Precies, en dan werken in groepjes van 3, dan hebben ze ook allemaal 8 uur vrij tussendoor. Dus tijd zat om te slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Toch denk ik dat ze mbt de weekopdracht veel te 'klein' denken... Ze werken vanuit kleine hoopjes en dat gaat volgens mij langzamer dan één grote stapel en ieder zijn eigen 'kleur' daaruit schuiven...
Dus met vier personen schuift één persoon de mais ertussenuit en op de grond (wellicht het dekbed zodat verplaatsen later makkelijker is) één persoon pakt zwart, de ander rood en de laatste de gespikkelde. Je houdt dan als het goed is drie grote stapels over....
Zoals ze nu bezig zijn gaat het niet goedkomen.
wat bedoel je scanman?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Lieske komt er nu niet goed vanaf in de groep.
klopt, er zit gewoon een scheetje dwars danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:12 schreef riri het volgende:
kijkt ze lacht zegt Tanja.....
een baby van die leeftijd kan nog niet eens lachen
Goedkoop scoren met een babietje vind jij wel leuk dus. Nou, Talpa ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind die screens maken wel leuk. Ik zit niet te wachten op al die momenten op tv.
Ze werd behoorlijk negatief neergezet door Roel, Ingrid, Chantal en Joost. Ze vonden haar de vorige keer veel te hyper en te vrolijk. Ze werkte hun op de zenuwen, zeiden ze net.quote:
Als jij dat zo wilt uitleggen, okee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedkoop scoren met een babietje vind jij wel leuk dus. Nou, Talpa ook.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:19 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die baby echt ongelofelijk lief
haha die Joostquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze werd behoorlijk negatief neergezet door Roel, Ingrid, Chantal en Joost. Ze vonden haar de vorige keer veel te hyper en te vrolijk. Ze werkte hun op de zenuwen, zeiden ze net.
Echt wel !! mijn dochter op de vierde dag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:12 schreef riri het volgende:
kijkt ze lacht zegt Tanja.....
een baby van die leeftijd kan nog niet eens lachen
Zie je Dido kijken??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:33 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat noemen ze toch lachkickjes? In principe lacht de baby niet echt, maar maakt de beweging wel met haar mond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Echt wel !! mijn dochter op de vierde dag.![]()
Ik geloofde het eerst zelf niet, maar ECHT WEL![]()
On topic
Is er nog gezegd wanneer het eten op is? Donderdagavond?
Ze mag dan niet meer terug van BBquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:34 schreef Inca het volgende:
ze kan het kindje toch wel in de kamer verschonen en ff de tiet geven
hoezo niet bewust? ze is dan toch wakker en heeft pret?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze kunnen wel lachen maar niet bewust
kan toch in de huiskamerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze mag dan niet meer terug van BB
Vind het wel sneu, je hoort Tanja de hele tijd zeggen "nee nee nee nee, ik wil nog niet terug"
verschonen ok maar in het openbaar borstvoeden zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:34 schreef Inca het volgende:
ze kan het kindje toch wel in de kamer verschonen en ff de tiet geven
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig, nog op tijd voor Josc
Schattig (al hou ik persoonlijk nog meer van honden, maar dat terzijde)
ze hadden net ook over BB2, iemand die een enveloppe met geld mocht pakken om eruit te gaan terwijl hij publiekslieveling was;quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:38 schreef Gert het volgende:
Chantal is een van de aanwezigen op de stream 3, dús gaat het over HET SPELLETJE.
Ze gaat even vertellen hoe het er tijdens de BB in 2003 aan toe ging.
Ze begint weer steeds harder te blèren.
En nu nog even zo'n ranzige vette GNA A! A! A! A er achteraan, en jaaaaa hoooorrrrrr: ZAP!
Coos die even genaaid werd door Biancaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hadden net ook over BB2, iemand die een enveloppe met geld mocht pakken om eruit te gaan terwijl hij publiekslieveling was;
Ik geloof niet dat Tanja Joscelyn in het openbaar aan dr borst wil hangenquote:
Dat is gewoon een grimasje, door borrels in de buik of zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo niet bewust? ze is dan toch wakker en heeft pret?
Hoe bewust wil je dat hebben?
Anyway, on topic:
Zijn die escargots gisteren nog opgegeten? En door wie?
I disagree. Mijn meiske was al heel snel een vrolijkerd hoor,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is gewoon een grimasje, door borrels in de buik of zo
(Groot)ouders leggen dat echter graag uit als een lach naarma/(o)pa
Tot zover schattigheid, nu gewoon weer bewoners afzeiken![]()
[besjing moot on] Tanja + Denken ??? Hummm ??? [besjing moot of]quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[duistere stem] Tanja zit een sinister plan te bedenken om haar medebewoners nog meer dwars te kunnen zitten en hoe ze de baby in kan zetten om stemmen te winnen voor donderdag [/duistere stem]
[afbeelding]
vreemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:31 schreef frizti het volgende:
Waarom is de bonenkamer niet meer in beeld ??
Omdat Joost te goor is om naar te kijken! Wat een vieze vent is dat zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:31 schreef frizti het volgende:
Waarom is de bonenkamer niet meer in beeld ??
Fok was traag maar nu gaat het weer iets beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:26 schreef Djoj het volgende:
Het is weer een ramp op FOK...duurt een lichtjaar eer de pagina geladen is, ligt het bij mij of zijn er meer die hier last van hebben??
Das de censuur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef regenworm het volgende:
Wordt er nog gewerkt in het huis.
Zie niemand meer werken of is de regie in slaapgevallen.
Is er iets gebeurt dan wat mij niet mogen weten.quote:
Het zal wel een normaal rantsoen zijn want het is ook niet goed om zolang zo weinig te etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben écht heel erg....
Ben zo aangestoken door die brei-opdracht van vorige week dat ik vanmiddag leuke wol ben gaan halen en nu bezig ben met m'n eerste sjaal....![]()
Volgende week zit ik nog bonen te tellen![]()
Maar goed, die weekopdracht gaan ze dus never, nooit niet halen... Ben benieuwd of BB coulant zal zijn met het volgende rantsoen.
Aan de ene kant hoop ik vanwel, heb liever weer even een weekje met zuipen en feesten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, die weekopdracht gaan ze dus never, nooit niet halen... Ben benieuwd of BB coulant zal zijn met het volgende rantsoen.
Ik zat ongeveer een uur? te luisteren naar stream 3 op de werkplaats (stream 4 was ook gericht op de werkplaats), en opeens werd er overgeschakeld naar alle 4 streams op de woonkamer, waar niets gezegd werd... Ik zat er juist op te wachten dat ze zouden doorzeiken over hoe lang nog???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is er iets gebeurt dan wat mij niet mogen weten.
Censuur bij deze BB is wel heel erg bij het ziekelijke af.
Roel zit zich vreselijk in te houden en probeert zich te beheersen. Maar t liefst zou ie die kwebbelende verwijfde gore discussieleider een klap voor zijn muil geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Joost begint ook erg vervelend te worden hoor...
Hij roddelt steeds harder mee met Ingrid en Chantal. Gelukkig weet Roel zich nog enigzins op de vlakte te houden, ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt.
Ik hoorde het idd ook, zat me al af te vragen waar ze het in hemelsnaam over haddenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
In de uitzending werd net gezegd dat Tanja een belangrijke mededeling had gedaan toen Josc in de woonkamer was. (cliffhanger voor de aflevering van morgen)
Iemand iets opgevallen? Dacht het niet, he?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat ongeveer een uur? te luisteren naar stream 3 op de werkplaats (stream 4 was ook gericht op de werkplaats), en opeens werd er overgeschakeld naar alle 4 streams op de woonkamer, waar niets gezegd werd... Ik zat er juist op te wachten dat ze zouden doorzeiken over hoe lang nog???![]()
Wat is eigenlijk het doel van die zakjes met bonen? Joost maakte gisteren nog een grapje dat een kindje zou zeggen 'mam, dit ruikt naar poep'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef regenworm het volgende:
Het duurt lang voor ze gestart zijn.
Trouwens ze zijn met een weekopdracht bezig en dan gaan ze flauwe grappen uithalen.
Het geeft aan dat ze niet er serieus bezig zijn.
Hoop op een rantsoen voor één groep.
Dit zal heel erg veel ruzie en ergenis gaan opleveren
ik las vanmorgen in de krant dat de vader van de baby op bezoek is geweest in de babykamer....misschien dat Tanja dat zegt tegen haar medebewonersquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
In de uitzending werd net gezegd dat Tanja een belangrijke mededeling had gedaan toen Josc in de woonkamer was. (cliffhanger voor de aflevering van morgen)
voor het eerst de buitenlucht inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
Ik weet wel 8 mondjes die er van zullen smullen onder geklaag en geroddelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van die zakjes met bonen? Joost maakte gisteren nog een grapje dat een kindje zou zeggen 'mam, dit ruikt naar poep'.
Wat was dat eigenlijk, dat Ingrid eerder op de avond aan het uitspugen was, een boon? Elke boon moest in het zakje... Maar goed, ik weet niet waar die bonen voor dienen...
Ja enquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor het eerst de buitenlucht in
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor het eerst de buitenlucht in
arme vissen ga gelijk een klacht indienen bij de dierenbeschermingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:23 schreef markna het volgende:
komen ze er na 56 dagen achter dat ze de vijver ook moeten onderhouden
gaat goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |