Denk ik ook,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Toch denk ik dat ze mbt de weekopdracht veel te 'klein' denken... Ze werken vanuit kleine hoopjes en dat gaat volgens mij langzamer dan één grote stapel en ieder zijn eigen 'kleur' daaruit schuiven...
Dus met vier personen schuift één persoon de mais ertussenuit en op de grond (wellicht het dekbed zodat verplaatsen later makkelijker is) één persoon pakt zwart, de ander rood en de laatste de gespikkelde. Je houdt dan als het goed is drie grote stapels over....
Zoals ze nu bezig zijn gaat het niet goedkomen.
Nou hier ook, want mensen lopen zich te verdringen om kiekjes van "het scheetje" hier neer te plempen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet zeker dat dit soort beelden op tv heel erg scoort.
Ja, is toch leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou hier ook, want mensen lopen zich te verdringen om kiekjes van "het scheetje" hier neer te plempen.
ik heb d'r geen kracht meer voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou hier ook, want mensen lopen zich te verdringen om kiekjes van "het scheetje" hier neer te plempen.
Hahaha! Dat zat ik ook te denken toen ik het armbandje zagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef Coos het volgende:
Dat gouden armbandje is zeker een cadeautje van Shurendy.
Heeft ze nog geen oorbelletjes??![]()
Huh.quote:
Alles beter dan bonen en Chantalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind die screens maken wel leuk. Ik zit niet te wachten op al die momenten op tv.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh.
Ik snap niet wat er zo leuk aan is, post Wup net. Waarna jij antwoordt: "Ik ook niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |