fout, weet jij het beter dan die lui van exvitermini? Ze houden zelf innige contacten met hem, onlangs namen ze ook een interview af met hem.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
topsecret supra heeft zeker weten geen RB aan boord maar een 3SGTE (2.2, 4cilinder)
dacht dat de highspeedrun op de snelweg met de gouden was gedaan......maar blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
fout, weet jij het beter dan die lui van exvitermini? Ze houden zelf innige contacten met hem, onlangs namen ze ook een interview af met hem.
http://www.exvitermini.com/mnagata.htm 4e plaatje: staat duidelijk onderin dat de supra in het filmpje RB26DETT als motor heeft.
hoe kom je nou daarbij dat die witte een RB zou hebben?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht dat de highspeedrun op de snelweg met de gouden was gedaan......maar blijkbaar niet dus
ze hebben 2 supras namelijk:
de witte van de highspeedrun heeft idd een RB aan boord
en de gouden welke wat bekender is welke een 3SGTE aan boord heeft
idd, dit is het blok van de goude:quote:Op woensdag 30 november 2005 00:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht dat de highspeedrun op de snelweg met de gouden was gedaan......maar blijkbaar niet dus
ze hebben 2 supras namelijk:
de witte van de highspeedrun heeft idd een RB aan boord
en de gouden welke wat bekender is welke een 3SGTE aan boord heeft
[spam]quote:Op woensdag 30 november 2005 20:04 schreef Tjabbo het volgende:
gaaf impry! daar gaan we eens wat tijd in steken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:13 schreef Tjabbo het volgende:
http://media.putfile.com/topgear-nitro-truck
Complimenten !quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Impry het volgende:
Al mijn compilaties van het afgelopen seizoen zijn nu ook via GoogleVideo terug te kijken:
http://video.google.com/videosearch?q=rallymedia
*heeft 1 exemplaar besteld*quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef Impry het volgende:
[..]
[spam]
Je kan natuurlijk ook de DVD op m'n site bestellen met extra lange versies van de compilaties (soms wel 7 min. lang) ¤ 12,50 incl. verzendkosten. Voor 16:00 bestellen is volgende werkdag binnen.
[/spam]
![]()
WTF dit soort afleveringen willen we zien....quote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef Roadster het volgende:
Vond nog een oude bekende, de Scirocco op de A7, Blik op de Weg filmpje uit 1996
[afbeelding]
http://home.planet.nl/~sjaro/BlikopdeWeg_1997_Scirocco_A7.wmv
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef Roadster het volgende:
Vond nog een oude bekende, de Scirocco op de A7, Blik op de Weg filmpje uit 1996
[afbeelding]
http://home.planet.nl/~sjaro/BlikopdeWeg_1997_Scirocco_A7.wmv
Het lijkt mij een 2.0 gti 16v aan de uitlaat te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:56 schreef Sloper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog meer van dit soort matriaal?
In watvoor golf reed de ned. politie btw, wat dar een vr6 of gti?
damn!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef MI55ILLE het volgende:
Porshe Carrera GT filmpje in de bergen
http://video.google.com/videoplay?docid=1294420330942974226&q=porsche
Zo snel is een GTi 16v nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:46 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Het lijkt mij een 2.0 gti 16v aan de uitlaat te zien.
0-100 + v-max zeggen niks over de prestaties van een auto, dat ding gaat gewoon hard naar 200+ lijkt me geen GTi...quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef Kaj_A het volgende:
GTI 16v:
150pk
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,7 s
Een vr6 heeft 2 donkere dikke pijpen beter weg gewerkt achter de bumper die je minder goedt kunt zien, een gti heeft uitlaten zoals bij deze auto, daarom denk ik dat het een gti is. Ik kan het ook mis hebben hoor, kan het kenteken alleen niet lezen om het te checken
En nog een filmpje:
http://www.tommimakinen.com/mediaday2005.mpg
Laat zien dan???quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:36 schreef yup het volgende:
Ik heb die filmpje van die M5 chase gevonden, maar vind het een belediging dat er op sommige sites "german police" staat
ooit wel eens gumball filmpjes gezien?quote:Op zondag 4 december 2005 17:52 schreef yup het volgende:
WTF @ filmpjes, damn sommige mensen sporen ECHT niet :/
Ik zou ook als ik in een snelle auto zou rijden het gas er op knallen. Oke je krijgt een boete maar je rijbewijs behoud je vaak. Kan je beter maar die fok wagen. En de meeste mensen die zo een dikke wagen kunnen betalen betalen die boetes van hun wisselgeldquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dwaze achtervolging inderdaad!
Dat M5-filmpje heb ik ff voor je geupload:
op RapidSharewel zwaar brakke kwaliteit trouwens
.
Wel raar op zich... dat die dude in die M5 een schikkingsvoorstel van 7.500 piek ontvangt, en die kerel in die Scirocco 3 maanden z'n rijbewijs moet inleveren, en in totaal voor 3 à 4.000 piek 't schip in gaat? Die Scirocco was vele malen erger.
overigens ben je ook wel een mongool als je na zo'n rit bij een benzinepomp gaat 'verstoppen'... ik zou juist over allerlei B-weggetjes proberen eerst minimaal 50 km weg te geraken alvorens te stoppen... Want juist in die regio waar ie nu nog was gaan ze zoeken.
In welke sprookjesboek heb jij dat gelezen?quote:Op zondag 4 december 2005 18:02 schreef AcidTrance het volgende:
Tegenwoordig komen ze gewoon thuis langs je rijbewijs invorderen![]()
Droom maar lekker door.....
Ja sorry ik zeg het verkeerd. Je rijbewijs word inderdaad gewoon opgehaald. Maar je auto blijft in je bezitquote:Op zondag 4 december 2005 18:02 schreef AcidTrance het volgende:
Tegenwoordig komen ze gewoon thuis langs je rijbewijs invorderen![]()
Droom maar lekker door.....
Mja als je toch zoveel poen hebt zou ik gewoon elke circuitdag aan doen die er te vinden is, en geen circuitdagen richting NSquote:Op zondag 4 december 2005 18:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja sorry ik zeg het verkeerd. Je rijbewijs word inderdaad gewoon opgehaald. Maar je auto blijft in je bezit![]()
Als je ter plekken word aangehouden ben je en je rijbewijs en je auto kwijt.
Rij jij gewoon lekker plank gas door komen ze je rijbewijs ophalen ja. Maar dat is alles. Oke en je boete zal wat hoger liggen. Maar goed daar moet je schijt aan hebben in dat geval![]()
Grootste bullshit op aarde.quote:Op zondag 4 december 2005 18:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja sorry ik zeg het verkeerd. Je rijbewijs word inderdaad gewoon opgehaald. Maar je auto blijft in je bezit![]()
Als je ter plekken word aangehouden ben je en je rijbewijs en je auto kwijt.
Rij jij gewoon lekker plank gas door komen ze je rijbewijs ophalen ja. Maar dat is alles. Oke en je boete zal wat hoger liggen. Maar goed daar moet je schijt aan hebben in dat geval![]()
Heb ik wel een keer mee moeten maken, door driften midden in de nacht, agent vroeg om rij- en kentekenbewijs.... het kentekenbewijs heeft hij nooit meer aangeraakt. Gelukkig werkte ik toen aan een project op Utrecht centraalquote:Op zondag 4 december 2005 18:10 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mja als je toch zoveel poen hebt zou ik gewoon elke circuitdag aan doen die er te vinden is, en geen circuitdagen richting NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |