Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Archie. het volgende:
Op zich een goed plan, maar helaas, een utopie. Het ontbreekt die negerts nou eenmaal aan voldoende organisatiecapaciteiten en de juiste motivatie om alle blanken uit te roeien.
psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Stratos het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.
nou ok ze is ook een beetje een mixquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
In mijn bed ligt een mooie mix (neger/portugees) en op zeker dat ik deze nacht overleef
![]()
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Fuck Martha Stewart!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:
[..]
Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
En ik denk dat ze de blanken daarin al ver voorbij zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.![]()
amenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef JohnDope het volgende:
Deze mensen leveren wel leuke televisie op en dat is het toch waar het uiteindelijk allemaal in deze wereld om draait.
Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.![]()
Maar inderdaad, alle blanken hebben schuld aan ALLES!!!! KILL WHITEY!!!!![]()
Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar. Dat zou namelijk "racisme" kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?
Sorry, niet gewone crimes, maar hate-crimes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?![]()
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar.
Nopequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:
[..]
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
O, dus jij constateert iets, maar je hebt er zelf verder geen verklaring voor? Beetje erg gemakkelijk vindt je niet?quote:
Er worden hier uitspraken gedaan alsof enkel een blank iemand een racist kan zijn en dat dit bij donkere mensen niet of nauwelijk voorkomt en de blanke ieder andere huidskleur voorbij streeft in het racist zijn. Wat gewoon flauwekul is. Aangezien er net zoveel, zoniet meer (vanwege leefomstandigheden, anders maak je me weer uit voor racist), racisme voorkomt bij negers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Archie. het volgende:
[..]
O, dus jij constateert iets, maar je hebt er verder geen verklaring voor? Beetje gemakkelijk vindt je niet?
Lees je eigen bericht nog eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef Archie. het volgende:
Hallo. Ik heb 2 keer gereageerd op jouw wijsheden en er staat dacht ik nergens dat ik jou een racist vind. Ik probeer je al helemaal niet monddood te maken, ik vraag gewoon om enige onderbouwing. Er moet toch een verklaring voor zijn dat hate crimes van zwarten gericht tegen blanken in de US vaker voorkomen dan andersom, zoals jij beweert. Nou, enlighten me, zou ik zeggen.
Of met andere woorden... je probeert te zeggen dat ik zwarten inferieur en aggresief vind.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:
[..]
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
Als je stelt dat geweld van zwarten gericht tegen blanken en onder elkaar vandaag de dag vaker voorkomt dan andersom, dan zou dat best wel kunnen, ja. Maar geweldsuitingen komen per definitie vaker voor bij groepen aan de onderkant van de samenleving, en zeker in de US, kun je daar een groot deel van de zwarte bevolking toe rekenen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:21 schreef Refragmental het volgende:
De verklaring heb ik overigens al gegeven.
Het verbaast me dat het normaal wordt gevonden dat er veel blanke racisme is, maar dat wanneer er iemand verklaart dat zwarte racisme ook volop aanwezig is, dat dit niet wordt geloofd, terwijl het zelfs vaker voor komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |