Geen hulpmiddelen toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef Marsepein het volgende:
Kan het niet zijn dat de bepaalde soorten juist drijven of zinken in normaal/zoet/zout water. Zodat je door alles te verplaatsen naar de keuken massa's tegelijk kunt sorteren. (En de hoes is dus voor het verplaatsen)
waarom sorry?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Sorry allemaal, maar ik vind het een mooi kiendje
Ze krijgt al een kleurtje....
ik meen ergens gelezen te hebben dat er niets in of uit de kamer mochtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:32 schreef cherry19 het volgende:
maar ze mogen alleen sorteren opde werktafel . die moeten ze dus in de kamer zetten ..
Omdat je over het algemeen geen positieve dingen mag zeggen over dingen die met Tanja te maken hebben....quote:
quote:
Er staat nergens iets over het gebruik van de hulpmiddelen, en ik dacht dat er geen andere spullen als bonen e.d. in en uit de kamer mogen worden meegenomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat er niets in of uit de kamer mocht
Wie laat Chantal niet schrikken??quote:
kleine diamantjes, of en Nike embleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef Coos het volgende:
Dat gouden armbandje is zeker een cadeautje van Shurendy.
Heeft ze nog geen oorbelletjes??![]()
iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:38 schreef Wup het volgende:
wow, ze hebben de beeldkwalitiet weer opgeschroefd, ik heb bijna 500 Kb nu
vind t ook een mooi kindje echt een scheetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Sorry allemaal, maar ik vind het een mooi kiendje
Ze krijgt al een kleurtje....
nee wel een gouden tandquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:36 schreef Coos het volgende:
Dat gouden armbandje is zeker een cadeautje van Shurendy.
Heeft ze nog geen oorbelletjes??![]()
Is dat net gebeurd? Ik ben alle streams kwijt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
iddik zit nu ook WEER (zo was het eerst bij mij) op 498 Kbit/seconde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |