Dat doen ze zodra ze het huis uit is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef Coos het volgende:
Dat gouden armbandje is zeker een cadeautje van Shurendy.
Heeft ze nog geen oorbelletjes??![]()
Ik denk dat één persoon met bv een liniaal grote lijnen van bonenmix op de tafel moeten trekken terwijl 2 personen de kleuren er uit pikken door ze weg te "schieten" en de 4e persoon ruimt ze weg en weegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:37 schreef avonne het volgende:
Wat lijkt ze veel op mijn zoon !!!!!
(toen hij baby was)
On topic:
Puzzelen op de juiste oplossing is leuk, maar natuurlijk volkomen overbodig. Er zijn al tig regels van de opdracht geschonden.
Ik houd het er toch op dat je de deken op tafel moet leggen en dan de zaden met grote scheppen in een krat moet doen, en dat dan de mais en de erwten er uit vallen.
Als Tanja dit wel iedere dag had mogen doen, dan had ze echt BB5 wel gewonnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
OK, 84 foto's van Nicotientje is wel genoeg.![]()
Nu al? Dat loopt uit op een hartstilstand. .quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, Tanja krijgt steeds bijna een beroerte als die baby begint te huilen...
ow ik had gisteravond nog baggerstreams, ik ben er helemaal blij mee nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:43 schreef TRiXeS het volgende:
nee, ik had het gisterenavond ook al.
Vloeistofscheiding bestaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef Marsepein het volgende:
En er kan dan natuurlijk ook met andere vloeistoffen worden getest, olie, azijn, thee. Of weet ik veel wat (wc-eend of zo)
ik snap niet wat er zo leuk aan isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Als Tanja dit wel iedere dag had mogen doen, dan had ze echt BB5 wel gewonnen
tv/stream uren voor de babyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
Wat voor uren heeft Tanja het over?
Ik ook niet, maar ik weet zeker dat dit soort beelden op tv heel erg scoort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |