abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31683322
Situatie; laatste werkdag 18-09. In de arbeidsovereenkomst staat dat het salaris 10 uiterlijk werkdagen na afloop van de dienstperiode beschikbaar wordt gesteld.
Vandaag 25-10 heb ik echter nog steeds geen geld ontvangen.
Ikheb 4 mails gestuurd en 2 maal gebeld, echter geen reactie. Het bedrijf is aangesloten bij ABU.

Ik wil dat geld asap hebben en eigenlijk vind ik dat ik ook een "wachtdagenvergoeding" dien te ontvangen.

Heeft een van jullie ervaring in een dergelijke situatie? Welke stappen kan ik ondernemen?
Ik heb geen zin om te gaan rellen maar ik dien ook de huur etc te betalen.
pi_31683359
Schande dat je baas je salaris niet op tijd uitbetaalt. Je kunt er natuurlijk een rechtzaak van maken, maar dat kost wel veel geld als je verliest.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:14:49 #3
57050 Radiohost
Typische radionerd
pi_31683560
Als je lid bent van een vakbond deze eens inlichten, die kunnen je verder adviseren en helpen met de te nemen stappen.
"Meneer had mayonaise besteld?"
pi_31683692
Brief aangetekend versturen met hierin een "ingebrekestelling" en vermelding van: niet betalen binnen 10werkdagen dan wordt de vordering uithanden gegeven aan een incassobureau met verhoging van alle gemaakte incasserings kosten.
pi_31683847
Naar bureaurechtshulp toegaan.. Zij kunnen je advies geven..
pi_31683899
Simpel, iemand laten bellen als zijnde je advocaat en waarschuwen dat dit de laatste waarschuwing is. Indien men binnen 48 uur geen geld heeft overgemaakt (aan te tonen dmv een betalingsbewijs) dan zal de zaak aanhangig gemaakt worden in de rechtszaal.

Kijken wat daarop hun reactie is.
geen
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:14:32 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31684290
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:03 schreef oncrea het volgende:
Situatie; laatste werkdag 18-09. In de arbeidsovereenkomst staat dat het salaris 10 uiterlijk werkdagen na afloop van de dienstperiode beschikbaar wordt gesteld.
Vandaag 25-10 heb ik echter nog steeds geen geld ontvangen.
Ikheb 4 mails gestuurd en 2 maal gebeld, echter geen reactie. Het bedrijf is aangesloten bij ABU.

Ik wil dat geld asap hebben en eigenlijk vind ik dat ik ook een "wachtdagenvergoeding" dien te ontvangen.

Heeft een van jullie ervaring in een dergelijke situatie? Welke stappen kan ik ondernemen?
Ik heb geen zin om te gaan rellen maar ik dien ook de huur etc te betalen.
Ik neem aan dat je een door de opdrachtgever afgetekende urendeclaratie hebt ingeleverd?
Als het goed is, heb je daar zelf ook een kopie van. Neem eens contact op met je rechtsbijstandverzekering of een bureau voor rechtshulp...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:04:42 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31685090
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef curious8467 het volgende:
Simpel, iemand laten bellen als zijnde je advocaat en waarschuwen dat dit de laatste waarschuwing is. Indien men binnen 48 uur geen geld heeft overgemaakt (aan te tonen dmv een betalingsbewijs) dan zal de zaak aanhangig gemaakt worden in de rechtszaal.

Kijken wat daarop hun reactie is.
Dit wil indd nog weleens helpen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')