En ik mag/ga meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt weer genieten morgen... Hij mag dan geen vrolijke muziek maken, maar de meeste goede muziek is niet vrolijk....
Wordt zeker weer een zeer intense avond![]()
Iets spannenderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Holmes en Cruise gaan live op Talpa trouwen?
Ja...heeel veel plezier Diaan en peaseman...en ga je foto's nemen?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaan jullie in Peaceman's rode auto?
Dank je, gaat zeker lukken. Wordt de 3e keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:46 schreef pos het volgende:
[..]
Ja...heeel veel plezier Diaan en peaseman...en ga je foto's nemen?
We moeten het verhaal echt uit je trekken hè?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
die rode auto waarover Peace het had, is van mijn buurman... dus dat lukt niet. Ik ga met het geel/blauwe gevaarte.
Wil je het echt weten dan? Zo bijzonder is het niet hoor....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten het verhaal echt uit je trekken hè?
Nu je het zegt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een chauffeur nodig ?
quote:
Je wordt gewoon geslachtofferd...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nu je het zegt....ik ga met de trein er naartoe, maar rij daarna met de auto mee terug... hmmm
Zou je denken? Ik denk het niet... ik denk dat Peace voorlopig geen bier meer kan zien en dus makkelijk terug kan rijdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je wordt gewoon geslachtofferd...
Ik ken het verhaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten het verhaal echt uit je trekken hè?
Die moet het voorstellen.......maar ik vroeg naar de parodiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:06 schreef peaceman het volgende:
advocaat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik denk het niet... ik denk dat Peace voorlopig geen bier meer kan zien en dus makkelijk terug kan rijdenen daarmee kom ik ook bij het verhaal van de mooie rooie auto... Peace was - laat ik het zachtjes uitdrukken - behoorlijk dronken na het feestje van mn moeder. Was vervelend in mijn auto en wilde steeds zelfs rijden. Toen ik bij mijn huis kwam aanrijden, stond de auto (die rooie) van mn buurman er en ik heb mn auto ernaast gezet.... en toen zei Peace met zn dronken kop en dubbele tong: Wat een rooie auto, wel een mooie rooie auto.... zondags wist hij niet meer dat hij dat gezegd had. Dat was het, valt toch wel mee?
Je maakt zeker een grapje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:06 schreef Treinhomo het volgende:
Pieter v/d Hogenband ?
Hoeft bij mij niemand te flikken; dan kan-ie via de vluchtstrook naar huis lopen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
(...) Was vervelend in mijn auto en wilde steeds zelfs rijden. (...)
Mohammed Said al-Sahafquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:08 schreef dartfanaat het volgende:
Die moet het voorstellen.......maar ik vroeg naar de parodie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Nee jij was nuchter... met het regent... die paar druppeltjes...![]()
Er was geen vluchtstrook op dat kleine stukjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoeft bij mij niemand te flikken; dan kan-ie via de vluchtstrook naar huis lopen...
Al Sahaf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:08 schreef dartfanaat het volgende:
Die moet het voorstellen.......maar ik vroeg naar de parodie
Kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van "je had er bij moeten zijn"![]()
quote:
Kun je nagaan hoe ver je had moeten omlopen om via de vluchtstrook thuis te komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er was geen vluchtstrook op dat kleine stukje![]()
Dan rij ik wel een tering-eind om, totdat ik wél een vluchtstrook tegenkom...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Er was geen vluchtstrook op dat kleine stukje![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan rij ik wel een tering-eind om, totdat ik wél een vluchtstrook tegenkom...![]()
Die van mij was vanmorgen vroeg. Mag nog wel een keertje, joh!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Rosa Parks? Again?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
ik had ook wat gedronken (niet heel veel hoor) en we zouden teruglopen, maar het regende dus.... en heb ik voor dat kleine stukje toch maar de auto gepakt... en ja ik schaam me diep.
![]()
![]()
Oké, doe dan nog maar een keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die van mij was vanmorgen vroeg. Mag nog wel een keertje, joh!
Yep. Maar zo te lezen is-ie vanmorgen al voorbijgekomen; Sorry, geen punten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
Rosa Parks.
Volgende keer kun je beter een paraplu pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik had ook wat gedronken (niet heel veel hoor) en we zouden teruglopen, maar het regende dus.... en heb ik voor dat kleine stukje toch maar de auto gepakt... en ja ik schaam me diep.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |