Ik doe hem wel in het archief voor écht slechte tijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:20 schreef Stofje het volgende:
Matig topic. Ik adviseer de NSB-knop.
Hehe neejquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef snopprinses het volgende:
ik ontwerp je stickers wel, voor een vergoeding ofcourse
shitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ontopic mensen ! ik wil shit verkopen, ja lessen zijn wel iets duurder, 15 euro per uur
Geweldig kereltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, toenstraks he ik kwam zo terug van school het was me hendig nat op het fietspad ik had zoiets van : ROFL laat ik eens een sjieke slip maken voorzichtig, damn dat was toch wel gevaarlijkik met me benen op de grond whehe. Uiteraard niet gevallen maar het was wel gevaarlijk
Waar ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:42 schreef Zebbie het volgende:
Kloon alert.
Lolleromfg. Hier natuurlijk! Hendig sjieke kloon, gek!quote:
* Smaakpolitie wacht op "Ja" reactie van Maikuuul en op de hilarische tekst van Dirkh die daarop gaat volgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik ook zelf de tekst op de sticker bepalen?
Wtf lolleromfg, ja gek, precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
Neejalleen je nickname mag, als je tekst wil word het een stukje duurder.
Wtf gek :/ kloon ? is dat hetzelfde als een lemming ?
Maar dan krijgen we groepskorting neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek ik denk een stuk of 20
Gegarandeerd banvrije slotjes, dat is een aantrekkelijk aanbodquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:04 schreef NJ het volgende:
Ik sponsor de slotjes op de topics die je erover gaat openen.
Gut doar hej de portuutgeesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef tuut84 het volgende:
help mij de winter door
Loopt!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef cyberstalker het volgende:
Loopt het nou een beetje?
Ik rijd rond omgeving Maastricht, gemiddeld een half uur a 3 kwartier rijd ik rond. Maar soms weer, ligt eraan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Zeg, ik wil graag even de volgende zaken weten:
Hoelang per dag rijdt je rond?
Waar rijdt je rond?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Loopt het nou een beetje?
In deze wijk word me hendig veel gepikt, vooral van Foxen, we hebben hem in het hok staan. Maarja als ik naar de stad ga ofzo staat hij natuurlijk openbaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Park je die brommer van je ook op straat zodat de stickers ook te zien zijn wanneer je geen sjieke slipies aan het maken bent?
Nee...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die hebben jullie écht niet op jullie fiets geplakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |