Ik denk dat ze allemaal erg veel last van de spieren gaan krijgen. Zo heel lang staan, met hoofd naar beneden enzo, is alles behalve goed. Een normaal mens zou niet zo mogen werken, maar in het BB huis is dat blijkbaar geen probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van het rantsoen of het slaapritme ivm de opdracht?
Is dat groene zakje zijn stoma??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Dames, speciaal voor jullie. Geile Joost.
[afbeelding]
De baby mag na die 8 dagen gewoon blijven maar mag niet meer gefilmt worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:01 schreef egmo het volgende:
Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat de baby maximaal 2 uur per dag gefilmd mag worden en maximaal 8 dagen in het BB-huis mag zijn........dus een vertrek van Tanja as. donderdag zou logisch zijn
dat joost zich moest aankleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Wat werd er gezegd door BB?
Ik had net geluid uitgezet vanwege het slurpen.
Bedankt hè.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Dames, speciaal voor jullie. Geile Joost.
[afbeelding]
Dat is die vieze Joost met zn achterlijke geslurpquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
Joost heeft een waarschuwing te pakken
Van wie, hoe, wat en waarom??quote:
ooh, wat ben ik het daar mee eens zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
dat joost zich moest aankleden.
is echt ransig drinken van joost.quote:
Die kan echt niet zitten met die broek...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
Het is wel een hele erg strakke broek Lieske.
Ze zit op de bankquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die kan echt niet zitten met die broek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |