quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Van Bartje uit Drenthe.
Waar blijft die leuke TT nou........?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Van Bartje uit Drenthe.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar blijft die leuke TT nou........?![]()
Viel erg mee hoor. Je moest eens zien wat Dido en Chantal en Nathalie allemaal op hun gezicht hebben gesmeerd. Daar zie je volgens mij geen mm eigen huid meer. Ik snap de dames soms ook niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:25 schreef Lkw het volgende:
Jemig, het lijkt wel of Lieske zo een blind date met zo'n boontje heeft of zo, wat een gedoe!
Al die vileine types hier... ik zeg het tegen mijn moeder, hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
Ik kom niet meer bij van de TT inderdaad.
donderdagavond ligt iedereen op de bank te slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:34 schreef charlysilva het volgende:
Als ze nu al op instorten staan....is nog lang geen Donderdag![]()
Nu niks meer anders... maar team 1 deed het de eerste keer niet goed... pakten ook de mais in. Dat heeft team 2 met de ingepakte bonen duidelijk kunnen maken na hun beurt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:36 schreef frizti het volgende:
Ik snap er niks meer van. Wat doet team 1 (roel,chantal,lieske,joost,ingrid) anders dan team 2 (rob,menno,dido,natalie) ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |