Kuch * sinterklaas * kuchquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:42 schreef JK het volgende:
GTA Liberty City Stories is uitgesteld tot eind november !![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7298
Heb ik er goed aan gedaan om dus al de import te hebben gehaald bij Future Zone. Ik las namelijk al ergens (weet niet meer waar, kan ook hier zijn) dat iemand een faxje had gezien dat ze pas 7 nov. werden geleverd.... dat is dus al geen 4 nov.... en nu dus al eind november.
Ik ga m'n PSP nu weer aanzetten en verder spelen met GTA LCS![]()
![]()
genoeg... maar ik nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
maar uhm , heeft iemand zn spiderman UMD nu al binnen?Ik ben wel benieuwd
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
Als ik maar hostquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)
btw, vette avatar![]()
[offtopic] Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef SureZal het volgende:
[..]
als je ff terug gaat in deel 29 dan zie je wie er een disc binnen hebben. (kep em zelf al wel)
btw, vette avatar![]()
ik wist niet eens dat je die film al voor de PSP hadquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Heb vanochtend Black Hawk Down (film) gekocht voor de PSP
Zojuist afgekeken en vind het een erg coole film
ach, kan ik dalijk rustig Tales of Eternia spelenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:42 schreef JK het volgende:
GTA Liberty City Stories is uitgesteld tot eind november !![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7298
Heb ik er goed aan gedaan om dus al de import te hebben gehaald bij Future Zone. Ik las namelijk al ergens (weet niet meer waar, kan ook hier zijn) dat iemand een faxje had gezien dat ze pas 7 nov. werden geleverd.... dat is dus al geen 4 nov.... en nu dus al eind november.
Ik ga m'n PSP nu weer aanzetten en verder spelen met GTA LCS![]()
![]()
Ligt hier nog steeds ingesealed op me te wachten vanaf de dag dat ik m'n PSP heb gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Heb vanochtend Black Hawk Down (film) gekocht voor de PSP
Zojuist afgekeken en vind het een erg coole film
Ik koop m anders wel voor 10 euquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik baal er echt van dat ik Up in Smoke niet kan draaien. Waarom is er geen regio unlocker voor 1.5 ?
Is op ms zetten geen optie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik baal er echt van dat ik Up in Smoke niet kan draaien. Waarom is er geen regio unlocker voor 1.5 ?
Jup ik heb hem ondertussen al weekje binnen! Vanuit engeland verstuurden volgens mij gaat het via partijen alleen hoe vaak die verzonden worden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef MasterJack het volgende:
Als je sonyericsson k750i hebt, zou je kunnen proberen het geheugen te verdubbelenquote:Op woensdag 2 november 2005 08:18 schreef MMaRsu het volgende:
Jawel, maar ik heb maar een 256mb stickje, en dan ziet het er zo lelijk uit, zie je allemaal pixels enzo. Kheb de dvd tenminste
Mja, en de paus is niet katholiekquote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je sonyericsson k750i hebt, zou je kunnen proberen het geheugen te verdubbelen
Schijnt echt te werken met sommige (vooral SanDisk) kaartjes, ikzelf heb helaas geen k750i
(ken ook niemand met zo'n ding) om het zelf uit te testen. Zijn er al heel wat die hun gheheugen
hebben kunnen verdubbelen hiermee.
bronneke?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Gradius compilatie naar de PSP
Deel 1, 2, 3, 4 en Gaiden staan hierop
april 2006 japanquote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje: Wanneer kwam GT4 op de PSP uit?
Mooi!!! Dan wordt dàt m'n volgende PSP game!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een Gradius compilatie naar de PSP
Deel 1, 2, 3, 4 en Gaiden staan hierop
Polyphony kennende... héél laat!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Vraagje: Wanneer kwam GT4 op de PSP uit?
De PSP begint eindelijk op stoom te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi!!! Dan wordt dàt m'n volgende PSP game!Lekker nostolgisch en uitermate geschikt voor een handheld!
[..]
Alleen FM ken ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PSP begint eindelijk op stoom te komen
Football Manager
Tales of Eternia
Loco Roco
Gradius
Ys: The Ark of Napishtim
Komen allemaal (als het goed is) het komende half jaar uit (US danwel EU)
Echt waar?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of dit al langer bekend was, maar ik zie het nu pas: het Omegapack voor Wipeout is nu ook beschikbaar
Blijkbaar de aankondiging van die twee gamesquote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef rew- het volgende:
Football Manager? Tales of Eternia?
Wat heb ik gemist?!?!?!
US ? of EU only ?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee of dit al langer bekend was, maar ik zie het nu pas: het Omegapack voor Wipeout is nu ook beschikbaar
Inderdaad. En ook een zooi schepen!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar 16 nieuwe tracks in totaal, zeker niet slecht!
bedoel je dat je versie 1.52 nodig hebt om up in smoke te draaien ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |