht dat ze Tanja moesten inpakken in zakjes van precies 350 gram.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
was de weekopdracht niet dat ze de baby weer moesten terugstoppen in tanja?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Tanja moesten inpakken in zakjes van precies 350 gram.
Ik vind het niet erg als die weekopdracht mislukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
was de weekopdracht niet dat ze de baby weer moesten terugstoppen in tanja?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:32 schreef Meds het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffff ik heb er drie in de leeftijd van 14 en 6 jaar en 5 jaar dus ik weet wat drukte is hoor alleen als je er een heb die vrij vaak ligt te slapen dan kan je gerust wel een uurtje mee helpen of twee uur per dag want als de kleine huilt kan er gerust een mede bewoner helpen ze moetsen toch samen zwanger zijn? nu het er is mogen ze er amper naar kijken ik blijf het een muts vinden....![]()
[..]
Hm zeker nog nooit een baby gehad die er net uit is gepoept, geloof me, je hebt nauwelijks tijd om te douchen
hahhahahahahahhahahaha deze vind ik toppie het valt me mee dat ze de baby niet tonnie van de hummekreek heeft genoemtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:04 schreef golfer het volgende:
Ze gaat morgen verklappen dat ze nog maagd is en dat de baby toch echt van Hummie is
quote:Tanja wist gisterenmiddag te melden dat ze toch de baby mee het huis in mag nemen. Iedere dag twee uur lang. Dit heeft als resultaat dat de baby na donderdagavond geen "screentime" meer mag hebben. Immers is er maar acht uur in totaal beschikbaar. Er is immers al gefilmd tijdens de bevalling en ook tijdens de vorige liveuitzending hebben we het kindje op Tanja's schoot zien liggen. Bij elkaar komt dat al snel op meer dan acht uur "gefilmde" tijd in haar korte leventje, en meer mag niet. Daar zijn duidelijk regels voor gesteld.
Tanja neemt de baby dus mee om wat stemmen erbij te krijgen van de sms'ende kijker. Maar daarna mag ze niet meer voor de camera met het kindje. Wat is BigBrother van plan met deze actie ?
Jij hebt ook Koefnoen (AVRO) zitten kijken dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:04 schreef Rekkie het volgende:
Maanden lang heb ik lopen smoken,
Maar nu heb ik je uit mijn holletje weten te roken....
Verheugd ben ik met de geboorte van mijn dochter.........
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt ook Koefnoen (AVRO) zitten kijken dus.
geweldig programma, lig altijd helemaal in een deuk.quote:
Ik vind Tanja ook wel een leuk type, domweg omdat ze een beetje buiten dat 'groepsgebeuren' valt, niet meelult met de rest en haar eigen weg gaat ...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:31 schreef nadiiii het volgende:
ik vind tanja eigelijk wel koel maar dan ben ik ook de enige hier zo te merken
ik snap niet dat jullie haar zo de grond in boren maarja lekker boeiend![]()
misschien komt het wel dat ik niet zo vaak kijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik vind Tanja ook wel een leuk type, domweg omdat ze een beetje buiten dat 'groepsgebeuren' valt, niet meelult met de rest en haar eigen weg gaat ...
Maar om daarentegen te beweren niet te begrijpen waarom er zo op haar gerant wordt, is ook weer een uiterste ...
natuurlijk is het een stuk asociaal uitschot, een ex-junk en dat merk je, vooral qua egocentrisme en uitnutten van voordeeltjes;
Hooguit weet je bij haar dat ze geen 'rol' speelt, waar dat bij iemand als Rob en Chantal zeker anders is
"Tanja, je vergeet iets!!"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
zal me niks verbazen als tanja, bij het vertrek donderdag, haar baby vergeet...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:22 schreef kasper het volgende:
[..]
"Tanja, je vergeet iets!!"
"Wat?? M'n sigaretten?"![]()
"Nee, je baby"
"Oh..."![]()
Dank voor deze belangrijke mededeling.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:12 schreef silosil het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en asociaal en lelijk en egoist bha ze ziet er ook zo ranzig uit hahahahha laat haar lekker naar huis gaan kan ze daar dr laten bedienen
Tanja stelt zich wel heel duidelijk buiten de groep, verziekt een opdracht en doet met andere niet mee .... dreigt meermaals weg te gaan maar laat zich net 'overtuigen' toch vooral te blijven (in ruil voor extra privileges)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef nadiiii het volgende:
het enige wat ze in mijn ogen fout gedaan heeft is roken tijdens de zwangerschap
en hoezo asociaal uitschot en ex-junk?? is dat zo????![]()
klopt, een pasgeboren kindjes slaap veel, maar moet ook om de 3/4 uur gevoed worden ('s nachts ook) waardoor je weinig nachtrust hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:24 schreef Springsteen27 het volgende:
Een full-time job haha...wat houdt ze toch iedereen weer voor de gek. Juist een pasgeboren baby slaapt in de eerste paar dagen meer dan ooit. Gemiddeld zal zo'n kind niet langer dan 4 uur per dag wakker zijn...lijkt me dat er tijd genoeg is voor Tanja om dr handen uit de mouwen te laten steken...
Kunnen ze niet maken tegenover de mensen die deze week op haar gestemd hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:02 schreef ridder204 het volgende:
Ik heb vernomen dat Tanja vanavond het huis vrijwillig gaat verlaten... Iemand hier iets over gelezen/gehoord?
Ze is helemaal niet aso, in tegendeel en geen ex-junk, maar mensen roepen elkaar kennelijk graag na zonder te weten waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef nadiiii het volgende:
[..]
misschien komt het wel dat ik niet zo vaak kijk
het enige wat ze in mijn ogen fout gedaan heeft is roken tijdens de zwangerschap
en hoezo asociaal uitschot en ex-junk?? is dat zo????![]()
Het begint er op te lijken dat ze die babytijd er snel doorheen jagen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken tegenover de mensen die deze week op haar gestemd hebben.
Maar dan zou ze morgen weggaan, niet vanavond.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef PC eend het volgende:
Het begint er op te lijken dat ze die babytijd er snel doorheen jagen...
Misschien staat ze wel laag, of in het fraude geval doen ze net of ze laag staat
OK, dan nu nog even een andere kijk op Tanja:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet aso, in tegendeel en geen ex-junk, maar mensen roepen elkaar kennelijk graag na zonder te weten waar ze het over hebben.
ik vind haar een van de ergste asocialen die je kan tegenkomen. ze is white trailer trash. maar ik denk dat je daarover kan oordelen als je het zelf niet bent. ze is verslaafd geweest aan sosa en alleen haar verschijning doet me denken aan een tokkiedochter.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet aso, in tegendeel en geen ex-junk, maar mensen roepen elkaar kennelijk graag na zonder te weten waar ze het over hebben.
Ze zorgt tenminste wel voor relletjesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat op de BB site die hoer harstikke populair is in de Poll?? Ik ken echt niemand die haar leuk vind. Iedereen vind haar een associaal stuk vreten.![]()
die site is niets meer dan porpaganda van hummie. die zich dit keer echt in de vingers heeft gesneden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat op de BB site die hoer harstikke populair is in de Poll?? Ik ken echt niemand die haar leuk vind. Iedereen vind haar een associaal stuk vreten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |