Aan de ene kant hoop ik vanwel, heb liever weer even een weekje met zuipen en feesten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, die weekopdracht gaan ze dus never, nooit niet halen... Ben benieuwd of BB coulant zal zijn met het volgende rantsoen.

Ik zat ongeveer een uur? te luisteren naar stream 3 op de werkplaats (stream 4 was ook gericht op de werkplaats), en opeens werd er overgeschakeld naar alle 4 streams op de woonkamer, waar niets gezegd werd... Ik zat er juist op te wachten dat ze zouden doorzeiken over hoe lang nog???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is er iets gebeurt dan wat mij niet mogen weten.
Censuur bij deze BB is wel heel erg bij het ziekelijke af.

Roel zit zich vreselijk in te houden en probeert zich te beheersen. Maar t liefst zou ie die kwebbelende verwijfde gore discussieleider een klap voor zijn muil geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Joost begint ook erg vervelend te worden hoor...
Hij roddelt steeds harder mee met Ingrid en Chantal. Gelukkig weet Roel zich nog enigzins op de vlakte te houden, ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt.

Ik hoorde het idd ook, zat me al af te vragen waar ze het in hemelsnaam over haddenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
In de uitzending werd net gezegd dat Tanja een belangrijke mededeling had gedaan toen Josc in de woonkamer was. (cliffhanger voor de aflevering van morgen)
Iemand iets opgevallen? Dacht het niet, he?

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat ongeveer een uur? te luisteren naar stream 3 op de werkplaats (stream 4 was ook gericht op de werkplaats), en opeens werd er overgeschakeld naar alle 4 streams op de woonkamer, waar niets gezegd werd... Ik zat er juist op te wachten dat ze zouden doorzeiken over hoe lang nog???![]()

Wat is eigenlijk het doel van die zakjes met bonen? Joost maakte gisteren nog een grapje dat een kindje zou zeggen 'mam, dit ruikt naar poep'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:09 schreef regenworm het volgende:
Het duurt lang voor ze gestart zijn.
Trouwens ze zijn met een weekopdracht bezig en dan gaan ze flauwe grappen uithalen.
Het geeft aan dat ze niet er serieus bezig zijn.
Hoop op een rantsoen voor één groep.
Dit zal heel erg veel ruzie en ergenis gaan opleveren

ik las vanmorgen in de krant dat de vader van de baby op bezoek is geweest in de babykamer....misschien dat Tanja dat zegt tegen haar medebewonersquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
In de uitzending werd net gezegd dat Tanja een belangrijke mededeling had gedaan toen Josc in de woonkamer was. (cliffhanger voor de aflevering van morgen)

voor het eerst de buitenlucht inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef avonne het volgende:

Ik weet wel 8 mondjes die er van zullen smullen onder geklaag en geroddelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van die zakjes met bonen? Joost maakte gisteren nog een grapje dat een kindje zou zeggen 'mam, dit ruikt naar poep'.
Wat was dat eigenlijk, dat Ingrid eerder op de avond aan het uitspugen was, een boon? Elke boon moest in het zakje... Maar goed, ik weet niet waar die bonen voor dienen...

Ja enquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor het eerst de buitenlucht in

Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor het eerst de buitenlucht in

arme vissen ga gelijk een klacht indienen bij de dierenbeschermingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:23 schreef markna het volgende:
komen ze er na 56 dagen achter dat ze de vijver ook moeten onderhouden
gaat goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |