abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31771800
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Archie. het volgende:
Op zich een goed plan, maar helaas, een utopie. Het ontbreekt die negerts nou eenmaal aan voldoende organisatiecapaciteiten en de juiste motivatie om alle blanken uit te roeien.
Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:14:47 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31771830
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Stratos het volgende:

[..]

Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.
psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31772345
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.
In mijn bed ligt een mooie mix (neger/portugees) en op zeker dat ik deze nacht overleef
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:44:39 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31772365
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

In mijn bed ligt een mooie mix (neger/portugees) en op zeker dat ik deze nacht overleef
nou ok ze is ook een beetje een mix
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31772432
We zijn toch allemaal mensen ongeacht huidskleur
nuff said.
pi_31776423
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_31776670
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:

[..]

Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
Fuck Martha Stewart!
pi_31778122
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
En ik denk dat ze de blanken daarin al ver voorbij zijn.

ook op een van de weinig punten waarop ze 'beter' scoren
pi_31783218
Hier nog een gezellig interviewtje met deze malloot, die natuurlijk veel te veel aandacht krijgt, ook van mij nu
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31784509
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.

Maar inderdaad, alle blanken hebben schuld aan ALLES!!!! KILL WHITEY!!!!
pi_31784589
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?
pi_31804271
Deze mensen leveren wel leuke televisie op en dat is het toch waar het uiteindelijk allemaal in deze wereld om draait.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31805861
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef JohnDope het volgende:
Deze mensen leveren wel leuke televisie op en dat is het toch waar het uiteindelijk allemaal in deze wereld om draait.
amen
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:07:37 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31808247
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar inderdaad, alle blanken hebben schuld aan ALLES!!!! KILL WHITEY!!!!
Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?
Krekker is de bom!
pi_31811400
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?
Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar. Dat zou namelijk "racisme" kunnen veroorzaken.

Wanneer een neger daar een blank iemand mishandeld en daarbij leuzen roept als... "i'm gonna kick your white ass, goddamn white motherfucker" etc etc, dan wordt dit niet als een hate-crime behandeld in de rechtbank. Maar wanneer een blanke bij het mishandelen van een neger leuzen roept als "shut the fuck up you stupid nigger", dan staan de kranten meteen bol met termen als hate-crime, racisme en discrimination. Dat terwijl de eerste situatie VEEEEEEL vaker voorkomt.
Dit wordt gewoon effectief in een doofpot gestopt om de negers daar niet te veel en te vaak negatief in de media te laten verschijnen. (Goh, waar komt deze bullshit doofpot tactiek nog vaker voor??)

Dit komt waarschijnlijk als een ongelofelijke schok voor je en je zult waarschijnlijk gigantisch gaan huilen om een bron. Die heb ik helaas niet, dit soort zaken lees ik op zat websites verspreid over het internet (en nee, geen stormfront ofzo). Gewoon een kwestie van meer lezen dan je eigen roze propaganda sites waar heel de wereld een paradijs is en de blanke man een demoon die dit paradijs al sinds het begin der tijden domineert en ruineert.

Kill Whitey!!!!!!
pi_31811470
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?
Sorry, niet gewone crimes, maar hate-crimes.
Je zult daar niet zo snel een blanke bende erop uit zien gaan om ff wat "niggers" af te ranselen.
Andersom gebeurt het helaas wat vaker. Zelfs hier in nederland komen dit soort hate-crimes geregeld voor.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:47:48 #142
131669 Archie.
de man van staal
pi_31812894
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar.
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
pi_31813636
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:

[..]

Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
Nope
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:49:43 #144
131669 Archie.
de man van staal
pi_31814720
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nope
O, dus jij constateert iets, maar je hebt er zelf verder geen verklaring voor? Beetje erg gemakkelijk vindt je niet?
pi_31814997
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Archie. het volgende:

[..]

O, dus jij constateert iets, maar je hebt er verder geen verklaring voor? Beetje gemakkelijk vindt je niet?
Er worden hier uitspraken gedaan alsof enkel een blank iemand een racist kan zijn en dat dit bij donkere mensen niet of nauwelijk voorkomt en de blanke ieder andere huidskleur voorbij streeft in het racist zijn. Wat gewoon flauwekul is. Aangezien er net zoveel, zoniet meer (vanwege leefomstandigheden, anders maak je me weer uit voor racist), racisme voorkomt bij negers.

Jij maakt er meteen racisme vanuit mijn kant van, wat weer typerend is om mij zo proberen monddood te maken en zo niet ingaan op de inhoud maar deze proberen in de doofpot te stoppen onder de noemer "racisme door een blanke".
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:13:52 #146
131669 Archie.
de man van staal
pi_31815399
Hallo. Ik heb 2 keer gereageerd op jouw wijsheden en er staat dacht ik nergens dat ik jou een racist vind. Ik probeer je al helemaal niet monddood te maken, ik vraag gewoon om enige onderbouwing. Er moet toch een verklaring voor zijn dat hate crimes van zwarten gericht tegen blanken in de US vaker voorkomen dan andersom, zoals jij beweert. Nou, enlighten me, zou ik zeggen.
pi_31815633
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef Archie. het volgende:
Hallo. Ik heb 2 keer gereageerd op jouw wijsheden en er staat dacht ik nergens dat ik jou een racist vind. Ik probeer je al helemaal niet monddood te maken, ik vraag gewoon om enige onderbouwing. Er moet toch een verklaring voor zijn dat hate crimes van zwarten gericht tegen blanken in de US vaker voorkomen dan andersom, zoals jij beweert. Nou, enlighten me, zou ik zeggen.
Lees je eigen bericht nog eens.
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:

[..]

Of met andere woorden... je probeert te zeggen dat ik zwarten inferieur en aggresief vind.
Je probeert me hier dus voor racist uit te maken. Dat snap je zelf toch ook?

De verklaring heb ik overigens al gegeven.
Het verbaast me dat het normaal wordt gevonden dat er veel blanke racisme is, maar dat wanneer er iemand verklaart dat zwarte racisme ook volop aanwezig is, dat dit niet wordt geloofd, terwijl het zelfs vaker voor komt.

Hier in nederland overigens hetzelfde.
Een turk die mij voor kaaskop uitmaakt wordt niet als racist gezien.
Maar als ik die turk vervolgens uitmaak voor kanker-turk, dan ben ik zonder twijfel racist.
Hoe krom kun je zijn
pi_31815880
gimmie a R
gimmie a A
gimmie a C
gimmie a I
gimmie a S
gimmie a M
gimmie a E
gimmie a
pi_31815977
Het is zowel simpel als complex:

1. racisme: iedereen ongeacht huidskleur kan racistische uitlatingen doen. Deze professor lijkt me vrij racistisch.
Dit is simpel.

2. racistische uitlatingen, maatregelen etc hebben méer effect wanneer ze gedaan worden door die groepen die sociaal sterker staan.
Voorbeeld: als het gepeste jongetje in de klas vernederd wordt komt dat hard aan. Hij staat alleen en is vrij machteloos omdat hij geen vrienden heeft. Als dit jongetje terugscheldt, zal de pestende groep zich nauwelijks gekwetst voelen; kans is groot dat ze het jochie hilarisch vinden.
Waarom?
Omdat zij de macht hebben en de machteloze heeft weinig macht om hen te kwetsen.
Kortom, in breder verband: racisme van de 'dominante' groep komt harder aan dan racisme de andere kant uit.

En feit is wel dat in veel westerse landen, waaronder de VS, blanke mannen nog altijd meer macht hebben, zowel financieel, juridisch en sociaal dan vrouwen, zwarten, hispanics etc. En dat betekent dat racisme niet alleen harder aankomt, maar bovendien vaak meer effect heeft. Als je de hele media aan je kant hebt bijvoorbeeld (ook witte mannen, even generaliserend) dan heb je simpelweg meer macht.

Dat is het complexe eraan.

Dus ja - iedereen kan racistisch zijn of genoemd worden, maar niet alle racistisch uitingen hebben evenveel impact.

Dus het voorbeeld van refragmental:
Een turk die mij voor kaaskop uitmaakt wordt niet als racist gezien.
Maar als ik die turk vervolgens uitmaak voor kanker-turk, dan ben ik zonder twijfel racist.

dit voorbeeld is niet helemaal kloppend:
ja kaaskop én turk zijn allebei racistisch bezig, maar in deze samenleving heeft kaaskop meer macht.

Let wel: niet iedere witte heeft meer macht en invloed dan iedere zwarte, maar over het geheel genomen is dat wel het geval.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:42:24 #150
131669 Archie.
de man van staal
pi_31816174
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:21 schreef Refragmental het volgende:

De verklaring heb ik overigens al gegeven.
Het verbaast me dat het normaal wordt gevonden dat er veel blanke racisme is, maar dat wanneer er iemand verklaart dat zwarte racisme ook volop aanwezig is, dat dit niet wordt geloofd, terwijl het zelfs vaker voor komt.
Als je stelt dat geweld van zwarten gericht tegen blanken en onder elkaar vandaag de dag vaker voorkomt dan andersom, dan zou dat best wel kunnen, ja. Maar geweldsuitingen komen per definitie vaker voor bij groepen aan de onderkant van de samenleving, en zeker in de US, kun je daar een groot deel van de zwarte bevolking toe rekenen.

Maar als jij beweert dat het hebben van racistische denkbeelden (want daar gaat het hier over) bij zwarten meer voorkomt dan onder blanken, dan maak ik me toch echt zorgen om je geestelijke gezondheid, jongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Archie. op 30-10-2005 18:52:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')